P0

Svarbu, Transportas

Vietoj tunelio reguliuos šviesoforus?

Palmira Martinkienė

Palmira Mart
2018-06-04


Pirmadienį vykusiame Klaipėdos uosto tarybos posėdyje ne vienam jo dalyviui teko jau antrą kartą išklausyti dar balandžio pradžioje pristatytą bendrovės „Atamis“ atliktą Baltijos pr. ir Minijos g. sankryžos transporto srautų monitoringą, kurį tada, kaip ir šįkart, pristatė šiuo metu jau buvęs bendrovės projektų vadovas Marius Noreika.

Pasak pranešėjo, šios sankryžos pralaidumas yra 340 automobilių per valandą. Palmiros Mart nuotr.

Jis pakartojo tuos pačius skaičius ir tas pačias mintis, išsakytas per pirmąjį pristatymą, kad pagal atlikto monitoringo duomenis šioje vietoje tunelio, kaip ketinta, statyti netikslinga, o transporto srautus, kurie, pasirodo, šioje vietoje nėra jau tokie dideli, galima lengvai suvaldyti vien tik tinkamai sureguliavus čia įrengtą 4 fazių šviesoforą.

Pranešėjo teigimu, būtent netinkamai sureguliuotas šviesoforų šviesų ciklas esąs pagrindinis eismo stabdys sankryžoje prie įvažiavimo į Centrinį Klaipėdos terminalą. Kartu jis neatmetė ir dviejų papildomų juostų šioje vietoje įrengimo galimybės.

Pristatymo pabaigoje buvo pademonstruota simuliacija, kaip atrodytų šioje sankryžoje transporto eismo srautai, jei būtų optimizuotas šviesoforų ciklas.

Atsakydamas į Savivaldybės administracijos direktoriaus Sauliaus Budino repliką – klausimą, ar jam žinoma, kad savivaldybėje šiuo metu jau pradedamas rengti visos Minijos g. interaktyvus sankryžų valdymo projektas ir ar į jį bus įsikomponuoti minėtosios sankryžos šviesoforai, M. Noreika atsakė “Atamis” bendrovėje jau nebedirbąs, o ką ir kaip jo buvę kolegos dabar derina – nežinąs.

Uosto direkcijos generalinis direktorius Arvydas Vaitkus teigė esąs įsitikinęs, kad tunelio projektui jau skirti “dideli pinigai” buvo investuoti teisingai, nes “atėjus laikui tą sankryžą bus galima padaryti ir dviejų lygių”. Iš dalies jam pritarė ir miesto meras Vytautas Grubliauskas, teigęs, kad “antrą kartą matomos skaidrės manęs neatmuša nuo minties, kad ateityje antrasis etapas (tunelio statyba – aut. pst.) bus neišvengiamas”.

Nors pasitarimo dalyvių balsavimui pateiktas nutarimo projektas dėl rekonstruotos Baltijos pr. – Minijos g. sankryžos, pasak A. Vaitkaus “neglosto akies”, visgi jam buvo vienbalsiai pritarta su išlyga, jog antrąjį rekonstrukcijos etapą galima būtų vystyti, “esant tam tikriems kriterijams”.


    2018-06-04

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt