Roterdamo uoste – lietuviški akcentai

Fotoreportažai, Svarbu, Uostas ir jūra

[vc_row][vc_column][vc_column_text]Didžiausiame Europos uoste Roterdame terminalą turinti ir Klaipėdoje besidarbuojanti daniško kapitalo laivybos bendrovė DFDS yra įdarbinusi du su Lietuvos vėliavomis plaukiojančius tik pernai pastatus laivus „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways”. Abiejuose darbuojasi lietuviškos įgulos.

Dar vienas lietuviškas akcentas – šios kompanijos biure Roterdame jau trejus metus besidarbuojanti iš Plungės kilusi Eglė Budrytė, einanti laivų logistikos koordinatorės pareigas.

Su Lietuvos vėliava plaukiojantis „Tulipa Seways” nėra pritaikytas keleiviams, tad čia vieno reiso metu gali tilpti tik 10-12 vilkikų vairuotojų ir apie 20 įgulos narių.Martyno Vainoriaus nuotr.

„DFDS Seaways“ atstovas Vaidas Klumbys Roterdame besilankantiems Lietuvos žurnalistams pasakojo, kad pernai baigėsi kontraktas su „St. Peter Line”, pagal kurį DFDS teikė šiai laivybos linijai laivų valdymo paslaugas. O tuo metu kaip tik buvo baigiami statyti „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways” laivai, tad buvo priimtas sprendimas į juos pasiųsti ten dirbusias įgulas.

Šiuo metu „dvyniai” „Gardenia Seaways” ir „Tulipa Seways” dažniausiai plaukioja tarp Roterdamo ir Iminghamo (Didžioji Britanija).  Pasak E. Budrytės, jie nėra pritaikyti keleiviams, tad čia vieno reiso metu gali tilpti tik 10-12 vilkikų vairuotojų ir apie 20 įgulos narių.

2017 m. rugsėjį pastatytas „Tulipa Seaways” yra 209,6 m ilgio, 26 m pločio.

E. Budrytė lietuviams žurnalistams pasakojo „DFDS” kompanijoje atsidūrusi dar per praktiką studijų Danijoje metu. Vienerius metus ji dirbo Klaipėdoje, vėliau tiek pat Italijoje, o Roterdame darbuojasi jau 3 metus.

„Atviros Klaipėdos” žurnalisto kelionės į Nyderlandus išlaidas padengia AB „Klaipėdos jūrų krovinių kompanija” („Klasco”). Publikacijos turiniui tai įtakos neturi.

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_gallery interval=”5″ images=”47787,47788,47789,47790,47791,47792,47793,47794,47784″ img_size=”large”][/vc_column][/vc_row]

8 Comments

  1. Nestoras

    Martynai,
    manau, kad prarandate paskutinius rėmėjus ir liks tik uosto kompanijos.

    Reply
    • Martynas Vainorius

      Gerbiamas Nestorai, jei pasižiūrėtumėte į mūsų ataskaitų archyvą, tai fizinių asmenų rėmėjų gausa mes niekada negalėjome pasigirti ir jei ne šviesus, interesų turiniui daryti įtaką neturintis verslas, kuris tiki šio projekto idėja, „Atvirą Klaipėdą” jau senokai būtų reikėję uždaryti. Vienintelė uosto kompanija, kuri yra skyrusi paramą „Atvirai Klaipėdai” – tai AB „Klaipėdos nafta”, kaip galite matyti iš rėmėjų logotipų. Mes priimame paramą iš visų su esmine sąlyga – kad niekada už tai nebus prašoma ko nors parašyti ar neparašyti. „Klasco” finansuotos kelionės metu aš taip pat sprendžiu ką ir kaip rašyti. Nors ir atsakau į kiekvieną tokio pobūdžio komentarą, kartu suprantu, kad bergzdžia ką nors sakyti žmonėms, kurie turi išansktinę nuomonę ir yra įsitikinę tik savo tiesa.

  2. Martynas Vainorius

    Gerbiamas Marijau, nevirs „Atviros Klaipėdos” idėja komercija, galiu tai užtikrinti. Tik per rinkimus įsileisime politinę reklamą ir viskas. Negi manote, kad aš parsiduočiau už kelionę? Tada man jau liūdna, kad taip blogai galvojate apie kitus…

    Reply
  3. Z

    Žurnalistai šiandienos konferencijos fone pakeliavo už Klasco pinigus? Bravo.

    Reply
    • Marijus

      MAN LIUDNA KAI GRAZI IDEJA VIRSTA KOMERCIJA

    • Martynas Vainorius

      Gerbiamas Z. Žurnalistai jau 15 kartą per 16 metų pakeliavo už Klasco pinigus yra ar nėra konferencijos. Keliauja jie ir už Uosto direkcijos pinigus. Yra buvę ir „Klaipėdos naftos”, ir Savivaldybės organizuotų kelionių. Tai – įprasta praktika. Jei straipsnyje tai aiškiai nurodoma, kame problema? Žinote, yra posakis, kad kitame žmoguje matai tai, ko yra pačiame tavyje.

  4. Marijus

    O kur straipsnis apie šiandien Klaipėdoje vykstančią konferenciją? Laisvoji spauda?

    Reply
    • Martynas Vainorius

      Gerbiamas Marijau, apie šią konfrenciją skelbėme tris kartus – pasigooglinkite. Taip pat galite žiūrėti jos tiesioginę transliaciją mūsų FB puslapyje. Jei pavyks, bus ir publikacijos iš jos.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Pasirašytas tarptautinis memorandumas dėl žaliojo koridoriaus

Singapūro laivybos įmonės „X-Press Feeders“ ir šešių Europos uostų, tarp kurių ir Klaipėdos uostas, vadovai penktadienį Hamburge padėjo parašus bendrame ...
2024-04-05
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl „furų" sutramdymo - kritikos rimbai Uosto direkcijai

Bendrovės „DFDS Seaways” prašymas leisti trims elektriniams vilkikams važiuoti pirmyn ir atgal Minijos gatve, tarp Baltijos pr. ir Kalnupės gatvės, ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

„World Travel Awards“ apdovanojimuose – DFDS pergalė

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS, iš Klaipėdos jūrų uosto plaukiojantis trimis maršrutais, prestižiniuose „World Travel Awards“ apdovanojimuose pelnė rekordinį ...
2023-11-15
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This