„Smiltynės perkėla” tebegyvena akmens amžiuje

Mums rašo

Vaidas Pilkauskas
2019-06-14

Komentarų: 9

Perkėla, perkėla perkėla… Save pristatote kaip naujovišką, modernią įmonę, atsidarius jūsų interneto tinklapį – gražus vaizdelis, saulė šviečia, patenkinti darbuotojai, bet ar viskas iš tiesų yra taip, kaip atrodote paveiksliukyje?

Jau esu išsakęs savo nuomonę, kaip jūsų organizacija „gražiai“ pasielgė su vietos gyventojais prisidengdama susisiekimo ministerija, tačiau šį kartą ne apie tai ir tikiu, kad visų mūsų veiksmų dėka turėsite sugrąžinti tai, kas teisėtai priklauso visiems Neringos gyventojams.

Jūsų įmonė už visų mokesčių mokėtojų pinigus atliko Naujosios perkėlos prieigų rekonstrukciją (nesidomėjau už kiek, bet, manau, dar bus proga). Nors ji nebaigta, jau dabar galima matyti, jog jūs tiesiog praplatinote prieigų gatvę, tačiau būdama tokia inovatyvi įmonė, turėdama galimybes taikyti naujausius sprendimus, ją padarėte lyg dar gyventume kokiuose 2000-uose metuose.

Pažiūrėkite, kaip AB „Smiltynės perkėla” darbuotojai, kurie tikrai nėra kalti, kad turi dirbti šitą darbą, nes jų darbdavys dar gyvena kažkur praeityje, su kiekvienu keltu reguliuoja eiles.

Begalės konfliktinių situacijų, sudaromos avarinės situacijos, žmogus, leidžiantis transportą, turi skaičiuoti kiekvieną mašiną, klausytis racijos, kiek dar leisti, ir po to dar yra apšaukiamas kitų eilėj stovinčių, kad iš vienos eilės praleido daugiau nei iš kitos ir užmiršo, iš kurios eilės prieš tai leido.

Ar rekonstrukcijos metu nebuvo įmanoma įdiegti automatinių užtvarų, kurie reguliuotų srautus? Ar tie šviesoforai, kurie dabar yra keturi, o eilės šešios, yra tas sprendimas, kurį rekonstrukcijos metu šiame technologijų amžiuje reikėjo įdiegti? Jei jūs nesugebate suvaldyti eilių be leidimų, suprantama, kad dar viena pirmenybinė eilė jums kelia dar daugiau keblumų. Kur automatika? Ar nebuvo galima įdiegti sprendimų, kurie kiekvienoje didesnėje parkingo aikštelėje yra? Kam jūs savo darbuotojus taip kankinate, kurie savo kūnu stoja prieš automobilius?

Matydamas tai, supranti, kad įmonė, kuri savo darbuotojus su kiekvienu kelto reisu statanti į tokias įtemptas situacijas, kurias galėtų išspręsti technologiškai, gyvena dar akmens amžiuje, gali leisti sau ne tik nesiskaityti su savo klientais, nuolatiniais Neringos gyventojais, bet ir su savo darbuotojais, kuriems toks darbelis – tikrai ne pyragai.

Manau, kad jei būtų kompetetingi administracijos darbuotojai, po tokios rekonstrukcijos patys save turėtų atsileisti.

https://www.facebook.com/vaidas.pilkauskas/videos/10217843930145846/?t=3

9 Comments

  1. Sapiega

    Vėjai

    Reply
  2. Gerda

    Smiltynės perkėla jau daug metų korupcijos lopšys. Tikri senieji „bebrai”. Pagarba Masiuliui jei išardys.

    Reply
  3. Tomas

    per švelniai parašyta dar. „Smiltynės perkėla” reikalauja atskiro nuodugnaus tyrimo. Situacijos, kai gegužės mėn. savaitgaliais naujojoje perkėloje turi laukti prie vienintelio bilietų pardavimo aparato didžiulėje keleivių eilėje, o keltai išplaukia pustuščiai, dulkių debesys nuo nebaigtų perkėlos prieigų tvarkymo Klaipėdos pusėje, belekaip apšnerkšta visur, žiauriai nemandagus personalas nuolat rėkia. Super XXI a. vakarietiška įmonė. Draugai iš Vokietijos buvo sužavėti. Negalėjo patikėti, kad jau metai toks bardakas prieigose vyksta. Sakė, tokios apimties darbai pas juos maximum 2 mėn. užtruktų.

    Reply
  4. Romas

    Taigi ne mūsų kultūrai tie šviesoforai, dabar nors žmogus savo kūnu srauta reguliuoja jei jo nebus tai tai važiuos kas kaip nori bus bordakas

    Reply
    • G

      Tokie pasakymai, kad važiuos kas kaip nori labiau tinka rusijai 😉 Pastatyk šalia šviesoforo kameras ir važiuojantys „kaip nori” galės papildyti valstybės iždą baudomis bei galbūt džiaugsis laikinai atimtomis teisėmis.

  5. G

    Išties automobilių įleidimas į keltą bei išleidimas atitrūkęs nuo laimečio. Dar prieš dešimtmetį lankydamasis Švedijoje teko stebėti pilnai automatizuotą keltą. Nemačiau nei vieno darbuotojo. Šviesoforai parodo net į kurią juosta važiuoti kelte. O čia kas per žaidimai? Švediško varianto google street maps nuoroda: https://www.google.com/maps/@58.6379754,16.596477,3a,75y,238.7h,90.22t/data=!3m6!1e1!3m4!1sCxZoeZAp2r7bx_LPpk2iqg!2e0!7i13312!8i6656

    Reply
    • Anonimas

      Įdomu, ar lietuvaičiai sugebėti važiuoti tik pagal šviesoforų signalus.

  6. Nikulinas

    Seniai buvo aišku, kad perkėlos direktorius sėdi ne savo rogėse. Žmogus, niekad nedirbęs vadovo darbo, kažkodėl prie liberalų tapo tokios svarbios įmonės vadovu. Bet laikas parodė, kas yra kas…

    Reply
    • Sutinku

      Kaip ir Klaipėdos meras!

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Smiltynėje iškilęs radaro bokštas - saugesnei laivybai

Iš Klaipėdos besikeliant Naujosios Smiltynės perkėlos keltais akis užkliūva už Smiltynės pusėje atsiradusio neįprasto statinio. Šiomis dienomis čia iškilo radiolokacinės ...
2024-03-08
Skaityti daugiau

Spyglys

„Smiltynės perkėlai” ir 5 m/s vėjas yra baisus*

Stovi, šąla trečiadienio popietę ant Kuršių marių kranto Smiltynėje, prie Senosios perkėlos, minia žmonių: laukia nesulaukia kelto. Regis, ir oras ...
2024-02-07
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Nedirbs senoji perkėla

AB „Smiltynės perkėla“ sekmadienio rytą pranešė, kad „dėl oro sąlygų“ stabdomi keltų reisai iš senosios perkėlos. Savo ruožtu Lietuvos jūrų ...
2023-12-17
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This