Audrius Petrošius: „Raginu apsvarstyti parkavimo mokesčio pajūrio zonoje didinimą”

Politikų tribūna

Audrius Petrošius, Klaipėdos miesto tarybos narys
2019-09-08

Komentarų: 4

Šiemet – pirmasis sezonas naujai įrengtam Melnragės žiedui, kuris iš esmės išsprendė problemas ties Melnrage, tačiau, kadangi stokojome sistemiško požiūrio, perkėlė jas į P. Lideikio ir Herkaus Manto sankryžą, dėl kurios pralaidumo problemų spūstys driekiasi iki pat Melnragės žiedo.

Šią savaitę pateikiau prašymą Klaipėdos m. savivaldybės administracijai iki kito vasaros sezono maksimaliai prailginti eismo juostą, skirtą sukantiems į dešinę iš P. Lideikio į Herkaus Manto gatvę, taip pat vasaros sezono metu atlikti šviesoforų veikimo ciklų pakeitimus – pirmajai dienos daliai ilginant ciklus vykstantiems jūros link, antrajai – nuo jūros.

Taip pat, reaguodamas į faktą, kad vykstančiųjų nuosavomis transporto priemonėmis srautas nuolat auga ir sunkiai telpa net ir į šiemet naujai atidarytas stovėjimo aikšteles, o parkavimo tarifai jau seniai nekoreguoti, paraginau apsvarstyti ir parkavimo mokesčio pajūrio zonoje kėlimo klausimą.

Tokių priemonių visuma turėtų sudaryti prielaidas spūsčių mažinimui šioje zonoje, o čia jau slypi ir mūsų pačių kelionių patogumo, ir viešojo transporto tinkamo paslaugų teikimo ir ekologijos klausimai.

4 Comments

  1. Karolis

    2019-09-08 18:12
    Įrengdami naujas stovėjimo aikšteles šimtams automobilių patys sukūrėte problemą, o dabar didvyriškai ieškote sprendimo būdų. Jokio gatvės platinimo būti negali – taip tik pagerinsite automobilistų situaciją. Tarifų didinimas už automobilių stovėjimą – geriausia priemonė, siekiant sumažinti asmeninio transporto srautus. Ir jis (tarifas) turi didėti ne keliasdešimčia centų, o keliais kartais – taip, kad kelionė viešuoju transportu 3 asmenims pirmyn ir atgal būtų ne brangesnė, nei automobilio stovėjimas. Kitas, ne mažiau svarbesnis aspektas – viešojo transporto kokybė. Kai metai iš metų prie jūros tenka važiuoti kaip silkėms statinėse nekondicionuojamuose autobusuose, nenuostabu, kad keliaujančių asmeniniais automobiliais procentas tik didėja. Sėkmės darbuose, nepraraskite aktyvumo

    Reply
    • Anonimas

      čia ne mano (Karolio) nuomonė. o Cvak

  2. Anonimas

    Aš sutinku su Cvak nuomone. Anksčiau, kai Klaipėdoje gyveno beveik 160 tūkstančių gyventojų, nebuvo jokių automobilinių spūsčių. Sumažinkite kainas į keltus Smiltynėn, sutvarkykite Danės poilsio-maudymosi vietas ir žmonių srautai persiskirstys. Atidarykite priemiestinių traukinukų judėjimą Klaipėdos miegamieji rajonai -GIRULIAI,KURIE GARANTUOTAI BUS APKRAUTI IŠTISUS METUS.

    Reply
  3. Cvak

    Įrengdami naujas stovėjimo aikšteles šimtams automobilių patys sukūrėte problemą, o dabar didvyriškai ieškote sprendimo būdų. Jokio gatvės platinimo būti negali – taip tik pagerinsite automobilistų situaciją. Tarifų didinimas už automobilių stovėjimą – geriausia priemonė, siekiant sumažinti asmeninio transporto srautus. Ir jis (tarifas) turi didėti ne keliasdešimčia centų, o keliais kartais – taip, kad kelionė viešuoju transportu 3 asmenims pirmyn ir atgal būtų ne brangesnė, nei automobilio stovėjimas. Kitas, ne mažiau svarbesnis aspektas – viešojo transporto kokybė. Kai metai iš metų prie jūros tenka važiuoti kaip silkėms statinėse nekondicionuojamuose autobusuose, nenuostabu, kad keliaujančių asmeniniais automobiliais procentas tik didėja. Sėkmės darbuose, nepraraskite aktyvumo 🙂

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Dviračių takui į Melnragę remontuoti jau ieškoma rangovų

Klaipėdos savivaldybė paskelbė dviračių ir pėsčiųjų takų kapitalinio remonto Prano Lideikio gatvėje, nuo Liepojos iki Molo gatvių, rangos darbų konkursą. Nors ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Fotoreportažai, Miestas

Švyturių metus Klaipėdoje pradėjo Baltojo švyturio pasakojimas 

Klaipėdos savivaldybė kartu su kultūros centru Žvejų rūmais šeštadienio vakarą miestiečius kvietė į pajūrį: prie Šiaurinio molo buvo galima klausytis ...
2024-04-13
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vardan atvažiuojančių iš Melnragės savivaldybė nori griauti namą

Klaipėdos meras siūlo nurašyti ir nugriauti savivaldybei nuosavybės teise priklausantį nereikalingą bei netinkamą naudoti nekilnojamąjį turtą – administracinį pastatą, esantį ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This