Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-07-30 |
Klaipėdietis Vytautas su „Atvira Klaipėda” pasidalino įspūdžiais, kuriuos patyrė pietaudamas Klaipėdoje, Teatro aikštėje įsikūrusiame „Forto dvare”.
„Kai atnešė patiekalą, jis stipriai nustebino. Teko nufotografuoti palyginimui, kas yra meniu ir ką patiekė. Nuotrauką pridedu”, – trumpai ir aiškiai parašė skaitytojas.
UAB „Restoranų grupė FORTO DVARAS“ marketingo vadovas Kęstutis Markevičius patikino, kad tai yra „išskirtinis atvejis” ir jis bendrovei yra žinomas.
„Tai, be abejo, yra akivaizdi mūsų klaida, įvykusi dėl aplinkybių sutapimo ir žmogiškojo faktoriaus. Į valgiaraščius dedame nuotraukas „nepapuikintas“, o būtent tokios išvaizdos patiekalus, kokius svečias ir privalo gauti. Jei tiekėjas neatvežė tinkamų produktų – svečias turėjo būti informuotas priimant užsakymą, o ne vėliau. Akivaizdu, kad pateiktasis patiekalas neatitinka mūsų standartų. Toks patiekalas negalėjo būti nešamas į salę. Tad suklydo ir virtuvės, ir salės darbuotojai. Pagaliau, svečiui atkreipus dėmesį, svečio turėjo būti nedelsiant atsiprašyta ir jis turėjo būti pavaišintas ar sutartas kitoks svečiui patrauklus sprendimas. Apmaudu, kad sekmadienį, restorano vadovei nedirbant, o po šeštadienio piko gal dar neatsigavę mūsų darbuotojai nesureagavo tinkamai. Nuoširdžiai atsiprašome svečio, kviečiame apsilankyti ir tikrai rasime ką pasiūlyti, kad deramai ištaisyti savo klaidas”, – taip šią situaciją pakomentavo K. Markevičius.
TOKS VAIZDAS, KAD LĖKŠTĖ APIPELYJUSI.