Jungtinei veiklai susijungė rinkodaros, komunikacijos ir medijų specialistai

Verslas
Avatar photoAtvira Klaipėda
2019-09-23

Komunikacijos agentūra „Media dia“ skelbia, kad po jos sparnu susijungė rinkodaros, komunikacijos, ryšių su visuomene ir medijų specialistai. Teigiama, kad tai pirmoji tokia komanda Vakarų Lietuvoje, „teikianti rinkodaros ir komunikacijos paslaugas verslui nuo A iki Ž”.

Anot pranešimo spaudai, agentūroje dirba 13 profesionalų, kurių kiekvieno patirtis ne mažesnė nei 8 metai.

Nuotraukoje – grafikos dizaineris Darius Pajauskas, fotografas Donatas Vaičiulis, komunikacijos specialistė Eglė Grajauskienė, vaizdo projektų vadovas Vidas Valinčius, fotografas ir drono operatorius Andrius Pelakauskas, verslo komunikacijos konsultantė Edita Valinčienė, rinkodaros konsultantas dr. Donatas Jonikas, vaizdo operatorė Domantė Stankevičiūtė.

Teigiama, kad „Media dia“ komandos nariai yra įgyvendinę projektus visose Skandinavijos šalyse, Nyderlanduose, Vokietijoje, Šveicarijoje, taip pat Ukrainoje, Kinijoje ir, žinoma, Lietuvoje. Anot jų, dirbant komandoje įgyvendinami didesni projektai ir pasiekiami efektyvesni rezultatai.

„Verslui patogu, kai visi procesai nuo idėjos, strategijos sukūrimo ir įgyvendinimo yra vienose rankose, procesų metu bendraujama tik su 1-2 projektų vadovais“, – pranešime spaudai cituojama agentūros „Media dia“ steigėja Edita Valinčienė.

Agentūros komandą sudaro trys strategai: ekonomikos mokslų daktaras, rinkodaros konsultantas Donatas Jonikas, ryšių su visuomene projektus Lietuvoje ir užsienio šalyse valdanti komunikacijos konsultantė Edita Valinčienė, turizmo verslo konsultantas doktorantas Edgaras Vaškaitis. Taip pat joje yra keturi skirtingo profilio fotografai, besispecializuojantys verslo, pramonės, reportažinėse, sporto, estetinėse viešbučių ir SPA srityse, du grafikos ir gaminių dizaineriai, kuriantys originalų verslo firminį stilių, pilnai suformuota ir vaizdo projektų komanda, rengianti reprezentacinius verslo pristatymus, TV reportažus.

„Media dia“ komandos narių klientais yra „DFDS Seaways“, „Klaipėdos Smeltė“, „TowMar Baltic“, „Admen“, „Philip Morris“, „Gridins Group“, A. Griciaus autotransporto įmonė, „Viada“, „Technorama“, „Makalius.lt“, „Klaipėdos pienas“, „Atostogų parkas“, Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla, Kretingos rajono savivaldybė ir kiti. Šias įmones „Media dia“ konsultuoja ar yra konsultavusi rinkodaros ir išorinės komunikacijos efektyvinimo klausimais, tyrusi konkurencinę aplinką, nustačiusi tikslinius klientus, viešinusi žiniasklaidoje, sukūrusi firminį stilių, įgyvendina ar yra įgyvendinę reprezentatyvius foto-video projektus.

Parengta pagal „Media dia“ pranešimą spaudai
Žymos: | | |

Komentarai:

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Veidai

Šv. Jono bažnyčioje krikštytas Dyteris tikėjosi Klaipėdoje rasti savo bažnyčią

„Tokie susitikimai įvyksta ne atsitiktinai“, – sako Klaipėdoje apsilankęs Dyteris Šaidas (Dieter Scheid), kuris 1940 metais buvo pakrikštytas Klaipėdos Šv. ...
2024-08-22
Skaityti daugiau

Svarbu, Švietimas

Gyvenimo įgūdžių programa: ar pagrįstos tėvų baimės?

Nuo naujųjų mokslo metų paskelbus apie šalies mokymo įstaigose įvedamą naują discipliną – gyvenimo įgūdžių programą – tarp moksleivių tėvų ...
2023-09-26
Skaityti daugiau

Nuomonės

Pasibaigęs turizmo sezonas pajūryje: sėdimą darbą dirbantys europiečiai ieškojo judrių atostogų

Besibaigiantis turizmo sezonas pajūryje parodė, kad sėdimą darbą dirbantys europiečiai vis labiau rinkosi aktyvias atostogas. Klaipėda, kaip vienas iš kultūros, ...
2023-09-07
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This