Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-08-29 |
Klaipėdos savivaldybės užsakymu jau projektuojama apie 400 m ilgio Šilutės plento atkarpos tarp Paryžiaus Komunos gatvės ir geležinkelio pervažos rekonstrukcija.
Jos metu plentas būtų praplatintas iki šešių eismo juostų, dar abiejose pusėse būtų įrengtą po papildomą juostą, skirtą dešiniesiems posūkiams, autobusų sustojimams, pagreitėjimui. Taip pat ties Kauno gatve numatoma įrengti trišalę šviesoforinę sankryžą.
Šį projektą pristačiusiam UAB „Plentprojekto” projektų vadovui Aivarui Vilkeliui Savivaldybės Saugaus eismo komisija nepagailėjo pastabų ir pasiūlymų.
Tarp numatomų rekonstrukcijos sprendinių yra ir planas panaikinti dabartinę šviesoforinę perėją, galimybę apsisukti ties Paryžiaus Komunos g. Priešpriešines eismo juostas skirs žaliojoje juostoje įrengta tvorelė.
Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika projektuotojus ragino atkreipti dėmesį ir į geležinkelio pervažą – važiuojant traukiniui sankryža dėl mašinų eilių taptų neišvažiuojama. Nacionalinio visuomenės sveikatos centro Klaipėdos departamento vadovo Rimanto Jono Pilipavičiaus duomenimis, traukinys čia važiuoja 16-18 kartų per mėnesį įvairiu paros metu.
A. Vilkelis sakė pasikonsultuosiantis su šviesoforų specialistais, ar būtų įmanoma sinchronizuoti pervažos ir sankryžos šviesoforų darbą.
VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” direktoriaus Gintaro Neniškio teigimu, autobusų stotelės projektuojamos neįprastai – prieš sankryžą.
„Be kalbų turi būti įvažos autobusams. Gimnazistai dažnai vėluojasi į mokyklą ir mėgsta pabėgioti net ir per šviesoforą. Srautas ten labai didelis. Reikia ir rimto kairinio posūkio iš Kauno gatvės, kad autobusai galėtų ten važiuoti”, – teigė G. Neniškis.
„Plentprojektas” taip pat sulaukė siūlymo dėl saugumo naikinti kurią nors rytinėje plento pusėje visai netoli viena nuo kitos esančią įvažą į privačius sklypus, nes jos gali būti atsiradusios „pagal paprotinę teisę”.
Patobulinti sprendimai turėtų būti pristatyti kitam Saugaus eismo komisijos posėdžiui. Patys darbai, pasak Savivaldybės administracijos Miesto ūkio departamento direktoriaus Liudviko Dūdos, jei visos procedūros vyks sklandžiai, gali būti pradėti kai bus užbaigta Tilžės gatvės ir Sendvario žiedo rekonstrukcija.
Beje, svarstant šį klausimą vicemeras Artūras Šulcas užsiminė, kad ruošiamame naujame miesto bendrajame plane nebeliks planų tiesti Kauno gatvės tęsinį iki Palangos plento, nes dėl to reikėtų išpirkti daug privačios nuosavybės. Be to, anot A. Vilkelio, rekonstruoti dabartinę Kauno gatvę iki keturių eismo juostų nebūtų galima dėl netoli nuo jos stovinčių daugiabučių.
Parašykite komentarą