Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2018-11-16 |
Kūrybinių industrijų atstovai ketvirtadienį nepraleido galimybės Klaipėdos mokslo ir technologijų parko (KMTP) Pilies dirbtuvėse pasisemti žinių, padedančių efektyviau pristatyti ir parduoti savo produktus bei paslaugas. Renginys pritraukė ne tik pasiruošimu kalėdinei prekybai jau gyvenančius nuolatinius erdvių rezidentus, bet ir daug naujų veidų.
Pranešimu apie partizaninę rinkodarą, šūsnimi spalvingų pavyzdžių ir patarimų su publika dalijosi ekonomikos mokslų daktaras, knygos „Startup Evolution Curve“ autorius Donatas Jonikas. Elektroninės prekybos platformos „Etsy“ veikimo principus, naudą ir iššūkius dirbant su ja pristatė prekės ženklo „Auris Amber“ autorius Aurimas Petrikas.
„Pasaulio užkariavimo pradžiamokslis verslui: 2 žingsniai“ – drąsus, netgi provokuojantis mokymų pavadinimas pasirinktas siekiant atkreipti dėmesį, kad reikiama informacija ir šiandieninės technologijos suteikia galimybę šturmuoti labai plačius horizontus – nesvarbu, kur bebūtum. Įkvepiančių pavyzdžių turime ir savo rezidentų gretose. Natūralaus vaško žvakės, interjero elementai, aksesuarai, drabužiai, juvelyrika – tik dalis to, kuo mūsų žmonės praturtina lietuvių ir užsienio pirkėjų namus bei spintas. Procesai vyksta, tačiau savo prekės ženklo žinomumą ir klientų ratą, be abejonės, dar galima išplėsti“, – pranešime spaudai cituojama KMTP direktorė Roma Stubrienė.
Mokymams pasibaigus daugelis neskubėjo į savo dirbtuves, bet tęsė bendravimą ir mezgė naujas pažintis ragaudami tortą, kuris smagurius viliojo neatsitiktinai: Pilies dirbtuvės – Klaipėdos mokslo ir technologijų parko bei verslo partnerių – AB „Vakarų laivų gamykla” socialinė iniciatyva pažymėjo pirmuosius veiklos metus. Nuo 2017 m. lapkričio čia jaunus verslus vysto kelios dešimtys aktyvių klaipėdiečių.
Buvusio Baltijos laivų statyklos administraciniame pastate įsikūrusius kūrybinių industrijų atstovus siekiama paskatinti neužsidaryti savo studijose ir ieškoti neišnaudotą jų potencialą atveriančio bendradarbiavimo su tradicinėmis įmonėmis, kurių veikla orientuota į vadinamuosius „mėlynąjį“ bei „žaliąjį“ sektorius – jūrinį transportą ir turizmą, atsinaujinančios energijos gamybą. Šiam tikslui dedikuotas ir KMTP drauge su užsienio partneriais įgyvendinamas projektas „Creative Traditional Companies Cooperation“ (CTCC).
Kitų metų pradžioje startuos ir nuotoliniai interaktyvūs mokymai, kuriuose galės dalyvauti tiek kūrybinių industrijų atstovai, tiek tradicinės įmonės – informaciją siūloma sekti KMTP tinklapyje.
Parašykite komentarą