Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2019-09-23 |
Komunikacijos agentūra „Media dia“ skelbia, kad po jos sparnu susijungė rinkodaros, komunikacijos, ryšių su visuomene ir medijų specialistai. Teigiama, kad tai pirmoji tokia komanda Vakarų Lietuvoje, „teikianti rinkodaros ir komunikacijos paslaugas verslui nuo A iki Ž”.
Anot pranešimo spaudai, agentūroje dirba 13 profesionalų, kurių kiekvieno patirtis ne mažesnė nei 8 metai.
Teigiama, kad „Media dia“ komandos nariai yra įgyvendinę projektus visose Skandinavijos šalyse, Nyderlanduose, Vokietijoje, Šveicarijoje, taip pat Ukrainoje, Kinijoje ir, žinoma, Lietuvoje. Anot jų, dirbant komandoje įgyvendinami didesni projektai ir pasiekiami efektyvesni rezultatai.
„Verslui patogu, kai visi procesai nuo idėjos, strategijos sukūrimo ir įgyvendinimo yra vienose rankose, procesų metu bendraujama tik su 1-2 projektų vadovais“, – pranešime spaudai cituojama agentūros „Media dia“ steigėja Edita Valinčienė.
Agentūros komandą sudaro trys strategai: ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros konsultantas Donatas Jonikas, ryšių su visuomene projektus Lietuvoje ir užsienio šalyse valdanti komunikacijos konsultantė Edita Valinčienė, turizmo verslo konsultantas doktorantas Edgaras Vaškaitis. Taip pat joje yra keturi skirtingo profilio fotografai, besispecializuojantys verslo, pramonės, reportažinėse, sporto, estetinėse viešbučių ir SPA srityse, du grafikos ir gaminių dizaineriai, kuriantys originalų verslo firminį stilių, pilnai suformuota ir vaizdo projektų komanda, rengianti reprezentacinius verslo pristatymus, TV reportažus.
„Media dia“ komandos narių klientais yra „DFDS Seaways“, „Klaipėdos Smeltė“, „TowMar Baltic“, „Admen“, „Philip Morris“, „Gridins Group“, A. Griciaus autotransporto įmonė, „Viada“, „Technorama“, „Makalius.lt“, „Klaipėdos pienas“, „Atostogų parkas“, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Kretingos rajono savivaldybė ir kiti. Šias įmones „Media dia“ konsultuoja ar yra konsultavusi rinkodaros ir išorinės komunikacijos efektyvinimo klausimais, tyrusi konkurencinę aplinką, nustačiusi tikslinius klientus, viešinusi žiniasklaidoje, sukūrusi firminį stilių, įgyvendina ar yra įgyvendinę reprezentatyvius foto-video projektus.
Parašykite komentarą