P0

Mums rašo

Klaipėda be transporto spūsčių (1)

Renaldas Kulikauskas, Klaipėdos bendruomenių asociacijos vadovas
2020-02-22


Turbūt pastebėjote, kaip sklandu šią savaitę piko metu judėti miesto gatvėmis, kurios paprastai užgrūstos automobilių. Kas pasikeitė? Moksleivių atostogos!

Vienodo žmonių skaičiaus užimamas plotas priklausomai nuo jų pasirinkto judėjimo būdo. Šaltinis – vaxjo.se

Kalbėjau su VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” paslaugų administravimo vyr. specialiste Lina Ūbiene. Ji patvirtino, kad:

nėra svarstyta galimybė suprogramuoti šiuolaikinius bilietų skenavimo įrenginius, sumontuotus miesto autobusuose taip, kad jie leistų vienu elektroniniu ar popieriniu bilietuku naudotis tam tikrą laiką (1,5 val.) nepriklausomai nuo to, kiek persėdimų atlieka žmogus. Tai būtų patrauklu tiems, kas kol kas važiuoja retai, o piliečių, kuriems reikia pasiekti tašką B su persėdimu, diskriminacija, verčiant papildomai išlaidauti, juos stabdo;

nėra nemokamo WiFi visuose miesto autobusuose – įrengus ir pareklamavus tokią paslaugą miesto mokyklose, mokiniai, kurių tėvai neperka jiems mobilių interneto duomenų paketo, patys prašytų tėvų leisti jiems važiuoti autobusu į mokyklą ir būrelius, kad galėtų niekieno netrukdomi pabaksnoti savo išmaniuosius įrenginius. Pigus sprendimas, kuris teisingai pareklamuotas gali pritraukti dalį moksleivių.

Nemokamas važiavimas žmonėms virš 70 metų amžiaus (konservatorių frakcijos taryboje pasiūlymas strateginiam Klaipėdos miesto 2020-2022 m. veiklos planui) yra šaunu, bet kamščių problemas spręstų būtent mokiniams teikiamos lengvatos. Gal laikinas nemokamo mokinių vežimo miesto autobusais sprendimas, galiosiantis tik tiek laiko, kol nebus sutvarkytas MEGA projektas – Šilutės pl. ir Baltijos pr. žiedo viadukas, būtų panešama našta miesto biudžetui?

Kaip manote, ar laikui, o ne vienam įlipimui į autobusą suprogramuota sistema, free WiFi, subsidijuojamas vaikų vežimas ir sumanus viso to paketo viešinimas, neužmirštant ir nuostabios išmaniesiems telefonams lietuvių sukurtos maršrutų pasirinkimo programėlės TRAFI, leistų persodinti bent dalį mūsų į viešąjį transportą?


2020-02-22

Vienas komentaras apie “Klaipėda be transporto spūsčių”

  1. Jokios važiavimo lengvatos mokiniams nepadės. Jau dabar moksleiviams popierinio talonėlio kaina 0.50 eur. Moksleivio nuvežimas iki mokyklos ir dar atstovėjimas keliuose kamščiuose tikrai kainuoja daugiau. Daug efektyvesnis būdas spręsti kamščius būtu naujų naujų mokyklu statyba ir jau esamų mokyklu plėtimas šiaurinėje miesto dalyje. Taip pat reikia priversti rajono savivaldybę pagaliau pradėti normaliai vysti naujus rajonus kylančius už Palangos pl. Tuose rajonose nėra visiškai jokių paslaugų, ne taip senai ten ir parduotuvių nebuvo, gyventojams tekdavo važiuoti į miestą, kad ir apsikirpti, tai yra dar labiau didinti kamščius. Ten reiktu sukurti mini centrą su parduotuvėmis, kirpyklomis, vaikų darželiu, mokykla ir poliklininka. Naujieji rajonai turėtu plėstis apie šį centriuką. Kol to nebus tų rajonų gyventojai ir toliau veš savo vaikus į mokyklas mieste taip sukeldami kamščius.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt