Prekybos tinklas IKI praneša nebeprekiausiantis vienkartiniais plastikiniais indais bei plastikiniais šiaudeliais – turimus šių prekių kiekius išpardavus, jų parduotuvėse artimiausiu metu nebeliks visiškai.
Pasak prekybos tinklo IKI komunikacijos vadovės Bertos Čaikauskaitės, priemonių, kaip mažinti suvartojamo plastiko kiekius tiek įmonės viduje, tiek parduotuvėse, o kur įmanoma – jo visiškai atsisakyti, ieškoma nuolat.
„Atsisakome vienkartinių plastikinių indų ir šiaudelių, nes suprantame, kokį poveikį jų atliekos daro aplinkai. Tiesa, šiuo metu kai kuriose parduotuvėse vis dar išparduodami likučiai, tačiau naujų užsakymų daugiau nebevykdome ir su šia produkcija atsisveikiname. Pokyčius pajus visų Lietuvos miestų, kuriose veikia IKI parduotuvės, pirkėjai. Plastikinių vienkartinių gaminių netrukus nebeliks visose 229 IKI ir IKI EXPRESS parduotuvėse“, – pranešime spaudai cituojama B. Čaikauskaitė.
Jos teigimu, jau kurį laiką IKI parduotuvėse buvo galima rasti vienkartinių indų iš alternatyvių, aplinkai draugiškų žaliavų, o nuo šiol jų asortimentas pasipildė ir pirkėjams yra prieinamas visose parduotuvėse.
„Vienkartinių plastikinių indų ir šiaudelių asortimentas keičiamas alternatyviu – pirkėjams jau siūlome vienkartinius popierinius indus ir medinius įrankius. Kai kuriose parduotuvėse galima įsigyti ir vienkartinių indų, pagamintų iš cukranendrių. Analogų ieškome nuolat, todėl tikėtina, jog netolimoje ateityje jų asortimentas dar labiau plėsis“, – teigia IKI prekybos tinklo komunikacijos vadovė.
IKI primena, kad parduotuvių kasose parduodami jų logotipu ženklinti plastikiniai pirkinių maišeliai, kurie yra pagaminti iš IKI parduotuvėse surinkto ir išrūšiuoto, o vėliau 100 proc. perdirbto plastiko. Pirkėjams jie specialiai nėra siūlomi, todėl atitinkamai per pastaruosius metus stebimas jų pardavimo mažėjimas bei daugkartinių maišelių populiarumo augimas.
„Tai rodo augantį pirkėjų sąmoningumą ir besikeičiančius apsipirkimo įpročius. Stengiamės ir toliau nuosekliai vykdyti šiuos reikšmingus pokyčius viso prekybos tinklo mastu, edukuoti pirkėjus. Pavyzdžiui, jau ankščiau atsisakėme šviežios mėsos ir žuvies skyriuose naudojamų plastikinių pakuočių, o vietoj jų ėmėme naudoti rudą įvyniojamą popierių. Matome, kad pirkėjai šias priemones vertina itin palankiai“, – džiaugiasi IKI komunikacijos vadovė.
0 Comments