P0

Verslas

Klaipėda ID vardina nuveiktus darbus

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-03-02


2019 metai buvo itin svarbūs toliau formuojant Klaipėda ID komandą, partnerių ekosistemą ir strategiją. Nuosekliai tęsiant pradėtus darbus, šiais, 2020 metais galima tikėtis pastebimo proveržio agentūros kuruojamose srityse, teigiama šios uostamiesčio savivaldybės valdomos įstaigos pranešime apie praėjusių metų veiklos rezultatus.

Bendradarbiaujant su Klaipėdos aukštosiomis mokyklomis sukurta ir įgyvendinta rinkodaros kampanija #koljaunas, kurios tikslas – skatinti jaunus žmones iš visos Lietuvos rinktis studijas Klaipėdos aukštosiose mokyklose.

Anot pranešimo, Klaipėda ID skatina daugiau mokinių pasirinkti inžinerines specialybes, siekia gerinti švietimo kokybę mieste, pritraukti daugiau studentų į Klaipėdos aukštąsias mokyklas, juos čia išlaikyti po studijų ir tuo pačiu į miestą pakviesti kuo daugiau studijas jau baigusių talentingų žmonių.

Nuo 2018 m. agentūra vykdo projektą „Ateities inžinieriai“, kuriuo siekiama supažindinti vyresniųjų klasių moksleivius su inžinerinėmis profesijomis. Per 2019 m. prie projekto prisijungė 12 Klaipėdos miesto inžinerinių įmonių, o su profesija iš arčiau susipažino 358 moksleiviai.

„Moksleiviai planuojantys rinktis inžinerijos studijas labai vertina vizitus į įmones. Tai suteikia jiems galimybę iš arčiau pamatyti, kuo gyvena inžinieriai, pabendrauti su jais, užduoti rūpimus klausimus, į kuriuos mes ne visada galime atsakyti. Po vizitų moksleiviai jaučiasi labiau užtikrinti savo sprendimu, kitiems tokio tipo vizitai padeda lengviau nuspręsti, ką konkrečiai jie nori studijuoti,“ – pranešime cituojama Violeta Venckuvienė, Klaipėdos „Aukuro“ gimnazijos profesijos patarėja.

Siekiant užtikrinti strategiškai svarbių studijų programų aukštosiose mokyklose tobulinimą, 2019 m. kartu su VšĮ „Investuok Lietuvoje“ ir Klaipėdos miesto verslo atstovais buvo peržiūrėtos trys inžinerinės studijų programos Klaipėdos universitete ir Klaipėdos valstybinėje kolegijoje. Peržiūrėjus programas ir padarius rekomenduotus patobulinimus, į šias programas 2019 m. rugsėjį įstojo 25% daugiau studentų lyginant su 2018 m.

Taip pat, bendradarbiaujant su Klaipėdos aukštosiomis mokyklomis sukurta ir įgyvendinta rinkodaros kampanija #koljaunas, kurios tikslas – skatinti jaunus žmones iš visos Lietuvos rinktis studijas Klaipėdos aukštosiose mokyklose.

Siekiant padrąsinti žmones ir pakviesti juos pagyventi uostamiestyje, 2019 metais pirmą kartą mieste buvo surengta kampanija „Workation Klaipėda“. Kartu su Klaipėdoje esančiomis bendradarbystės erdvėmis buvo sukurti darbo ir poilsio pasiūlymai, kuriais praeitą vasarą pasinaudojo 220 darbuotojų iš įvairių Lietuvos miestų ir užsienio.

„Workation Klaipėda” programa yra puiki galimybė jauniems profesionalams, komandoms ir laisvai samdomiems specialistams išmėginti gyvenimą Klaipėdoje. Džiaugiamės, kad Klaipėda ID dėka galime apjungti jėgas su „Kultūros fabriku“ bei Klaipėdos mokslo ir technologijų parku ir kartu pasiūlyti atvykstantiems Workation dalyviams puikias patirtis Klaipėdoje. Šiemet visi kartu jau ruošiamės dar stipresniam vasaros sezonui”, – teigia „Light House coworking“ direktorė Eglė Stebulienė.

„Miestui siekiant tapti greitų sprendimų miestu, 2019 metais buvo suburtos statybos leidimus derinančios institucijos. Siekiant į miestą pritraukti daugiau investicijų buvo sutarta, jog Klaipėda ID sieks investuotojams, kurie sukuria virš 20 darbo vietų ir investuoja virš 2 milijonų eurų, ženkliai pagreitinti statybos leidimo išdavimo procedūrą. Tikslas – tokiems investuotojams dokumentus peržiūrėti per maksimaliai trumpą terminą. 2020 metų pradžioje numatomas pilotinis projektas, kurio metu bus įvertinta kaip efektyviai veikia sukurtas procesas, tuomet jis bus tobulinamas”, – rašoma pranešime.

Siekiant paskatinti naujus paslaugų centrus kurtis Klaipėdos mieste, 2019 metais buvo sukurtas finansinės paskatos mechanizmas, kai už vieną darbo vietą paslaugų centre, kuri bus išlaikyta ne trumpiau kaip 3 metus, miestas įsipareigoja padengti darbo vietos nuomos kaštus už metus. Pirmąjį konkursą paskatai gauti planuojama suorganizuoti šį mėnesį.

„Konkuruojame su didžiausiais žaidėjais visame pasaulyje ir tokios paskatos yra tiesiog būtinos“, – teigia Klaipėda ID Verslo projektų skyriaus vadovas Kazys Pupinis.

Straipsnio vidus 10 pastraipa kompas

Siekiant dalintis Klaipėdoje veikiančių paslaugų centrų patirtimis, buvo sukurtos specialios rinkodaros kampanijos (angl. employer branding). Per metus, skleidžiant informaciją apie Klaipėd įvykdyti 108 susitikimai su paslaugų centrais, logistikos, gamybos įmonėmis. Pavyko suorganizuoti du investuotojų vizitus, jau 4 paslaugų centrai paskelbė apie plėtrą Klaipėdoje. Numatoma, kad ši plėtra sukurs 120 naujų darbo vietų paslaugų sektoriuje.

„2019 metais, pirmą kartą istorijoje, Klaipėda buvo nominuota Centrinės ir Rytų Europos paslaugų centrų apdovanojimuose kaip naujai atrandamas miestas (angl. Emerging City of the Year). Ši nominacija užtikrino Klaipėdos miesto įtraukimą į Centrinės ir Rytų Europos paslaugų centrų katalogą (CEE Business Services Directory 2019), kuris yra viešai prieinamas potencialiems klientams”, – rašoma pranešime.

2019 metais Kultūros fabriko iniciatyvą „Paieškomas” dėka susibūrė 3 nauji kultūros startuoliai – architektų, dizainerių ir aktorių komandos, kurios savo veiklą sėkmingai tęsia ir 2020 m.

„Stebėdama kaip buriasi ir bando išsilaikyti rinkoje naujos komandos, jau matau pirmuosius KUFA paslaugų ir pagalbos rezultatus bei tokios pagalbos galimybes. Akivaizdu, kad kolektyvinė kūrybinio verslo pradžios forma turi savo pranašumų”,- tvirtina Kultūros fabriko vadovė Raimonda Masalskienė.

Praėjusiais metais Kultūros fabrikas savo iniciatyva organizavo 3 kultūros festivalius, 4 kūrybines iniciatyvas miestui bei 36 verslumo ir rinkodaros seminarus, kurie KUFA bendruomenei ir miesto kūrybos sektoriaus atstovams yra nemokami.

Atsižvelgiant į rezidentų ir klientų poreikius Kultūros fabrikas kiekvienais metais atsinaujina. 2019 metais jo vestibiulyje buvo įrengta „lounge“ tipo erdvė, bilietų kasa ir info centras, atidarytas kavos baras. Taip pat pertvarkytos antro ir ketvirto aukštų darbo erdvės. Teigiama, kad šiuo metu visos darbo erdvės čia yra užimtos, o daugiafunkcėse KUFA renginių erdvėse užimtumas siekia apie 65%.

Praeitų metų pabaigoje buvo sukurta ir Rinkodaros tarybos patvirtinta Klaipėdos miesto rinkodaros strategija, kurios įgyvendinimas prasidės jau šį pavasarį.

„Bendroji Klaipėdos miesto rinkodaros strategija, kurią Rinkodaros tarybos nariai kūrė dirbdami kartu su kviestiniais rinkodaros ekspertais bei Syntesis Consulting Group strategais, yra didelis ir svarbus žingsnis link aiškaus, vientiso ir inovatyvaus Klaipėdos miesto pozicionavimo”, – teigia Klaipėda ID Rinkodaros skyriaus vadovė Eglė Songailienė.

Anot pranešimo, strategijoje išgrynintos tikslinės auditorijos, miesto pozicionavimas skirtingoms auditorijoms bei sudaryti
rinkodaros veiksmų planai.


2020-03-02

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt