Svarbu, Transportas

Į priemiesčius atkeliauja pažanga

Martynas Vainorius
2018-10-09


VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pasibaigus konkursui pasirašė sutartis su uostamiesčio savivaldybės valdoma UAB Klaipėdos autobusų parkas (KAP) dėl keleivių vežimo 23 ir 24 maršrutais į Žaliąjį slėnį (per Purmalius) ir Karklę.

Naujojo konkurso rezultatai turėtų džiuginti ir KKT, ir keleivius. Pastarieji nuo kitų metų kovo bus vežami visiškai naujais, žemagrindžiais, vežimėliams pritaikytais talpesniais mikroautobusais su kondicionieriumi, o KKT už šios paslaugos teikimą mokės net mažiau nei dabar, kai važiuoja „pagyvenę“ mikroautobusai. KAP pasiūlė netgi mažesnę kainą, nei nuo balandžio uostamiestyje maršrutiniais taksi vežančios įmonės „Kautra“ ir „Ridvija“.

Tokio tipo autobusiukai nuo kitų metų kovo pradės važinėti ir į Žaliąjį Slėnį (per Purmalius), ir į Karklę. Martyno Vainoriaus nuotr.

23 ir 24 yra pirmieji bendros el. bilieto sistemos maršrutai, pradėję kursuoti dar 2011 m. rugsėjį. Tada konkursą laimėjo bendrovė „Autoklasrida“. Kadangi KKT tenkino jos teikiamos paslaugos, prieš pora metų buvo pasinaudota sutartyje numatyta galimybe ją pratęsti dar 2,5 metų laikotarpiui. „Autoklasrida“ buvo įsipareigojusi keleivius vežti ne senesnės kaip 10 metų transporto priemonėmis, kuriose būtų nuo 16 iki 25 sėdimų vietų. Šiuo metu ši įmonė veža už 58 ct/km tarifą.

Dabar KKT paskelbtame konkurse dalyvavo ir „Autoklasrida“, ir KAP, ir maršrutiniais taksi nuo balandžio keleivius vežančios bendrovės „Ridvija“ bei „Kautra“. KAP pasiūlė mažiausią kainą – 55 ct/km. „Autoklasrida“ buvo pasirengusi toliau šias paslaugas teikti už 60 ct/km, „Ridvija“ pageidavo 64, o „Kautra“ – 65 centų.

Pasak KKT direktoriaus Gintaro Neniškio, tokia laimėtojo kaina buvo malonus siurprizas. Pavyzdžiui, „Kautra“ naujaisiais maršrutiniais taksi veža už 61 ct/km, o „Ridvija“ – 62.

post banner

Tokia kaina naudinga ir prie maršrutų išlaikymo prisidedančiai Klaipėdos rajono savivaldybei, nes KKT dar kurį laiką neprašys jos padidinti finansavimo už rajono gyventojų vežimą. Žinia, tik šių priemiestinių maršrutų keleiviai moka I zonos, miesto bilieto kainą.

Pagal konkurso sąlygas vežėjas veš keleivius visiškai naujais komfortiškesniais mažos talpos autobusais. Jie erdvesni, žemagrindžiai, pritaikyti žmonėms su negalia ir vaikų vežimėliams, kondicionuojami, su nemokamu belaidžio interneto ryšiu ir stebėjimo kameromis. Taip pat jie, skirtingai nei dabartiniai, bus mėlyni, o ne raudoni.

KAP generalinis direktorius Vaidas Ramanauskas teigė, kad įmonė, laimėjusi šį konkursą, pirks tris naujas transporto priemones. Buvo padaryta apklausa ir pasirinkta UAB „Altas“, pagal reikalavimus perdirbanti naujus „Mercedes-Benz“ mikroautobusus.

„Kaina nėra didelė, nes nesiekiame didelio pelno, norime išlikti rinkoje. 55 ar 60 centrų reiškia 6-7 tūkstančius eurų per metus, kurie mūsų įmonei nedaro didelės įtakos. Daugiau pinigų liks „Klaipėdos keleiviniam transportui“, bus nauda keleiviams. Mes sukursime papildomas darbo vietas“, – teigė V. Ramanauskas.


2018-10-09

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda“ priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai“. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Herkaus Manto g. 36 – 6 kab.
Klaipėda, LT-92233
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt