Gyventojai prašo nenaikinti geležinkelio perėjos

Miestas

Prieš ketvirtadienio vakarą vyksiantį AB „Lietuvos geležinkeliai” (LG) užsakymu centrinėje miesto dalyje projektuojamų  triukšmo slopinimo sienučių viešą pristatymą savo poziciją Vitės kvartalo gyventojų atstovas Antanas Blynas išdėstė ir  miesto Tarybos posėdžio metu iš Klaipėdiečių tribūnos.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Sienučių projektinius pasiūlymus LG užsakymu parengė bendrovė „Ardanuy Ingenieria S.A.”. Sienutes ji projektuoja dviejuose LG patikėjimo teise valdomuose sklypuose.

Pagal triukšmo modeliavimo rezultatus siūloma pastatyti aštuonias triukšmą slopinančias sieneles, kurių bendras ilgis būtų 2270 m, o aukštis svyruotų nuo 3,5 iki 6,5 m, skaičiuojant nuo geležinkelio bėgių galvutės aukščio.

Siekiant sumažinti vizualinę taršą aukštesnių nei 3,5 m sienelių viršutinę dalį siūloma formuoti geležinkelio pusėn lenktomis viršūnėmis iš skaidrių elementų. Sienelėms parinkta molinių plytų spalva, motyvuojant tuo, kad ji artima Klaipėdos architektūriniams spalviniams sprendiniams.

Statant sieneles reikės nukirsti 14 medžių, o esamas pėsčiųjų takas per bėgius tarp Parko ir Pušynų gatvių būtų naikinamas, „atsižvelgiant į tai, kad šalia, už 570 m yra saugus praėjimas pėstiesiems”.

Būtent dėl šių aspektų ir dėl aklakelio savo nuogąstavimą iš Klaipėdiečių tribūnos ketvirtadienio rytą politikams išsakė A. Blynas.

„Pamatėme kai kurias detales, kurios trukdo – naikinama perėja Pušyno ir Parko gatvėje. Jei ji naikinama, nutraukiama jungtis tarp Vitės kvartalo ir kitos miesto dalies. Vitėje gyvena apie 10 000 žmonių dauguma senjorai, jaunos šeimos, vaikai, yra įvairios įstaigos. Visiems jiems reikalingas atitinkamas susisiekimas. Poilsio parke mielai ir gausiai lankomasi, kaip tada patekti į jį jei ši jungtis nutraukiama? Iš vienos pusės bus uosto, iš kitos – geležinkelio tvora. Būtina perėja, geriausia požeminė, svarbu, kad tai tai būtų susisiekimas. Mums kaip alternatyvą siūlo perėją po viaduku, bet ji yra su stačiomis pakopomis. Taip pat jei bus aklakelis, triukšmas bus priartinamas prie gyvenamųjų namų. Naikinamos želdinių juostos. Džiaugiamės, kad tvora bus, bet jei pastatys tokiomis sąlygomis, nebus nieko gero. Tikimės bendravimo, kad būtų atsižvelgta į gyventojų pageidavimus”, – kalbėjo A. Blynas.

INFORMACIJA

Viešas susirinkimas dėl projektinių pasiūlymų vyks sausio 30 d., 17.30 val., adresu Priestočio g. 11, Klaipėdoje.

7 Comments

  1. gyventoja

    Akivaizdu, kad rašantys jog perėja nereikalinga, negyvena minėtame rajone ir neturi visiško supratimo apie perėjos reikalingumą. Gal reiktų leisti gyventojams spręsti, ar jiems trukdys a la susidarantys „garso tuneliai” ar bus menamas nesaugumas, dėl lakstančių vaikų ir pan. Vaikai laksto ir gatvėse, tai uždarykime gatves. Jei vis dėlto bus nuspręsta, kad esamą perėją naikinti, tebūnie požeminė, jei tik ji bus patogi, važiuojantiems su vežimėliais, dviračiais, paspirtukais ir pan. BET PERĖJA TOJE AR ŠALIA ESANČIOJE VIETOJE BŪTINA.

    Reply
  2. Roma

    Labai gerai, kad padarys aukštą tvorą, nes dabar per geležinkelį laksto kas tik ne tingi (beje, tai žmonės daro ne tik perėjimui numatytose vietose, o visur, kur papuola). Kitaip sakant, reikia džiaugtis, jog Vitės kvartalas bus atribotas nuo triukšmaujančio geležinkelio bėgių. Plius neliks ganėtinai pavojingos vietos, kurioje nelaimės tikimybė yra didelė (kas skaičiuojate, kiek ant bėgių yra žuvusių?). Jeigu perėja vis dėlto bus palikta, tuomet visas projektas iš dalies tampa beprasmis, nes susidarys savotiškas garso tunelis. Be to, o kam tas perėjimas reikalingas? Tam, kad pasiektumėte parką? Pastačius atitvarus parką vis tiek bus galima pasiekti su nedidele apylanka, nieko baisaus. Priešingai, daugiau judėsite – sveikesni būsite. Reikia džiaugtis, jog šitą ilgametę problemą pagaliau bandoma spręsti, o ne dejuoti, kad viskas blogai…

    Reply
    • Jau nekalbant,

      kad geležinkelio bėgiai turėtų būti vertinami neigiamai visų Vitės kvartalo gyventojų, kurie turi nepilnamečių vaikų. Todėl, kad vaikai yra smalsūs, o tas smalsumas gali pridaryti bėdos. Vaikai žaidžia, laksto netoli bėgių, o nelaimė tyko čia pat. Dėl to vientisa siena yra teisingiausias sprendimas.

  3. naudotojas

    Aš už perėja.
    Gyliau pamąsčius galima rasti sprendimo būdų, kad ir automatinis šlagbaumas su šviesos ir garso perspėjimu apie artėjanti traukini prie sienelę

    Reply
  4. Birutė

    Na tikrai perėja labai reikalinga. Kodėl apsimesdami, kad rūpinasi gyventojais, dar labiau juos niekina, nesiskaito ir uždaro į rezervatą. Ar mieste turi būti patogiau gyventi GYVENTOJAMS ar pigiau vykdyti veiklas, kurios tiems gyventojam ir taip kenkia?????

    Reply
  5. Z

    Jei paliksit pėsčiųjų perėją, turėsit skylę garsui skverbtis, ir kažin ar ją kada nors tada pakeis požeminė perėja ar viadukas.

    Antras dalykas: mašinistai, žinodami (ženklais ar kt.), kad yra perėja, signalizuos visais turimais signalais ir decibelais, reikia ar nereikia, jie taip įpratę.

    Reply
  6. Joana

    Jei nepaliks pėsčiųjų perėjos tai Vitės kvartalas kaip koks Klaipėdos miesto apendicitas….lyg yra,bet galima ir išpjaut……liūdna…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Tarp Žaliojo susisiekimo apdovanojimų laureatų - ir „Klaipėdos keleivinis transportas“

Vilniuje vykstančio tarptautinio Transporto inovacijų forumo metu penktadienį buvo įteikti Žaliojo susisiekimo apdovanojimai. Trečius metus iš eilės šie apdovanojimai teikiami ...
2023-11-24
Skaityti daugiau

Transportas

Ar galima sumažinti traukinių eismą Klaipėdos centre aiškinsis kelis metus

Reaguodama į klaipėdiečių susirūpinimą AB „Lietuvos geležinkeliai” sukasi lėtai: tik dabar užsakinėja galimybių studiją, kuriai parengti maksimaliai nusistatė keletą metų. ...
2023-05-17
Skaityti daugiau

Verslas

„Lietuvos geležinkeliai": Birių krovinių terminalas galėjo apeiti sankcijas

„Lietuvos geležinkelių” (LTG) Grupės krovinių vežimo bendrovei „LTG Cargo” sulaukus bendrovės Birių krovinių terminalas (BKT) kreipimosi, kuriuo prašoma viešai patikslinti ...
2023-03-31
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This