header / full width banner
Miestas

Kaip mus aptarnauja „Žardės būstas“

Palmira Martinkienė

Palmira Mart
2018-06-11


Žurnalistai tokie pat žmonės, kaip ir visi kiti likusieji – juos ištinka tie patys buitiniai rūpesčiai, kaip ir mūsų skaitytojus, į kurių bėdas dažnai tenka reaguoti.

Tad kas aprašys žurnalistės, į kurios prašymą sutvarkyti varvantį karšto vandens vamzdį nuo ankstyvo penktadienio ryto ne tik nereaguoja „Žardės būstas“, bet dar, pasirodo, ir skleidžia netiesą?

Tenka plunksnos griebtis pačiai, jei jau įprastu keliu prisišaukti meistrų nepavyksta.

Autorės nuotr.

Po to, kai praėjusią savaitę buvo pajungtas karštas vanduo Klaipėdos pietinės dalies gyventojams, pastebėjome, jog tualete per karšto vandens vamzdį, ateinantį iš bendros sistemos 5-ajame aukšte, ėmė sunktis vanduo – ties ta vieta, kur vamzdis yra sujungtas. Laša kol kas nedaug (per dieną – po pusę stiklinės), bet prieš keliolika metų, vos tik įsikėlus į šį butą, būtent ties ta vieta vamzdis buvo trūkęs ir apipylęs ne tik mūsų, bet ir visų kaimynų iki 1-ojo aukšto butus ( gyvename 5 a.)

Prisiminusi aną potvynį ir dvi dienas, praleistas be jokios vandens (ačiū Dievui, kad tada dar nebuvo pajungtas karštas vanduo!), ankstyvą penktadienio, birželio 8-osios rytą, tuoj po 8-os valandos susirandu reklaminį „Žardės būsto“ lankstinuką ir skambinu nurodytu telefonu.

Išsamiai papasakoju situaciją. „Ponia, jums meistrus kviesti ar avarinę?“ – klausia moteriškė. Atsakius, kad apie vamzdžius nelabai nusimanau, tik bijau, kad jis netrūktų, nusprendžia registruoti gedimą meistrams. „Laukite skambučio, šiandien darbo dienos eigoje jums paskambins“, – sako. Dar praneša, kiek kainuoja meistrų darbo valanda.

Sėdžiu, laukiu, laša. Neskambina. Į darbo pabaigą skambinu per vargus gauto vadybininko telefonu. Pažada atsiųsti avarinę. „Laukite skambučio“, – sako.

Sėdžiu, laukiu, laša. Paskambina apie 21.30 val.

Atvažiuoja du vyrukai, linksmi tokie, rusakalbiai. Žiūri, kraipo galvas. „Ne, ponia, čia mes nieko nepadarysim, reikia vandenį užsukti, rytoj atvažiuos kita brigada ir padarys.“

Vienas ima pildyti kažkokius popierius, kitas linksmuolis išsipasakoja visą savo gyvenimą, prisiminęs situaciją, kaip ir pats buvo apipiltas bei kambariuose braidžiojo po vandenį. Juokiasi.

Pirmasis pakiša pasirašyti popierius. „Laukit, – sako, – ryt jums paskambins“.

post banner

Sėdžiu, laukiu, laša. Niekas neskambina. Po pietų, pasitarusi su namo komendante, skambinu avarinės telefonu. „Ponia, mes nieko nežinome, niekas nieko mums nepranešė, skambinkite bendruoju telefonu“.

Skambinu. „Pas jus šiandien, šeštadienį, niekas neatvažiuos, meistrai nedirba, jums meistrai reikalingi, ne avarinė, atvažiuos pirmadienį“, – sako moteriškė.

Bandau paaiškinti, jog bijau, kad vamzdis netrūktų ir neapipiltų karštu vandeniu kaimynų, nes iki vėlyvo vakaro nieko nebus namuose. „Gerai, siunčiu pas jus avarinę, laukite, jums paskambins“.

Neskambina, bet po poros valandų atvažiuoja. Kiti du, lietuviai, bet irgi linksmai nusiteikę.

„Neaaa, – sako, – mes čia nieko negalime padaryti, reikia užsukti vandenį, daug darbo. Atvažiuos pirmadienį meistrai ir sutvarkys“. „O jei iki to laiko vamzdis truks?“ – atsargiai teiraujuosi. „Jei truks, skambinkite. Ir vandenį užsukite. Viso gero“.

Sekmadienį laša, pirmadienį laša.

Prieš publikuojant šį straipsnį, dar kartą pirmadienį, 15 val., paskambinu bendruoju klientų aptarnavimo telefonu.

Tai, ką išgirstu, pribloškia: neva mes patys atsisakėme avarinės tarnybos paslaugų! Tų paslaugų, kurių niekas mums nesiteikė suteikti!

Šis atsakymas galutinai įtikina, jog, deja, kito ginklo, kaip paviešinti itin prastai dirbančio „Žardės būsto“, besireklamuojančio puikiomis paslaugomis lankstinukuose, neturiu.

Sėdžiu. Laukiu. Laša.

P. S. Šio rašinio sąmoningai nepriskyrėme prie nuomonių rubrikos, nes visi jame išdėstyti faktai yra tikri, atspindintys objektyvią realybę, o ne subjektyvią autorės nuomonę. Pokalbiai su klientų aptarnavimo centro atstovėmis įrašyti į diktofoną.


2018-06-11

5 komentarai apie “Kaip mus aptarnauja „Žardės būstas“”

  1. Noriu paklausti o koks įstatymas Lietuvoje draudžia išsirinkti administruojančia įmonę ar mano bendriją ? Problema ne įstatyme o žmonėse. Dauguma daugiabučių mamų gyventojai dar galvoja kad juos administruoja namų valdybos o ne privačios pelno siekiančios įmonės. O tą galvojimą stiprina artima merui liberalė Vaida Žvikienė. Yra gyventoju kurie mano kad jų nuosavybę tik butas o bendri plotai administratoriaus. Žmones laiko save tik gyventojais o ne pastato bendrasavininkais. Žmones nesigilina net į paslaugu sąskaitas jiems atrodo kad 20-30 euru tai normalu. Iš to ir mokama alga visokiom žvikienėm.

    • Pas mus yra namo bendrija, tačiau ją aptarnauja „Žardės būstas“ 🙂

  2. Norėčiau rimtai atkreipti liberalų ir mero dėmesį į Vaidos Žvikienės elgesį ir interesus. Šitaip elgtis ir paversti daugiabučių namų gyventojų apiplėšinėjimus negalima. Pastaruoju metu, manyčiau, daugiabučiu namų gyventojų dalis yra silpniausia sritis ir ties šiuo klausimu vėl matome cirką. Ji valdo kompleksiškai projektus kaip kuo daugiau būtų sumokėta Rubikonui ir jų komandai. Vien ką reiškia be jokio konkurso atiduoti kiemų tvarkymai. KODĖL MES NEBALSUOJAM IR NEPASIRENKAM NAMO ADMINISTRATORIŲ???? TOKS BALSAVIMAS TURĖJO BŪTI PRAEITAIS METAIS, KAIP VILNIUJE BUVO. KODĖL MIESTO VALDŽIA TYLI???

  3. Ponia Palmyra yra drąsi moteris,kad išdrįsta kritikuoti „būstą“,nes tiems uabams vadovauja labai įtakinga moteris,buvusi mero sekretorė Vaida Žvikienė.O jos šefo Vilniuje brolis(paukštuko pavarde)“tupi“ Klaipėdos prokuratūroje-taip,kad atsargiai su diktofoniniais įrašais…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda“ priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai“. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Herkaus Manto g. 36 – 6 kab.
Klaipėda, LT-92233
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt