Nors šildymo sezonas jau prasidėjo, kai kurie klaipėdiečiai vis dar turi ne tik šalti butuose, bet ir verstis be karšto vandens.
Darbininkai nespėjo baigti rekonstruoti šilumos trasų, todėl žmonės ir tenka patirti nemenkų išbandymų.
„Kodėl būtent dabar pradėti šiluminių trasų keitimo darbai? Be karšto vandens, be šilumos nežinia kiek teks gyventi“, – piktinosi klaipėdietė, gyvenanti viename S. Dariaus ir S. Girėno gatvės name.
Šilumos ir karštos vandens būtent ir nėra trijuose šios gatvės daugiabučiuose namuose bei dar trijuose Herkaus Manto gatvėje.
„Visi šilumos trasų rekonstrukcijos darbai šiemet buvo suplanuoti iki spalio 10 dienos. Tikrai niekas nesitikėjo, kad šildymo sezonas prasidės taip anksti. Iki šiol nėra buvę, kad šildymo sezonas prasidėtų anksčiau nei spalio 10 dieną“, – aiškino bendrovės „Klaipėdos energija“ atstovai.
Klaipėdoje šiemet oficialiai šildymo sezono pradžia paskelbta nuo spalio 7 dienos, o tai yra rekordiškai anksti.
„Darbai, dėl kurių tie šeši namai yra be šilumos ir karšto vandens, yra planiniai,o ne atsiradę po hidraulinių patikrinimų. Mes tuos darbus planavome, numatėme, kad jie iki spalio 10 dienos bus baigti, tad gyventojus šiluma ir karštas vanduo turėtų pasiekti iki spalio 11-osios vakaro. Taip ir turi būti“, – tvirtino „Klaipėdos energijos“ atstovai.
Ir vėliau patikslino, kad šiluma ir karštas vanduo klaipėdiečių butus pasiekė jau ir spalio 10-osios vakare.
Anot „Klaipėdos energijos“ atstovų, suplanuoti šilumos trasų rekonstrukcijos darbus nėra paprastai, tai – ilgas procesas.
„Pirmiausia reikia suplanuoti, kokias trasas rekonstruoti, tada pasirengti investicinį projektą, gauti finansavimą, pradėti viešųjų pirkimų procedūrą. Kai išrenkamas rangovas, turime gauti statybos leidimą, užtrunka, kol būna pagaminami šilumos trasų rekonstrukcijai reikalingi vamzdžiai, o tada jau vyksta patys darbai. Kai šiemet juos baigsime, iškart pradėsime ruoštis kitiems metams“, – vardijo šilumos tiekėjai.
Šiemet Klaipėdoje naujomis bus pakeista 5,7 kilometro šilumos trasų. Kasmet yra atnaujinama apie 5-6 km šilumos trasų. Naujomis keičiamos susidėvėjusios trasos ir tai ne tik avarijų prevencija, bet taip mažinami šilumos nuostoliai.
Pakeisti vieną kilometrą šilumos trasų kainuoja nuo trečdalio iki vieno milijono eurų. Kaina priklauso nuo klojamų vamzdžių diametro ir atliekamų darbų sudėtingumo.
„Klaipėdos energija“ uostamiestyje ir Gargžduose prižiūri ir aptarnauja apie 260 km šilumos trasų.
AČIŪ už greitą sureagavimą į nusiskundimą ? Šiluma ir karštas vanduo ATSIRADO spalio 9 d.vakare .