Registrų centras Klaipėdoje dirbs ilgiau

Verslas

Nuo liepos Klaipėdoje esantis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys klientų patogumui dirbs ilgiau. Anot įmonės pranešimo, keičiant darbo laiką uostamiestyje ir kituose šalies miestuose siekiama didinti Registrų centro teikiamų paslaugų pasiekiamumą ir kurti vieningus klientų aptarnavimo principus visuose klientų aptarnavimo padaliniuose.

Registrų centro klientų aptarnavimo direktorės Daivos Karaliūnienės teigimu, iki šiol egzistavę klientų aptarnavimo padalinių darbo laikai, ypač didmiesčiuose, kur klientų srautas yra didžiausias, neatitiko klientų poreikių.

„Mūsų siekis – kad klientams reikėtų įdėti kuo mažiau pastangų tam, kad galėtų gauti Registrų centro paslaugas, kad jiems reikėtų kuo mažiau laukti eilėse, o paslaugos būtų suteikiamos per trumpiausią įmanomą laiką. Patogesnis klientų aptarnavimo padalinių darbo laikas – vienas pirmųjų žingsnių, leisiančių pagerinti klientų patirtį. Dabar atidžiai stebėsime klientų srautus ir jei prireiks – darbo laiko korekcijos, atsižvelgiant į klientų poreikius, bus atliekamos ir ateityje“, – pranešime spaudai cituojama D. Karaliūnienė.

Iki šiol dalis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinių užsidarydavo tuo pat metu, kai darbą baigdavo ir dauguma klientų, taip nesudarant galimybės jiems po darbų gauti Registrų centro paslaugų. Be to, kai kuriuose padaliniuose pietų pertrauka sutapdavo su daugelio klientų pietų pertrauka, per kurią jiems taip pat patogiau susitvarkyti savo reikalus.

Jau nuo liepos 1-osios Klaipėdoje, Baltijos pr. 123-1, esantis Registrų centro klientų aptarnavimo padalinys dirbs ilgiau – pirmadieniais-ketvirtadieniais nuo 8 val. ryto iki 18 val. vakaro, o penktadieniais – nuo 8 val. ryto iki 16 val. vakaro.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Regionas, Svarbu

Egidijui Šakaliui nepadėjo ir Aukščiausiasis Teismas

Ir teismų praktiką formuojanti aukščiausia instancija konstatavo, jog Neringos savivaldybės administracijos direktorius Egidijus Šakalys buvo nepagrįstai praturtėjęs buvusios darbovietės – ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Verslas

Kovas neišjudino NT rinkos

Atėjęs pavasaris atnešė šiltesnius orus, bet daugiau gyvybės į pastaruoju metu gerokai aprimusią šalies nekilnojamojo turto (NT) sandorių rinką neįpūtė. ...
2024-04-06
Skaityti daugiau

Verslas

Nekilnojamojo turto sandorių rinka metus pradėjo vangiai

Šalies nekilnojamojo turto (NT) sandorių rinkoje bendras per mėnesį įregistruotų sandorių skaičius sausį buvo mažiausias per pastaruosius keletą metų, o ...
2024-02-12
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This