Remonto sulauks ir atokiausias Šilutės plento ruožas

Miestas, Svarbu

Klaipėdos poreikių nebeatitinkantis Šilutės plento ruožas nuo Rimkų pervažos iki Smiltelės gatvės sulauks remonto ir taps tikra miesto gatve. Tačiau prognozuojama, kad tokiam remontui gali pasipriešinti netoli gatvės esančių garažų savininkai, nes jiems bus sunkiau įvažiuoti į savo teritoriją.

 

Kapitalinio remonto darbai numatyti nuo Šilutės plento Rimkų geležinkelio ruožo iki Smiltelės gatvės ir aikštelės ties Jūrininkų prospektu. Palmiros Mart nuotr.

Antradienį Klaipėdos savivaldybėje pristatyti Šilutės plento ruožo nuo Rimkų geležinkelio iki Smiltelės gatvės ir aikštelės ties Jūrininkų prospektu kapitalinio remonto ir statybos projektiniai pasiūlymai. Šiuo metu rengiamas remonto techninis projektas, jis dar turės būti pristatytas ir visuomenei.

„Projektuotojai siūlo vieną kartą normaliai sutvarkyti tą seną plentą, paversti jį normalia gatve. Taip ir turėtų būti“, – teigė Klaipėdos mero pavaduotojas Arūnas Barbšys.

Projektuotojai siūlo, jog minimas Šilutės plento ruožas būtų dviejų eismo juostų gatvė, bet joje atsirastų ir greitėjimo bei lėtėjimo juostos. Greta gatvės siūloma įrengti pėsčiųjų ir dviračių takus, sutvarkyti želdynus.

„Projekte numatoma pašalinti ir savavališkai įrengtus įvažiavimus iš plento į garažus. Tokių įvažiavimų dabar yra 4 ar 5, o liks tik du. Aišku, garažų savininkams tai gali nepatikti, bet dabar tie įvažiavimai įrengti savavališkai, pažeidžiant taisykles, jie trukdo saugiam eismui“, – aiškino A. Barbšys.

Dar vienas numatomas pokytis – turėtų nebelikti aikštelės prie Jūrininkų prospekto, ją ketinama perkelti į kitą vietą.

Paklaustas, kada gali prasidėti Šilutės plento ruožo kapitalinio remonto darbai, vicemeras nesiryžo pateikti prognozės. „Svarbu turėti techninį projektą. Paskui jau dėliosime prioritetus, žiūrėsime, ką greičiau remontuoti, kas gali palaukti, nes juk daug ką lemia ir finansai. Dabar dar net nėra aišku, kiek tas remontas gali kainuoti, nes kol kas nebaigtas projektas“, – aiškino A. Barbšys.

1 Comment

  1. Anoniminis bailys

    Greitėjimo ir lėtėjimo juostos? Ar tai projektuojama draugiška gyventojams miesto gatvė, kur greitis 50km/h, ar autostrada? O sutvarkyti želdynus turbūt reiškia iškirsti medžius?

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Rūsyje aptiktas lavonas

Klaipėdos policija pranešė, kad ketvirtadienį, po vidurdienio, vieno Šilutės plento daugiabučio rūsyje aptiktas 44-erių vyro lavonas. Pradėtas tyrimas mirties priežasčiai ...
2024-04-19
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Ugniagesiai išgelbėjo ir užstrigusį katiną, ir lifte įkalintą žmogų

Priešgaisrinės apsaugos ir gelbėjimo departamentas pranešė, kad antradienio rytą jo pareigūnams teko gelbėti Klaipėdoje, viename Šilutės plento daugiabutyje, prie įėjimo ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Ugniagesiai gelbėjo du nelaimėlius

Klaipėdos regiono ugniagesiai pirmadienį padėjo medikams suteikti pagalbą dviem nukentėjusiems žmonėms. Ryte, apie 7.30 val, buvo gautas pranešimas, kad Kretingos ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This