Pilies dirbtuvėse – kūrėjų ryžtas užkariauti pasaulį

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2018-11-16

Kūrybinių industrijų atstovai ketvirtadienį nepraleido galimybės Klaipėdos mokslo ir technologijų parko (KMTP) Pilies dirbtuvėse pasisemti žinių, padedančių efektyviau pristatyti ir parduoti savo produktus bei paslaugas. Renginys pritraukė ne tik pasiruošimu kalėdinei prekybai jau gyvenančius nuolatinius erdvių rezidentus, bet ir daug naujų veidų.

Pranešimu apie partizaninę rinkodarą, šūsnimi spalvingų pavyzdžių ir patarimų su publika dalijosi ekonomikos mokslų daktaras, knygos „Startup Evolution Curve“ autorius Donatas Jonikas. Elektroninės prekybos platformos „Etsy“  veikimo principus, naudą ir iššūkius dirbant su ja pristatė prekės ženklo „Auris Amber“ autorius Aurimas Petrikas.

„Pasaulio užkariavimo pradžiamokslis verslui: 2 žingsniai“ – drąsus, netgi provokuojantis mokymų pavadinimas pasirinktas siekiant atkreipti dėmesį, kad reikiama informacija ir šiandieninės technologijos suteikia galimybę šturmuoti labai plačius horizontus – nesvarbu, kur bebūtum. Įkvepiančių pavyzdžių turime ir savo rezidentų gretose. Natūralaus vaško žvakės, interjero elementai, aksesuarai, drabužiai, juvelyrika – tik dalis to, kuo mūsų žmonės praturtina lietuvių ir užsienio pirkėjų namus bei spintas. Procesai vyksta, tačiau savo prekės ženklo žinomumą ir klientų ratą, be abejonės, dar galima išplėsti“, – pranešime spaudai cituojama KMTP direktorė Roma Stubrienė.

Mokymams pasibaigus daugelis neskubėjo į savo dirbtuves, bet tęsė bendravimą  ir mezgė naujas pažintis ragaudami tortą, kuris smagurius viliojo neatsitiktinai: Pilies dirbtuvės – Klaipėdos mokslo ir technologijų parko bei verslo partnerių –  AB „Vakarų laivų gamykla” socialinė iniciatyva pažymėjo pirmuosius veiklos metus. Nuo 2017 m. lapkričio čia jaunus verslus vysto kelios dešimtys aktyvių klaipėdiečių.

Buvusio Baltijos laivų statyklos administraciniame pastate įsikūrusius kūrybinių industrijų atstovus siekiama paskatinti neužsidaryti savo studijose ir ieškoti neišnaudotą jų potencialą atveriančio bendradarbiavimo su tradicinėmis įmonėmis, kurių veikla orientuota į vadinamuosius „mėlynąjį“ bei „žaliąjį“ sektorius – jūrinį transportą ir turizmą, atsinaujinančios energijos gamybą. Šiam tikslui dedikuotas ir KMTP drauge su užsienio partneriais įgyvendinamas projektas „Creative Traditional Companies Cooperation“ (CTCC).

Kitų metų pradžioje startuos ir nuotoliniai interaktyvūs mokymai, kuriuose galės dalyvauti tiek kūrybinių industrijų atstovai, tiek tradicinės įmonės –  informaciją siūloma sekti KMTP tinklapyje. 

Žymos: | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

Vieno būsto nebeužtenka: kur ir kokių antrųjų namų dairosi klaipėdiečiai?

Vis daugiau lietuvių dairosi antrųjų namų. Tiesa, gyventojų paprastais 30 kv. m. butais Klaipėdoje sužavėti nebepavyksta. Reikia ne tik gražių namų, bet ir ...
2024-09-09
Skaityti daugiau

Verslas

Ekspertas: dauguma palangiškių siekia parduoti savo NT

„Ober-Haus“ Klaipėdos biuro vadovas Aurimas Petrikas teigia, kad Klaipėdos, Palangos ir Neringos nekilnojamojo turto (NT) rinkos pastaruoju metu juda gan ...
2024-07-09
Skaityti daugiau

Švietimas

Klaipėdos mokslo ir technologijų parkas: į inovacijas per partnerystes

Vakarų Lietuvos inovacijų ekosistemos dalyviams 2023 m. klojo pamatus svarbiems ateities projektams. Geopolitinių įtampų nulemti iššūkiai, Lietuvos jūrinės strategijos rengimas, ...
2024-01-02
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This