Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-03-08 |
Per 200 tūkstančių festivalio lankytojų iš visos Lietuvos ir užsienio, maksimaliai užpildyti miesto viešbučiai, dešimtys tūkstančių renginio sekėjų socialiniuose tinkluose, per pusę milijono vaizdo klipų peržiūrų su festivalio vaizdais, daugiau negu šimtas laikinų darbo vietų, šimtai gražiausių festivalio nuotraukų konkursui, pasklidusių už šalies ribų – tokia Klaipėdos šviesų festivalio statistiką skelbia jo organizatoriai.
Siekdami įsiklausyti į festivalio lankytojų pageidavimus, organizatoriai – VšĮ „Klaipėdos šventės” – socialiniame tinkle surengė apklausą, prašydami įvardinti labiausiai patikusias šviesų instaliacijas, pasidalinti svarbiais pastebėjimais, kurie padėtų ateityje gerinti šio renginio kokybę.
Anot pranešimo, kaip ir tikėtasi, daugiausia simpatijų susilaukė pagrindinis festivalio projektas – italų kompanijos „Mariano Light“ „Širdis“. 2-oji vieta atiteko „Medūzoms“, 3-ioji – klaipėdiečių projektui „Selfie serija: Meilė, KLP šviečia“.
Vieno senamiesčio pastato languose buvo eksponuojami Vilniaus dailės akademijos Klaipėdos fakulteto grafinio dizaino specialybės studentų plakatų ekspozicija, o lankytojai buvo kviečiami balsuoti už labiausiai patikusius darbus. Daugiausia simpatijų pelnęs Urtės Kraniauskaitės darbas galbūt taps kitų metų festivalio plakatu.
Festivalio rėmėjams ir instaliacijų kūrėjams buvo įteiktos Klaipėdos mero Vytauto Grubliausko padėkos bei simbolinės dovanos. Išdalinti prizai ir gražiausių festivalio nuotraukų autoriams. Dviejų prizinių vietų laimėtojai – iš Vilniaus bei Kauno, jiems prizai buvo išsiųsti paštu.
Parašykite komentarą