Mums rašo

„Smiltynės perkėla” tebegyvena akmens amžiuje (9)

Atvira Klaipėda

Vaidas Pilkauskas
2019-06-14


Perkėla, perkėla perkėla… Save pristatote kaip naujovišką, modernią įmonę, atsidarius jūsų interneto tinklapį – gražus vaizdelis, saulė šviečia, patenkinti darbuotojai, bet ar viskas iš tiesų yra taip, kaip atrodote paveiksliukyje?

Jau esu išsakęs savo nuomonę, kaip jūsų organizacija „gražiai“ pasielgė su vietos gyventojais prisidengdama susisiekimo ministerija, tačiau šį kartą ne apie tai ir tikiu, kad visų mūsų veiksmų dėka turėsite sugrąžinti tai, kas teisėtai priklauso visiems Neringos gyventojams.

Jūsų įmonė už visų mokesčių mokėtojų pinigus atliko Naujosios perkėlos prieigų rekonstrukciją (nesidomėjau už kiek, bet, manau, dar bus proga). Nors ji nebaigta, jau dabar galima matyti, jog jūs tiesiog praplatinote prieigų gatvę, tačiau būdama tokia inovatyvi įmonė, turėdama galimybes taikyti naujausius sprendimus, ją padarėte lyg dar gyventume kokiuose 2000-uose metuose.

Pažiūrėkite, kaip AB „Smiltynės perkėla” darbuotojai, kurie tikrai nėra kalti, kad turi dirbti šitą darbą, nes jų darbdavys dar gyvena kažkur praeityje, su kiekvienu keltu reguliuoja eiles.

Begalės konfliktinių situacijų, sudaromos avarinės situacijos, žmogus, leidžiantis transportą, turi skaičiuoti kiekvieną mašiną, klausytis racijos, kiek dar leisti, ir po to dar yra apšaukiamas kitų eilėj stovinčių, kad iš vienos eilės praleido daugiau nei iš kitos ir užmiršo, iš kurios eilės prieš tai leido.

Ar rekonstrukcijos metu nebuvo įmanoma įdiegti automatinių užtvarų, kurie reguliuotų srautus? Ar tie šviesoforai, kurie dabar yra keturi, o eilės šešios, yra tas sprendimas, kurį rekonstrukcijos metu šiame technologijų amžiuje reikėjo įdiegti? Jei jūs nesugebate suvaldyti eilių be leidimų, suprantama, kad dar viena pirmenybinė eilė jums kelia dar daugiau keblumų. Kur automatika? Ar nebuvo galima įdiegti sprendimų, kurie kiekvienoje didesnėje parkingo aikštelėje yra? Kam jūs savo darbuotojus taip kankinate, kurie savo kūnu stoja prieš automobilius?

Matydamas tai, supranti, kad įmonė, kuri savo darbuotojus su kiekvienu kelto reisu statanti į tokias įtemptas situacijas, kurias galėtų išspręsti technologiškai, gyvena dar akmens amžiuje, gali leisti sau ne tik nesiskaityti su savo klientais, nuolatiniais Neringos gyventojais, bet ir su savo darbuotojais, kuriems toks darbelis – tikrai ne pyragai.

Manau, kad jei būtų kompetetingi administracijos darbuotojai, po tokios rekonstrukcijos patys save turėtų atsileisti.

Perkėla, perkėla perkėla… Save pristatote kaip naujoviška, modernia įmone, atsidarius jūsų interneto tinklapį – gražus vaizdelis, saulė šviečia, patenkinti darbuotojai, bet ar viskas iš tiesų yra taip, kaip atrodote paveiksliukyje?Jau esu išsakęs savo nuomonę, kaip jūsų organizacija „gražiai“ pasielgė su vietos gyventojais prisidengdama susisiekimo ministerija, tačiau šį kartą ne apie tai ir tikiu, kad visų mūsų veiksmų dėka, turėsite sugrąžinti tai, kas teisėtai priklauso visiems Neringos gyventojams.Jūsų įmonė už visų mokesčių mokėtojų pinigus atliko Naujosios perkėlos prieigų rekonstrukciją (nesidomėjau už kiek, bet manau dar bus proga). Nors ji nebaigta, jau dabar galima matyti, jog jūs tiesiog praplatinote prieigų gatvę, tačiau būdama tokia inovatyvi įmonė, turėdama galimybes taikyti naujausius sprendimus, ją padarėte lyg dar gyventume kokiuose 2000-uose metuose. Pažiūrėkite, kaip AB Smiltynės perkėla darbuotojai, kurie tikrai nėra kalti, kad turi dirbti šitą darbą, nes jų darbdavys dar gyvena kažkur praeityje, su kiekvienu keltu reguliuoja eiles. Begalės konfliktinių situacijų, sudaromos avarinės situacijos, žmogus leidžiantis transportą, turi skaičiuoti kiekvieną mašiną, klausytis racijos, kiek dar leisti, ir po to dar yra apšaukiamas kitų eilėj stovinčių, kad iš vienos eilės praleido daugiau nei iš kitos ir užmiršo, iš kurios eilės prieš tai leido. Ar rekonstrukcijos metu nebuvo įmanoma įdiegti automatinių užtvarų, kurie reguliuotų srautus? Ar tie šviesoforai, kurie dabar yra keturi, o eilės šešios, yra tas sprendimas, kurį rekonstrukcijos metu šiame technologijų amžiuje reikėjo įdiegti? Jei jūs nesugebate suvaldyti eilių be leidimų, suprantama, kad dar viena pirmenybinė eilė jums kelia dar daugiau keblumų. Kur automatika? Ar nebuvo galima įdiegti sprendimų, kurie kiekvienoje didesnėje parkingo aikštelėje yra? Kam jūs savo darbuotojus taip kankinate, kurie savo kūnu stoja prieš automobilius? Matydamas tai, supranti, kad įmonė, kuri savo darbuotojus su kiekvienu kelto reisu statanti į tokias įtemptas situacijas, kurias galėtų išspręsti technologiškai, gyvena dar akmens amžiuje, gali leisti sau ne tik nesiskaityti su savo klientais, nuolatiniais Neringos gyventojais, bet ir su savo darbuotojais, kuriems toks darbelis – tikrai ne pyragai. Manau, kad jei būtų kompetetingi administracijos darbuotojai, po tokios rekonstrukcijos patys save turėtų atsileisti. BUS DAUGIAU, NES APIE ŠIOS ĮMONĖS VEIKLĄ TURIME KALBĖTI DAUG.

Posted by Vaidas Pilkauskas on 2019 m. birželio 14 d., penktadienis


2019-06-14

9 komentarai apie “„Smiltynės perkėla” tebegyvena akmens amžiuje”

  1. Smiltynės perkėla jau daug metų korupcijos lopšys. Tikri senieji “bebrai”. Pagarba Masiuliui jei išardys.

  2. per švelniai parašyta dar. “Smiltynės perkėla” reikalauja atskiro nuodugnaus tyrimo. Situacijos, kai gegužės mėn. savaitgaliais naujojoje perkėloje turi laukti prie vienintelio bilietų pardavimo aparato didžiulėje keleivių eilėje, o keltai išplaukia pustuščiai, dulkių debesys nuo nebaigtų perkėlos prieigų tvarkymo Klaipėdos pusėje, belekaip apšnerkšta visur, žiauriai nemandagus personalas nuolat rėkia. Super XXI a. vakarietiška įmonė. Draugai iš Vokietijos buvo sužavėti. Negalėjo patikėti, kad jau metai toks bardakas prieigose vyksta. Sakė, tokios apimties darbai pas juos maximum 2 mėn. užtruktų.

  3. Taigi ne mūsų kultūrai tie šviesoforai, dabar nors žmogus savo kūnu srauta reguliuoja jei jo nebus tai tai važiuos kas kaip nori bus bordakas

    • Tokie pasakymai, kad važiuos kas kaip nori labiau tinka rusijai 😉 Pastatyk šalia šviesoforo kameras ir važiuojantys “kaip nori” galės papildyti valstybės iždą baudomis bei galbūt džiaugsis laikinai atimtomis teisėmis.

  4. Išties automobilių įleidimas į keltą bei išleidimas atitrūkęs nuo laimečio. Dar prieš dešimtmetį lankydamasis Švedijoje teko stebėti pilnai automatizuotą keltą. Nemačiau nei vieno darbuotojo. Šviesoforai parodo net į kurią juosta važiuoti kelte. O čia kas per žaidimai? Švediško varianto google street maps nuoroda: https://www.google.com/maps/@58.6379754,16.596477,3a,75y,238.7h,90.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCxZoeZAp2r7bx_LPpk2iqg!2e0!7i13312!8i6656

    • Įdomu, ar lietuvaičiai sugebėti važiuoti tik pagal šviesoforų signalus.

  5. Seniai buvo aišku, kad perkėlos direktorius sėdi ne savo rogėse. Žmogus, niekad nedirbęs vadovo darbo, kažkodėl prie liberalų tapo tokios svarbios įmonės vadovu. Bet laikas parodė, kas yra kas…

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka "Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ "Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra vienintelis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ "Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ "Klaipėda atvirai" steigimo sutartį.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas “Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ “Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt