Sankryžos rekonstrukcija kelia nerimą dėl spūsčių

Svarbu, Transportas

Dar neprasidėjusi Baltijos prospekto ir Šilutės, Vilniaus plentų žiedinės sankryžos rekonstrukcija jau kelia sumaištį. Dėl šio projekto koreguojami kitų gatvių remonto darbai ir terminai, taip siekiant kuo labiau sumažinti jau dabar prognozuojamas spūstis.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Atvira Klaipėda“ rašė, kad dar šį mėnesį turi būti gauta žiedinės sankryžos rekonstrukcijos techninio projekto galutinė ekspertizė, o lapkritį – statybos leidimas, tada bus galima skelbti konkursą išrinkti rangovą.

„Šios žiedinės sankryžos rekonstrukcija yra mūsų prioritetinis projektas. Prie jo turime derinti kitų gatvių remonto darbus“, – tvirtino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Jis vylėsi, kad rekonstrukcijos darbai žiedinėje sankryžoje gali prasidėti kitų metų rugsėjį ar spalį. Vykstant darbams, eismo žiedu neketinama uždaryti, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena, todėl įvažiavimas į miestą ir iš jo bus gerokai sudėtingesnis.

„Savaime suprantama, jog būtina užtikrinti, kad kituose įvažiavimuose į miestą ir iš jo nebūtų jokių trukdžių, nes ir tų įvažiavimų neturime tiek daug. O gatvių remonto darbų apimtys kitais metais bus išties didelės“, – kalbėjo G. Neniškis.

Statybininkai jau pasiruošę pradėti darbus Joniškės gatvėje. Numatyta, kad joje bus atnaujintas ruožas nuo Klemiškės iki Liepų gatvės bei Šienpjovių gatvė su akligatviais, taip pat nutiesti pėsčiųjų-dviračių takai, įrengtas apšvietimas, naujos autobusų stotelės. Joniškės ir Liepų gatvių sankryža bus rekonstruota, čia įrengti šviesoforai.

„Tačiau didelių darbų kol kas negalima pradėti, nes tvarkoma dalis Liepų gatvės, todėl eismo pralaidumas yra apsunkintas. Kai tik Liepų gatvė bus baigta, bus galima pradėti darbus Joniškės gatvėje, nes joje taip pat reikės uždaryti ir riboti eismą. Visi ribojimai turi būti pašalinti iki kitų metų rugsėjo“, – aiškino G. Neniškis.

Trečiadienį turėtų būti pasirašyta sutartis su nauju rangovu – UAB „YIT Lietuva”, kuris remontuos Tilžės gatvę ir rekonstruos Mokyklos ir Tilžės gatvių žiedinę sankryžą – ji taps keturšale reguliuojama sankryža.

„Aišku, kad dėl šių darbų kurį laiką eismą teks uždaryti, riboti. Tačiau ir šioje vietoje visi ribojimai turės būti pašalinti iki kitų metų rugsėjo“, – teigė Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius.

Kitais metais prasidės ir Pajūrio gatvės, kuri taip pat yra svarbi Klaipėdos jungtis, rekonstrukcija.

„Gatvės būklė labai prasta, jos rekonstrukcija rūpinasi Lietuvos automobilių kelių direkcija. Tačiau mūsų pozicija aiški – nors darbų ir daug, visi ribojimai turi būti pašalinti iki kitų metų rugsėjo“, – tvirtino G. Neniškis.

Jis pabrėžė, jog ambicinga tikėtis, kad Baltijos prospekto ir Šilutės plento žiedinės sankryžos rekonstrukcijos darbai prasidės kitų metų rugsėjį ar spalį.

„Projekto vertė labai didelė, skaičiuojama, kad ji yra 36 mln. eurų. Todėl gali būti, jog konkurso metu bus įvairių skundų, kitokių trikdžių. Tačiau viliamės, kad plano pavyks laikytis“, – teigė direktorius.

Jo žodžiais, rekonstrukcija turėtų trukti trejus metus. Esą jei pavyktų žiedinėje sankryžoje visiškai uždaryti eismą, darbai būtų baigti greičiau, tačiau to nesiekiama.

Projekte numatyta, jog žiedinė sankryža bus dviejų lygių – nuspręsta statyti estakadą rytų-vakarų kryptimi. Kitaip tariant, iš Vilniaus plento estakada bus galima patekti į Baltijos prospektą, o iš jo – į Vilniaus plentą ir nebereikės įvažiuoti į žiedą.

Pats žiedas bus modernizuotas į turbo žiedą, didinant pralaidumą. Pėstiesiems jame bus skirti keturi požeminiai praėjimai, jo erdvė bus humanizuota, padaryta patrauklesnė.

Projekte išliko žiedinis nuvažiavimas į Baltijos prospektą ir Šilutės plentą, bet panaikintas jame esantis kairinis posūkis į Dubysos gatvę. Rekonstrukcijos metu taip pat turėtų būti atnaujinti rekonstruojamoje dalyje esantys viadukai per geležinkelį, modernizuojami inžineriniai tinklai – apšvietimo, ryšių, vandentiekio ir nuotekų sistemos.

2 Comments

  1. Qq

    Estakada geriau šiaurės pietų kryptimi darytų, o ne Vilniaus kryptim. Jakų žiede vilniškiai jau į Palangą kelią pasidarė.

    Reply
  2. Faktas

    Statybininkų pr. tesinysįlaisvąją ekonominę zoną tikrai būtų naudingas, bet…. muzikantai taip nemano

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This