Vilkikai turės atsisveikinti su Statybininkų prospektu

Svarbu, Transportas

Nors vežėjai ir prašė taip nesielgti, Klaipėdos miesto savivaldybės Saugaus eismo komisija ketvirtadienį nusprendė, kad kai tik baigsis Statybininkų prospekto rekonstrukcija, krovininiai automobiliai juo važiuoti nebegalės.

Dabar čia jiems draudžiama važiuoti vakarais ir naktimis – nuo 21 iki 9 val.

Komisija vienbalsiai nusprendė, kad vilkikams Statybininkų prospektą teks pamiršti iškart po jo rekonstrukcijos pabaigos. Numatoma, kad rangovai čia darbus turėtų baigti iki liepos 15 d. Palmiros Mart nuotr.

„Čia nemažai mokymo įstaigų, krovininiai automobiliai kelia pavojų pėstiesiems. Siūlytumėme drausti jų eismą visą parą”, – sakė Savivaldybės administracijos Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.

Statybininkų prospekte esančiame privačių namų kvartale gyvenanti į posėdį atėjusi Anelė teigė, jog čia „nuolat bilda, amžinai klausomasi vilkikų orkestrų”.

„Gaunama nelabai mielų dovanų – dūmų, kvapų, triukšmas labai stiprus. Labai norėtume, kad vilkikai nesivažinėtų”, – sakė moteris.

Lietuvos jūrų krovos kompanijų asociacijos prezidentas Vidmantas Dambrauskas teigė, jog buvo atlikta uosto kompanijų apklausa ir dėl tokių planų „nematoma didelių problemų”.

Tuo metu posėdyje dalyvavę vežėjai dėstė, kodėl toks sprendimas jiems būtų nepriimtinas.

Dainius Bagdonas iš UAB „Arijus” tikino, kad dabartinė tvarka yra kompromisinis sprendimas, nes vilkikai nevažiuoja naktį, kai gyventojams reikia ramybės.

„Jūrininkų prospekte padaryta daug klaidų, atsirado vos ne dešimti papildomų šviesoforų. O jai čia įvyks eismo įvykis, bus užblokuotas vienintelis įvažiavimas į uostą. Be to uždraudus eismą Statybininkų prospektu susidarys dešimt papildomų kilometrų, kiek papildomai išmes CO2″, – dėstė Dainius Bagdonas.

Analogiškai kalbėjo ir UAB „Transkela” atstovas, anot kurio, „negalima taip kirsti iš peties”, nes ir Rimkų pervaža yra „absoliučiai nekontroliuojama”.

„Klaipėdos Smeltės” atstovas kaip ir V. Dambrauskas tikino, kad toks draudimas įmonės veiklai nepadarytų jokios įtakos, tačiau vežėjams esą kils nemažai nepatogumų.

„Dėl tų 10 papildomų kilometrų per metus beveik milijonas susidarys, kiek daugiau bus taršos. Kažkur pamažinsim triukšmą, bet kitur smarkiai padidinsime taršą”, – teigė „Klaipėdos Smeltės” atstovas.

„Triukšmo problemą reikėtų spręsti prieštriukšminėmis priemonėmis. Reikia turėti kaip atsarginį variantą, nereikėtų uždaryti”, – sakė Uosto direkcijos Plėtros skyriaus viršininkas Algimantas Kungys.

Visgi komisijai pirmininkavęs Savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis priminė, kad ir pačios Uosto direkcijos perspektyvinė studija nurodo, kad patekimo į uostą transporto koridorius yra būtent Jūrininkų prospektas.

„Žmonių gyvybė, sveikata svarbiausia. Pritartume, kad būtų gerinamos sąlygos žmonėms. Eina ten moksleiviai, senyvo amžiaus žmonės, ten pavojus daug didesnis nei Jūrininkų prospekte”, – sakė Klaipėdos Kelių policijos tarnybos viršininkas Mindaugas Džermeika.

Komisija vienbalsiai nusprendė, kad vilkikams Statybininkų prospektą teks pamiršti iškart po jo rekonstrukcijos pabaigos. Numatoma, kad rangovai čia darbus turėtų baigti iki liepos 15 d.

10 Comments

  1. Algimantas

    Mieste turi atsirasti didžiulis aukštas automobilių srautui sumažinti viadukas kuris nusitestu arba susikirstu lygiagrečiai su esamu Jakuose viaduku, baigsis spūstys, taršos ir prastovos ir kilometrai sutrumpės tiesioginis važiavimas be sustojimų. „Taršą – jos nebuvimas – sveikatos ir gyvybė sveikame organizme bujoja.

    Reply
  2. Regina

    Na, šiandien Liepos 15 d. tai kur tau kaip varė konteinerinės ir visos sunkiasvorės tai ir varo Statybininkų prospektu. Kodėl nebaudžia ir niekas nestabdo, o rašote kad nuo 15 d.
    Sunku kvėpuot ir pilna kietųjų dalelių. Pasirodo meluoja žmonėms. Senais laikais tai nors kažkiek laistydavo pagrindinę gatvę, kur šitiek mašinų. Kodėl nekontroliuoja, kur miesto valdininkų armija? Šitiek prisiveisė, siaubas.

    Reply
  3. vitalijus

    yra padarytas aplinkelis per Mickus islendi vakaruose , bet jis kazkodel uzdarytas, naujas kelias furoms , ir jos pastoviai suka i miesta. nebespeji tu furu auklet yra tokiu debilu kur net lenktyniauja mieste.

    Reply
  4. Pasipiktinęs

    Jooo,vieniems daro gerą,kitems užkrauna,pats gyvenu šilutės pl., tai ir taip ten sunkvežimių per akis,o dar dabar srautas pasiskirsto,vieni važiuoja pro statybininkus,kiti renkas šilutės pl ir jūrininkus,tai kas dabar bus….tipo čia žmonės negyvena.Kitas dalykas ekologija,užterštumas….kiek papildomų km dabar fūros prasuks…

    Reply
  5. D

    O Jūrininkų pr. žmonės negyvena? Ir dabar ištisas naktis be sustojimo nuolatinis furų keliamas triukšmas! Nekalbu jau apie taršą!

    Reply
  6. Jūrinknkų pr. Gyventoja

    Jūrininkų pr. taip turi uždrausti sunkiasvorių eismą nakties metu. Apsauginė tvora Ale sulaiko triukšmą, tegu valdininkai pamatuoja triukšmo lygį nuo 21 val.

    Reply
  7. Kęstutis

    Kalba eina apie Statybininkų pr. o pažiūrėkite kas daros su Pilies g. Pradėjo važiuoti net pavojingomis talpomis sunkiasvorės.Tenka dažnai važinėti pilies gatve nei karto nesimatė kad policija būtų sustabžiusi. Laukiama kol kažkuris vairuotojas padarys avarija ( juk veža ar kura ar chemines medžiagas) tada jau pūls aiškintis kas kas kaltas.

    Reply
  8. Mano vardas

    Kur aplinkelis ? Kuo vieno rajono gyventojai prastesni už kito ? Tiek metų jūrininkų prospektas gyveno be šviesoforų ir kas buvo blogai ? Nei kamščių nei …. o kas bus dabar kada stos prie kiekvieno iš 10 ? Jūrininkų prospekte nėra vaikų , nėra mokyklų ?

    Reply
  9. Nesvarbu

    Uosto direkcija turi rekonstruoti Nemuno gatvę ir ja nukreipti visą sunkųjį transportą į Baltijos prospektą ir žadamą pietinį miesto aplinkkelį.

    Reply
  10. Gyventoja

    Na, Bandužiai ir Jūrininkai, laikykitės. Galvojate, kad šiame rajone smirda, kad prasta oro kokybė, tai dabar bus dar ,,linksmiau,, , prisidės sunkiasvorio transporto kvapelis ir triukšmas. Gyvensime kaip po Černobylio…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Naujam prekybos centrui – raudona šviesa 

Leidimas vietoje buvusių Prekybos uosto kultūros rūmų J. Janonio gatvėje statyti prekybos centrą negali būti išduotas kol nebus parengtas nepriklausomas ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Svarbu, Sveikata

Baimes kėlusiam projektui pritarta vienbalsiai

Klaipėdos meras Arvydas Vaitkus ketvirtadienį miesto Tarybos posėdžio metu dar kartą patikino, jog dėl sumanymo paliatyvios slaugos paslaugas vaikams teikti ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės, Svarbu

Mirtinas incidentas BKT: padėtas tik vienas taškas 

Prireikė beveik ketverių metų, kad galutinai būtų patvirtintos išvados, kas gi buvo kaltas dėl to, jog 2020-ųjų vasarą Birių krovinių ...
2024-04-25
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This