Mokamas automobilių stovėjimas Klaipėdoje: kainas siūloma padvigubinti

Svarbu, Transportas

Automobilius mokamose Klaipėdos zonose statantiems vairuotojams netrukus gali tekti plačiau atverti piniginę. Šiuo metu diskutuojama, kiek ir kaip padidinti rinkliavą už automobilių stovėjimą. Be to, norima apmokestinti ir daugiau teritorijų.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Tokie planai trečiadienį pristatyti Finansų ir ekonomikos komitete. Noras didinti rinkliavą už automobilių stovėjimą yra vienas iš Klaipėdos savivaldybės pajamų didinimo plano 2020-2023 metams dalių.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus Gintaro Neniškio įsakymu pernai birželį buvo sudaryta darbo grupė, kurios tikslas buvo įvertinti dabar galiojančius rinkliavos už automobilių statymą dydžius bei mokamų vietų zonų ribas. Darbo grupės vadovu buvo pas G. Neniškis, o jos nariai – Klaipėdos savivaldybės administracijos Strateginio planavimo skyriaus vedėja Indrė Butenienė, Klaipėdos savivaldybės administracijos Urbanistinės plėtros departamento Urbanistikos skyriaus vedėja Mantė Černiūtė-Amšiejienė, Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus ir Andrius Samuilovas, laikinas „Klaipėdos keleivinio transporto“ vadovas. Darbo grupė ir nagrinėjo galimybę padidinti vietinės rinkliavos tarifus, sykiu atitinkamai keistųsi abonentiniai mokesčiai.

Siūloma vietinę rinkliavą už automobilių statymą padvigubinti. Raudonojoje zonoje, kur dabar valanda kainuoja 90 centų, siūloma nustatyti 1,8 euro tarifą, geltonojoje zonoje – 1,2 euro (dabar yra 0,6 euro), žaliojoje – 60 centų (dabar yra 30 centų), mėlynojoje – 30 centų (dabar yra 15 centų).

„Jei kainas ir pakelsime, jos bus mažesnės nei kituose didmiesčiuose. Be to, rinkliavos dydis Klaipėdoje nekeistas nuo 2015 metų“, – teigė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus.

Vilniuje brangiausioje zonoje valanda stovėjimo kainuoja 2,5 euro, Kaune – 2 eurai, pigesnėse zonose atitinkamai 1,5 euro ir 1,2 euro.

Anot R. Mockaus, darbo grupė taip pat siūlo išplėsti mokamų automobilių stovėjimo zonų ribas. Esą tikslinga būtų apmokestinti Sportininkų gatvę iki Malūnininkų gatvės, „Kar Kar“ parko prieigas, dalį Kauno gatvės bei tikslinę teritoriją, kuri bus sutvarkyta už ES lėšas.

Be to, siūloma raudonojoje zonoje rinkliavą už automobilių stovėjimą rinkti visą savaitę, o ne tik darbo dienomis, ir nuo 8 iki 22 val, o ne nuo 8 iki 18 val., kaip dabar.

R. Mockaus teigimu, padidinus vietinę rinkliavą ir apmokestinus didesnę teritoriją, per metus pavyktų surinkti apie 1 mln. eurų daugiau nei iki šiol.

Tačiau esą toks sprendimas siūlomas ne tik dėl didesnio pajamų surinkimo, bet ir dėl kitų priežasčių. „VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ duomenimis, šiuo metų daugelyje gatvių, kur galioja mokamas automobilių stovėjimas, jau yra pasiektas didesnis nei 85 proc. užimtumas piko metu, tai rodo, kad esami rinkliavos tarifai neskatina žmonių kasdieninėms kelionėms pasirinkti viešąjį transportą ar dviratį. Jei nebus imtasi jokių priemonių, bus sudėtinga pasiekti savivaldybės tarybos patvirtinto Klaipėdos miesto darnaus judumo plano esminį siekį pakeisti modalinio kelionių pasiskirstymo proporcijas – iki 2030 metų sumažinti kelionių individualiais automobiliais iki 24 proc. (2017 m. Klaipėdos modalinio kelionių pasiskirstymo struktūroje kelionės individualiu automobiliu sudarė 36 proc.)“, – rašoma politikams pateiktame plane.

Taip pat nurodoma, kad vietinės rinkliavos tarifų padidinimas bei zonų ribų išplėtimas leistų aktyviau reguliuoti eismo srautus, netvarkingą automobilių stovėjimą mokamų zonų prieigose, suteikti daugiau erdvės pėstiesiems, dviratininkams, mažinti triukšmo lygį mieste, oro taršą, asmeninio transporto naudojimą, skatinti alternatyvius keliavimo būdus. Surinktos vietinės rinkliavos pajamos būtų naudojamos pėsčiųjų ir dviračių takų plėtrai, automobilių statymo vietų įrengimui aplink senamiestį, kitų darnaus judumo priemonių įgyvendinimui.

„Darbo grupė tikrai atliko didelį darbą. Dabar norime, kad prasidėtų diskusijos ir politiniame lygmenyje, o galiausiai būtų priimti sprendimai“, – teigė Finansų ir ekonomikos komiteto posėdyje dalyvavęs Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius G. Neniškis.

Politikai, panašu, siūlymui didinti mokesčius už automobilių stovėjimą visiškai nesipriešino. Savo nuomonę turėtų pareikšti ir kitų komitetų nariai, o tada Savivaldybės administracija jau rengtų miesto Tarybos sprendimo projektą, kuriame būtų numatyti nauji vietinės rinkliavos už automobilių stovėjimą dydžiai.

79 Comments

  1. Hah

    Klaipėda
    max sugeba komentrus rašyt, kokiam Paryžiuje jau būtų riaušės o čia kelk kainas kad ir dešimteriopai tik pazizymai komentaruose.

    Reply
  2. Klaipeda

    Martynai, ištrinkite klp komentarus, ikyriai nesamones rašinėja ir teršia komentarus ir visus įžeidinėja. Vienur RK pasivadina kitur klp.

    Reply
    • Klp

      Uzgavo gal jog tiesa pasakiau? Jog turedamas sveikas kojas 100 m. paeiti negali, o ponuliui VT nelygys. Beje niekada nepasirasineju RK 🙂

  3. kažkaip sutapo

    tik Klaipėdoje į valdžią atėjo konservatoriai ir iš kart Klaipėdoje kyla autobusų bileitų kainos, parkingas, gatvės neremontuojamos stovi…

    Reply
    • Klp

      Kas cia tau su ta konservatoriu paranoja? Dar pasakyk kad 2008 metu krize sukele konservatoriai tai totalus zaliagalvis busi

  4. Se

    Neniški, kartoju klausimą ir laukiu atsakymo : kodėl savivaldybės klerkai nemokamai statosi automobilius Vytauto g. esančioje stovėjimo aikštelėje? Galbūt darnų judumą pradėkite nuo savęs? Dabar gi, panašu į tą žuvį su papuvusia galva… :))

    Reply
    • Klp

      Busite pats papuves jei galetum visa miesta apsiktum

    • to Klp

      Prasiskalauk burną, pašvinkeli.

    • Klp

      Pabandyk nueiti į senamiestį pieškom. Vaikščiojimas sveika ir nieko mokėti nereikės.

    • Se to Klp

      Aš ir gyvenu senamiestyje. Komentuodamas komentarus, gaudyk bangas :))) Jei savivaldybės klerkams kainuos parkingas, vadinasi jie mažiau į darbą važinės automobiliais. Dabar pagavai mintį, šikniau?

    • Klp

      Tai as to ir noriu kad žmonės mažiau su savo automobiliais važinėtu į centrą, o naudotųsi VT.

  5. Vytas

    Mockus su šeima tegul ir važiuoja su autobusu jam labai tiks prie veido ir prie jo intelekto

    Reply
    • Klp

      Vistiel geriau nei vazineti su tavo vos pajudanciu kledaru buduli.

  6. Martynas

    Kur čia visose šalyse kainuoja parkingas? Matomai rašytojas iš to pačio lizdo kuris prieina prie rinkliavos naudos. Šlykštu skaityti ir išvis kokia čia išsivysčiusi šalis ?

    Reply
    • Klp

      Visoje ES JAV net Rusijoje miestuose yra mokamas stovėjimas.

    • Kiek to klp komentarų?

      Martynai, pratrinkit tą Klp. Užknisa etatinis savivaldybės klerkų vizgintojas.

    • Klp

      Kas nepatinka jog tiesa sakau, kad kituose šalyse yra mokamas stovėjimas? Beje stovėjimas ten daug kartu brangesnis.

    • to klp

      Fanatizmas yra diagnozė. Klaipėdai iki normalaus miesto – kaip šitam komentatoriui iki elementarių dalykų suvokimo. Tiesiog trykšta noras daugiau surinkt ir pasidalint. Už šią rinkliavą buvo žadamos papildomos aikštelės, daugiaaukščiai parkingai. Parodykit, KLP, kur tai įrengta? Už ES projektus prie piliavietės nesiskaito. Nepasprinkit.

    • Klp

      O kam senamiesciui dar stovėjimo aikštelių, jei prie piliavietės visada bunau daug laisvų? Beje žadejo daryti pazeminę aikštelę po Atgimimo aikšte prieš kuria daug žmonių sukilo. Idomu ar buvote tarp jų. Beje jei jau taip nerandi vietos kur pastatyti visada yra VT ir nereikės už stovėjimą mokėti ir ir talonėlis daug pigesnis už degalus.

    • Tiesa ta

      Aikstele prie piliavietes ne is ES daryta, o butent is rinkliavos pinigu

  7. Se

    1. Kodėl savivaldybės klerkai nemokamai statosi automobilius Vytauto g. esančioje stovėjimo aikštelėje? Žurnalistai galėtų paklausti Neniškio.
    2. Vengdamas interesų konflikto Neniškis neturėtų dalyvauti šioje komisijoje, nes jis tik laikinai yra sustabdęs direktoriaus pareigas VŠĮ ” Klaipėdos keleivinis transportas”.
    3. Beje, žurnalistai galėtų pasidomėti VŠĮ ” Klaipėdos keleivinis transportas” reikaliukais. Juk visi pinigai už parkingą pirmiausiai teka į šią kontorą. Smalsu ką ten dirba net 7-8 vadovai (tenka po 4-5 darbuotojus), kurių algos po 1400 eur į rankas, kiek ten pluša net 3 teisininkai??? Ši kontorėlė vadinama viešąja įstaiga labiau panaši į giminių ir draugelių uabėlį.

    Reply
    • Cha

      Ta komisija kokia: ponas n ir jo pakalikai. O ar jie pagalvojo apie pasekmes miestui savo sprendimo?

  8. Jonas

    Todėl taip yra kad Lietuva nupiepusi nėra streikų ir renka vis tuos pačius valdytojus jiems jie vis labai patinka. Nors ir yra tokių kurie norėtų kad ten kiti sėdėtų bet vis neužtenka nors kelis procentus. Tai reikėtų gerai pagalvoti už ką balsuojate. Žmonės išsirenka tokius kokių jie patys yra verti.

    Reply
    • Klp

      Visuose išsivysčiusiose šalyse stovėjimas kainuoje ir tikrai ne centus kaip yra dabar. Be to daug kur stovėjimas apmokestinamas visame mieste.

  9. Ryčka

    Prie vaikų ligoninės ir poliklinikos mokama zona ir 0 vietos. Bobos vaikus ligoninėn taxais arba ant rankų tegu tempia…

    Reply
  10. Pi

    Ok, automobilių parkingą branginame, bet gal reikėtų ir dviračių takus tiesti? Per ateinančius metus planuoja vos kelis km nutiesti ir, tipo, strateginiam plane giriasi, kad skatins žmones naudotis dviračiais :D. Kaip žmogui iki darbo su elektriniu paspirtuku ar dviračiu nuvažiuot? Išklaipytomis plytelėmis, trinkelėmis? Ne visi nori naudotis viešuoju transportu.

    Reply
    • Klp

      Šiais metais sutvarkys dviračių taka nuo Kauno g. iki Avitelos. Palei Taikos pr. nuo Bigo iki Debreceno g. yra geros būklės dviračių takas, tik siauras. Yra labai geras dviračių takas nuo Sajūdžio parko iki Baltijos pr. Berods palei Kauno g. irgi yra dviračių takas. Taip pat yra dviračių takas nuo Akropolio iki Malūno tvenkinio. Yra tų dviračių takų. Nors ir pripažinsiu kad takų būklė galėtu būti geresnė. Labai reiktų dviračio iki LEZo

  11. Klp

    12 važiuoja iki pat VLG, tai komirsariatas iš pietinės dalies gerai pasiekiamas. Dėl susisiekimo iš šiaurinės miesto dalies sutinku, kad susisiekimas problematiškas. Reiktu stotelės Šilutės pl. sankryžoja su Kauno g. Dėl stovėjimo vietų, tai gerai kad prie visokių įstaigų jų neįriangia daug. Kaip kitaip mažinti automobilizmą? Jei norit neužteršto miesto tenka mažinti automobilizmą.

    Reply
    • 2 Klp

      Uhu. Kiek žmonių gyvena tarp Smiltelės Jūrininkų ? Kiek Šilutės plento gale? Kaip jiems tą vienintelį 12 pasiekti? Dėl kruizinio terminalo neatsaket – kodėl jis apmokestintas ne iki 18 darbo dienomis, kaip normalioje šalyje, o 24/7 ? Čia optimizavimas, ar noras pasipelnyti? Tranai jie, manau kad pagrindinis savivaldybės klerku užsiėmimas – sugalvoti iš kur dar galima išspausti pinigu

    • Klp

      Tai padarytu minėtą stotelę Šilutės pl. Ir Kauno g. sankryžoje ir neliktu susisiekimo problemos su PK. Į Kruizinį laivų terminalą atvažiuoja vien visokie pramogautojai, kurie dažnu atveju net nelipa iš automobilių nebent parūkyt. Todėl ten ir yra mokamas stovėjimas visą para. Net ir su mokamu stovėju ta aikštelė nėra tusčia naktimis ( nebent labai blogas oras). Šiai prie piliavietės stovėjimas kainuoja dabar kainuoja 30 ct 2 valandom, kainuos 60 ct. Kaip smarkiai plėšia gyventojus ta valdžia.

  12. 2 Klp

    Ar tu glušas esi? Galva pagalvok, o ne tik valgyk į ją. Šitiem reikia tik pinigų. Kalba eina apie zonų plitimą. Pamatę kad žmonės Kauno gatvėje mašinas stato – reikia apmokestinti, svolociai. Kruizinis apmokestintas ištisą parą visą savaitę. O ta senamiestį lai visai uždaro, a taip a kitaip lavonas.

    Reply
    • Klp

      Tai tegul apmokestiną Kauno g. Dabar dauguma dienos mietu ten paliktų automobilių yra atvažiavusių į komisariata. Tiesiog dienos metu gatvė atlaisvėtu. Jei kažkam reikia ten tegul su 12 atvažiuoja.

    • 2 Klp

      Akurat glušas. 12 važiuoja nuo turgaus. Policijos komisariatas per vidurį. Kaip ten atvažiuoti iš Pietinės, iš Šiaurinės? Ir aplamai, kodėl PK neturi pakankamai parkavimo vietų? Kodėl lankytojai grūdo savo mašinas į kiemus? Dėl senamiesčio nieko nesakau, bet dėl Kauno gatves čia tiesiog pinigų darymas iš oro. O šitie daugiau nieko ir nemoka

  13. Titas

    Siūlau išvis uždrausti įvažiavimą į Senamiestį, o įėjimą į jį apmokestinti-tegul tesiilsi miestas Ramybėje. Mums visiškai Akropolio gana.

    Reply
    • Klp

      Būtu puiku jei įvažiavima į senamiestį uždraustu. Niekam nereikia, kad visokie buduliai ji savo grabais užverstu. Bet kolkas užteks ir stovėjimo kainos pakėlimo, tik reiktu trigubai kelti :). Šiaip idomu ar stojai ginti tuos kelis puvėkus Dangės skvere? Jei taip, tai kodėl priešiniesi priemonės kurios sumažintų švarą mieste?

  14. Graxina

    Apetitai auga dvigubai,einu pasiżiuret algos lapelï, negi padvigubejo ji?.Vadininkams stovejimas nekainuoja tai kodel nedidint kad algos padidetų?.Jau Klp senamiestyje gali ir 100 eur uz val imt,nes ten jau ne senamiestis o kapines ten įsikūrusiu verslų.

    Reply
    • Klp

      Puiku, kad auga apetitas. Jei nesugebi kelių centų sumokėti už stovėjimą, tau ir mašinos nereikia. Į senamiesti reikia su VT važiuoti, o ne apšikti jį su savo grabais

  15. klaipėdietis

    Palygino Klaipėdą su Vilniumi… Atsiprašau, bet Klaipėdai iki Vilniaus kaip iki mėnulio. Palyginkite Klaipėdos ir Vilniaus senamiestį, – tokie skirtingi kaip diena ir naktis, Vilniaus išpuoselėtas, pilnas turistų tiek žiemą tiek vasarą, pilnas kavinių ir t.t., o Klaipėdos – tuščias, pilkas, vėjo perpučiamas, grindiniu einant galima kojas išsisukti, fasadai aptrupėję… Aš asmeniškai už 1,8eur nė kojos į senamiestį nekelsiu, gerai kad yra netoli didelis prekybos centras su nemokama stovėjimo aikštele, tad jam tik daugiau pelno bus.
    Sulaukiame svečių iš kitų miestų (Kaunas, Vilnius), ir jie klausia mūsų, o kur žmonės??? Kodėl nėra žmonių senamiestyje?
    Siūlyčiau visiems valdininkams padirbėti asmeniškai, įkurti UAB’ą, išsinuomoti senamiestyje patalpas ir laukti klientų. Gal tada pradėsite blaiviai galvoti.
    Kodėl dvigubai didinami tarifai? kodėl iškart nedarote trigubų tarifų? Gal surinksite dar daugiau? kur pagrįsti skaičiavimai tarifų didinimui?

    Reply
    • Klp

      Pačius judriausios ir labiausiai pelningiausios gatvės Vilniuje yra ten kur visiškai uždraustas arba labai apribotas stovėjimas. Palei tave Vilniaus ir Pilies gatvės jau senai viskas turėjo būt numirusios, bet jos pilnos žmonių. Visame išsivysčiusiame pasaulyje stengiamasi apriboti automobilių patekimą į miestų centrus.

  16. gg

    darbo zmoniu pageidavimu -pamirso pridurti

    Reply
    • Darbo žmogus

      Pasisakau už stovėjimo kainos pakėlima

  17. Dar verslas.....

    Kažkur girdėta frazė,, čia mes aptarėme, o jūs sumokekit.,,Nereikia niekino sutikimo-tau diktuojamos sąlygos.Renginiai ,šventės ar apsieita be verslo pagalbos?Tai kur tos lėšos kurias surenka už tuos , kurie nesusimoka.?
    Tiesa ,kai pabrangs tai ir neįgalieji,pensininkai bus globojami.
    Tik jaučiu, kaip pigiai galima pasitiesti kelią į politiką.Tai gal sumažinkite pieštukų ir kitas privelegijas.
    Važiuojam kur norim,stovim kur norim .O tam verslui tik nurodymai ir kliūtis ,net dėl terasų vasarą.TAIP gaivinam senamiesti?AR mes turime tokį palaikymą kaip Kaune?AR turime tokias sąlygas kaip Vilniuje.?
    Pabrangimą reiškia visišką užtemimą senamiestyje.
    Senamiestis negyvas.Ir vėl gaivina verslas-senas,naujas,kad tik gražiau.
    O su tokiais sprendimais kas bus?.
    Gal vietoj didingo festivalio padarom palydas iš senamiesčio ?
    O gal visą Klaipėda į žygį?

    Reply
  18. Klausįmas

    Kiek moka savivaldybės glušiai kurie statosi savivaldybės kieme už šlagbaumo?
    ar kitaip klerkai vadinasi

    Reply
    • Leidimai nemokėti

      Kiek moka savivaldybės klerkai su Grubliausku, Barbšiu, Cesiuliu priešaky Danės gatvėje ir aikštelėje? Tegu papasakoja Neniškis apie savo išradimą – leidimus svečiams, su kuriais visi buožgalviai stovi. Čia taip į nemokamą viešąjį transportą einate, suskiai? iš vienos kišenės paimsite ir klyksite, kiek nuveikėte? Gal pradėkit nuo savęs?

  19. Runkelis

    Isvis uzdrausti runkeliams ivaziuoti ir sustoti senamiestyje.Tik elitui……

    Reply
  20. Petras

    Kongas…šėmuzikantas,dar didesnis šė.vadovas. Isirinkit dar vienai kadencijai

    Reply
  21. Verslas senamiestyje

    Sunku patiketi, kad šį sprendimą stumia KLP politikai(ne VLN ar Kauno).Tarsi , apart automobilių senamiestyje ar Eurų daugiau nieko ir nematytų:kad senamiestis ir šiaip -tuščias, kad jame trūksta nuolatinių renginių , kas į jį trauktų nuolat ir pan.Kasmet vis daugėja tik kruizinių laivų turistų, kuriems tuščias senamiestis kėlė iki šiol nuostabą.Ar tikrai norime jį matyti dar tuštesnį(ir be verslo )?
    Jeigu politikai kalba apie papildomų lėšų pritraukimą , gal derėtų pagalvoti ir kaip juos gali prarasti(po visų šių naujų siūlymų)?Senamiestyje tarsi jau ir pradėjo kurtis nauji verslai, kultūra,dabar uždės apynasrį ir jam, ir lankytojams.Jeigu verslas yra pagrindinis mokesčių mokėtojas, gal reikėtų bent jo nuomonės paklausti ? O ji šiuo klausimu būtų kategoriška.Kiek metų reikėjo belstis į savivaldą dėl senamiesčio gaivinimo , dabar reikės jau kovoti dėl verslo išlikimo jame .
    Ar yra sveiko proto politikų, kurie sugeba mąstyti abipusiai /plačiau ,kurie supranta, kas neša pinigus į biudžetą ir juos maitina?
    Siūlau -perkelti Savivaldybės administraciją į vieną iš apgriuvusių arba saugomų pastatų senamiestyje (suremontavus)ir palikti tik tokias parkavimosi lengvatas, kurias turi verslas ir fiziniai asmenys .Pažiūrėsime, kaip jiems seksis atminti į darbą su dviračiu iš priemiesčių ir kur jie parkuos savo automobilius už tokius įkainius.
    Jau nebepamename, kada Klaipėda turėjo ūkišką miesto valdžią.Verslas kovos už savo išlikimą ir šauks apie savivaldos sudaromas jo sunaikinimo sąlygas!!!
    Tai-politinės laidotuvės .Kieno?Spaudos prašome viešinti pavardes „geradarių”, kad visi klaipėdiečiai žinotų , už ką balsuoja .Labai apmaudu, kad jauni žmonės, norintys daryti karjerą politikoje, tokiais nekompetetingais pasiūlymais skinasi kelią į ją.Kodėl niekas nebaudžia politikų už jų priimtų sprendimų atneštus nuostolius miestui ar verslui ?Bepigu tada eiti į politiką be jokio kompetencijos filtro bet kam(įšokus į švarkelį ir pasidarius šukuoseną).
    Klaipėdiečiai, pabuskime, Klaipėdos senamiestį baigia nugyventi mūsų pačių išrinkti politikai!

    Reply
  22. Klaipedietis

    Visą miestą apmokestinkit, qrwos, kuo čia zonos kažkokios piešti ? Ir po du eurus už valandą visur. Tai ne vieną, o penkis milijonus gausite, tranai. Kol žmonės į gatves neišeis, galėsite plėšti. O jie neišeis, o tiesiog keiks jūs ir mokės kiek lepsit. Kada jūs pagaliau paspringsit?

    Reply
    • deja

      Nepasprings. Apetitai dideli ir dar auga. Iki kitų rinkimų laiko daug, tai smagiai pasiaus. Patys nemokės, specialius leidimus turi susikūrę. Branginti dvigubai – tai yra 100 proc. jokių skaičiavimų nereikia.

  23. Linas

    Senamiestis priklauso pėstiesiems ir dviratininkams! Mažai didinat. Pajūrio zonos rinkliavą didinkit benzingalviams!

    Reply
  24. Jonas

    Džiazuoja visa kaimo kompanija draugai susirino. Aferistai.

    Reply
  25. Rima

    Senai senamiesty nebuvau… jau, matyt, ir nebebūsiu. Užsieny pigiau… Pvz dažnai būnu Vokietijoj

    Reply
  26. Sigits

    Negaliu net skaityti…ir kar kar parka apmokestyti..visur ir kiemuose pristatykit…man ir euras brangiai..ne tik man bet ir kitiem..o gyvenu tokioj vietoje, kad be masinos as neatvaziuosiu..o su dviraciu Klaipedos mieste apsoliuciai nesaugu vaziuoti ..

    Reply
  27. Ari

    Pridare aiksteliu melnragej kurios tuscios tuotarpu visos pakeles link karkles pilnos masinu kur neturetu leisti statyti ir labai nesaugu su masina prasilenkineti. Tai kur ta kontrole….

    Reply
  28. Klaipiedietis

    Kiek jie padlos gali pasakas sekti kad sukontroliuos srautą , sumazins automobiliu mieste ar jie visus miestiečius už durnius skaito ? Tai jeigu žmogui reiks važiuoti i centra tai ir vaziuos juk nepasivazinet vaziuoja o su reikalais arba jei jis gyvena mokamoi zonoj chruščiovkėj tai blt nestatys mašinos prie kur nors pietiniam rajone o tas papildomas milijonas savivaldybei nieko nepakeis o tik papiktins gyventojus

    Reply
  29. Grubliauskas

    Įdomu, kas Grubliauską meru išrinko, gal ufonautai? Tai ir baikit seiliotis

    Reply
  30. as

    kodel neniskis menusisalino. juk 8nteresu konfliktas. dar koju neapsilo savivaldybej o ir po ksdencijos gris silton vieton toliau stekenti gyventoju. ir dar visa si ardomaji darba atlieka musu paciu mokesciais. vargse nykstanti provincija

    Reply
  31. Richardas

    Algos kyla procentais,o parkingas kartais.O aikštelių aplink centrą per tiek metų taip ir nesugebėjo įrengti ir negalvoja.Užtat prie ligoninės įrengė aikštelę aptvėrė tvora,pinigai išleisti,o atskomybės adiminstracijos direktorius neprisiima.Kur dar švaistys mūsų

    Reply
  32. Richardas

    Algos kyla procentais,o parkingas kartais.O aikštelių aplink centrą per tiek metų taip ir nesugebėjo įrengti ir negalvoja.Užtat prie ligoninės įrengė aikštelę aptvėrė tvora,pinigai išleisti,o atskomybės adiminstracijos direktorius neprisiima.Kur dar švaistys mūsų pinigus?

    Reply
  33. DUDORIUI AUKSINES DUDOS PRISIREIKE

    .

    Reply
  34. klaipėdietė, Didžiosios Vitės gyventoja

    GODUMUI galo krašto nėra ! Vis maža ir maža : prie Senamiesčio pirminės sveikatos priežiūros centro yra automobilių stovėjimo aikštelė ,BET šalia esančių namų gyventojai moka už kiemo valymą ,nors to ,,kiemo ” visai ir nėra ! Tiesiog prie laiptinių durų pasistatomos mašinos ,kuriomis atvažiuoja žmonės į PSPC – dūsta nuo įvairių kvapų gyventojai ! Absurdas ir su kainomis : prie PSPC aikštelėje viena kaina ,o jei mašinos pastatomos Dariaus ir Girėno 19 namo kieme -jau dvigubai didesnė kaina ! Valdininkų apetitai auga ne dienomis,bet valandomis .

    Reply
  35. Nepatenkintas

    Kad jus paspringtumete asilai tais pinigais. Gopsus grobuoniai sau kisenes pildo kai žmonės vos galus suduria. Ir vis jiems maza. Jeigu lyginates pagal Europa tai lyginkite ne tik kainas bet ir algas. Bukaprociai marazmatikai seimunai visus jus reikia uz sprando ir lauk nuo siltu kedziu…

    Reply
  36. Na

    Kaip visada mokesčius kelia prisidengdami „kova su tarša”. Bet tuo kova ir baigsis. Grigeo atvejas parodė, kaip jie kovoja su tarša. Prisidengia transporto važiavimu į senamiestį mažinimu, bet buldozeriu stumia parkingą po atgimimo aikštę. Kur logika? Sakurų parkui milijono negaila. Aikščių tvarkymui milijonai, o Klaipėda dūsta nuo kamaščių, ypač rytais. Kur pažadų vykdymas gerinant daugiabučių kiemų padėtį. Kategoriškai prieš šio mokesčio didinimą, nes jis bus panaudojamas ne miestelėnų naudai.

    Reply
  37. Klp

    Miestelį lygina su Vilniumi ar Kaunu, juokdariai greitu laiku čia nė 100 000 nebeliks. Klaipėda belikęs tik darbininkų miestelis su apleistomis gatvemis ir dar labiau nustekentu senamiesčiu. Dar padidinkite kainas ir niekas net pasiklydęs nebeužsuks.

    Reply
  38. Mindaugas

    Vilniuj su vienu talonu gali pakeiti kelis autobusus ir troleibusus valandai laiko o kainos 10 cnt skirtumas. Ir autobusai ir troleibusai nera tokie seni nuvalkioti. Kodel nepastebeta to. Jau godumas liejasi ir uzmaskuoja kas nenaudinga.

    Reply
  39. SAVIVALDYBĖS LOGIKA

    Labiausiai, žinoma, žavi savivaldybės užsibrėžti tikslai ir jų įgyvendinimo argumentacija. Taigi iš eilės – tikslas. Savivaldybės tikslas yra mažinti klaipėdiečių naudojimąsi lengvaisiais automobiliais. Dėl to reikia padvigubinti parkavimo kainą. Nu, nieko neprikiši – logiška. Jei dar ir benzino kainą sukelti nors trigubai, tai dar labiau viskas pagerėtų. Dabar dėl savivaldybės argumentacijos. Yra tokia. Kaip be jos? Parkavimo kaina Klaipėdoje nekeista nuo 2015 metų. Todėl logiška yra ją padidinti. (O kodėl nepamažinti? A, crien znajet.) A, ne. Visai ne chrien znajet. Savivaldybė čia deda kozirinį logikos tūzą – Viniuje (ir net Kaune!) parkavimo kainos, pasirodo, yra porą kartų didesnės nei Klaipėdoje. Štai ir priėjom, vaikai, prie darbo grupės logiško pasiūlymo: parkavimo kainą Klaipėdoje reikia dvigubai padidinti. Dėl to gerėjimas Klaipėdoje taip pat padvigubės. Geležinė logika. Valio, draugai!

    Reply
  40. Edita

    Ar tikrai tie pinigai bus naudojami miestui ir kaip?Kad tie autobusai smirda senoki ir ismeta daug net labai daug tersalu kodel juos nepanaikinus ir nepastacius laidinius naujus troleibusus pvz. Ir kisenes pasitustintu ir miestas pasipuostu ir patogu ir grazu ir automobiliu sumazejimas labai pasijaustu.

    Reply
  41. Mindaugas (Husky)

    Opa,kaip gražu,tik klausimas,kur tie finansai nusės?
    Džiazo festivaliui,medžių kirtimui ir pagaliukų su trimis šakomis sodinimui ar eilinės įmonės laimėjusios konkursą miesto gerovei kurti finansavimui,kuri vėliau bankrotuoja ir palieka miestą apkasuose?
    P.s.mano manymu,kažkas mažai į skūra gavo tuo metinėje 15 vid.mokykloje,ane?

    Reply
  42. Geraldas

    Pusę mėnesio dirbu iki 24 val (ar 00.00 kaip kam patogiau), tokiu metu grižti į namus Šilutės pl. viešuoju nebėra galimybės.
    Ekologiniams svaigalams siūlyčiau įsigyti miško. Daug.

    Reply
  43. MANKRUTAMS VIS MAZAI IR MAZAI

    .

    Reply
  44. Kas jie tokie?

    Norėčiau žinot, kas tą darbo grupę sudarė, tegul žino miestas, kas tie branginimo autoriai! Paviešinkit žurnalistai, ko slepiat!

    Reply
  45. Biudžetas tai perteklinis

    200 milijonų biudžetas. 500 savivaldybės darbuotojų. Gal pamažinti etatų? Ir nereikės dvigubai daugiau mokesčių?

    Reply
  46. Tomas

    Teoriškai gal ir galima būtų sutikti, tačiau kyla klausimas kodėl būtent dvigubai? Tik todėl, kad kažką prifantazavo anksčiau ir tik dabar suprato? Galėtų būti kažkoks nuoseklus didėjimas, palaipsnis. Kitas dalykas, tokiu atveju reiktų pagalvoti apie 2val rinkliavos pertrauką pietų metu, kad ir senamiestis turėtų progą atsigauti. Klaipėdą lyginti su Vilniumi nėra teisinga, iki Vilniaus mūsų proveržis dar toli gražu nesiekia, proveržio spalva čia nepadės. Ir dar turėtų rastis daugiau mėlynos zonos salų, kur specialiai numatomos transporto sankaupos, siekiant išlaisvinti senamiestį. Keista, kad nenuskamba mintis, kad čia ne žmonės į miesto centrą veržiasi, o paprasčiausiai automobilis tapo eiline preke, kurią net studentui nėra sunku išlaikyti, jų tiesiog sparčiai daugėja ir natūraliai trūksta vietos. Bet yra ir kita pusė, kuo labiau vysim transportą iš miesto ir spęsim spąstus, tuo daugiau miestas neteks gyventojų, atitinkamai yra pavojus perlenkti lazdą (kas lietuviui nesvetima).

    Reply
  47. Nuskriaustas

    Tai tikrai durnystė…
    Nebežino nuo ko kailį lupti
    Algas tegu apsikarpo ir turės

    Reply
  48. Jonas

    Žinant, kad daugiau nei 50% taršos mieste yra sukeliama autotransporto, tai sveikintinas sprendimas. Europietiškas principas – jei terši, tai ir moki. Toks jau lietuvio būdas, kad ir gyvenant mieste, šeimoje vistiek 2-3 automobiliai, pigiausias europoje jų draudimas, jokio ekologijos mokesčio, parkingas nemokamas ir dar būtinai turi būti laisva parkavimo vieta prie laiptinės, antraip statys ant pėsčiųjų tako. Tegu tik brangina ir plečia parkavimo zoną, savaime nieks nepasikeis. Mažiau sveikatinimui lėšų reiks skirti.

    Reply
    • Dmitrij

      Pora kartu teko vaziuoti autobusu (14 marsrutas) praeitais metais. Viduj baisu ka nors paliesti, ant sienos priklijotas kazkoks popieriukas ant kramtomos gumos. Po puses metu vaziavou antra karta, tas patc popieriukas vis dar vietoj. Niekas tu autobusu net nebando valyti. I toki transporta savo vaikus neleisiu, mokesim , bet naidosim 2 automobilius.

    • Donatas

      Tik iš dalies tu teisus. Savivaldybė turi galvoti ir apie aikštelių praplėtimą, kad visi tilptų, tiek senamiestį, tiek kiemuose.
      Tie visi drastiški sprendimai nepriveda prie nieko gero ilgalaikiu požiūriu. Ir taip puse Klaipėdos gyveną kitoj Palangos kelio pusėj. Paklausk jų kodėl, dauguma atsakys, atsibodo gyventi sename name ir nerasti vietos kur mašinos pastatyti. O čia jau ne pačių gyventojų problemą, tai turi spręsti savivaldybė. Eina kalba apie renovacijos tempą ir kiemų praplėtimą.

    • X

      Durnas tu

  49. Anzelmute

    Trigubinkit, nesismulkinkit!!!

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Labrenciškės sklypo istorija: savivaldybei - beveik 9000 eurų sąskaita

Dabartinių Klaipėdos valdančiųjų pagimdytoje byloje, kurios epicentre buvo visuomeninės paskirties sklypas Labrenciškėje, miesto valdžiai teko nuryti karčią piliulę.  Pirmos instancijos ...
2024-03-19
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Dangės skvero granitas: teismas palaikė savivaldybę

Pasirodo, kad dar 2020-ųjų pavasarį kilusios peripetijos dėl tuo metu rekonstruojamame Dangės skvere numatyto kloti granito pasiekė ir teismą. Klaipėdos savivaldybė ...
2024-03-13
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vandens autobusai - projektas su keturiomis jį „valdančiomis rankomis”

„Jeigu būtų taip paprasta, tokie laivai plaukiotų ir Vilniuje, ir Panevėžyje ir kituose miestuose, – kalbėjo VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This