P0

Transportas

Žaliųjų rodyklių sugrįžimo dar teks palaukti

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-01-31


Klaipėdos savivaldybė skelbia, jog sparčiam žaliųjų rodyklių grąžinimui truko Susisiekimo ministerija. Ji nurodė atlikti eismo srautų probleminėse sankryžose tyrimą, kas minėtų rodyklių sugrąžinimą nukels esą bent keliais mėnesiais vėliau.

Pranešama, jog sausio 23 d. VšĮ Transporto kompetencijų agentūros direktorius pasirašė įsakymą „Dėl lentelių su žalia rodykle prie raudono šviesoforo signalo įrengimo vertinimo metodikos patvirtinimo“.

Palmiros Mart nuotr.

Joje skelbiamos nuostatos, kuriomis turi vadovautis savivaldybės, siekiančios atstatyti žaliąsias rodykles. Nurodyta, kad savivaldybė, norinti atstatyti/įrengti prie šviesoforo lentelę su žalia rodykle, privalo atlikti transporto eismo intensyvumo srautų tyrimą („atskirai lengvųjų automobilių, sunkiasvorių automobilių, įskaitant viešąjį transportą, pėsčiųjų ir dviračių eismo intensyvumo per valandą“) konkrečioje šviesoforo sankryžoje.

Įvertindama šią privalomojo pobūdžio nuostatą bei faktą, kad minėtam darbui atlikti yra reikalingas laikas ir žmogiškieji resursai, Klaipėdos miesto savivaldybė praneša nedelsdama apsisprendusi pirkti paslaugą eismo srautų analizei atlikti.

„Po to, kai ši paslauga bus nupirkta, galėsime Transporto kompetencijų agentūrai pateikti reikalaujamus duomenis kartu su jau parengtu probleminių sankryžų sąrašu“, – savivaldybės pranešime cituojamas Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Tikimasi, kad paslaugą nupirkti pavyks per vasario mėnesį. Spėjama, kad ne mažiau laiko prireiks ir atlikti srautų tyrimą.

Suprasdama klaipėdiečių lūkesčius žaliųjų rodyklių grąžinimo į sankryžas klausimu, Klaipėdos savivaldybė teigia sieksianti kaip įmanoma greičiau pateikti visus reikalingus duomenis, kad per trumpiausią įmanomą terminą gautų Transporto kompetencijų agentūros atsakymą dėl žaliųjų rodyklių įrengimo.

Iki to laiko, kol bus nupirkta eismo srautų analizės paslauga, ketinama išgryninti gyventojų pasiūlymus, kuriose sankryžose turėtų papildomai būti įrengtos žaliosios rodyklės, t.y. apibendrinti, kokiomis naujomis pozicijomis bus praplėstas savivaldybės ir transporto specialistų parengtas 18-os probleminių sankryžų, į kurias būtina sugrąžinti žaliąsias rodykles, sąrašas.

Teigiama, jog eismo srautų tyrimas savivaldybei kainuos ir neplanuotas išlaidas, kurios gali siekti iki 30 tūkst. eurų.


    Transporto straipsnių vidus kompas

    2020-01-31

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas. Visų komentarų autorių IP adresai yra skelbiami viešai.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt