P0

Verslas

Klaipėdos „Akropolyje” – nauji prekiniai ženklai

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-03-06


Klaipėdoje prekybos ir pramogų centre „Akropolis“ įsikūrė trys naujos prekių ir paslaugų erdvės. Duris atvėrė antrasis oficialus kelionių organizatoriaus „Itaka“ biuras uostamiestyje, pirmoji Klaipėdoje latvių juvelyrikos parduotuvė „Jahonts“ bei populiaraus vokiško prekinio ženklo „Betty Barclay“ parduotuvė.

Praėjusiais metais Klaipėdos „Akropolyje“ įsikūrė 15 naujų prekių ženklų, 26 atsinaujino. Šiuo metu prekybos centre atnaujinama „Gera dovana“. Visai neseniai klientams duris atvėrė ir avalynės parduotuvė „Alicante“, Šiaulių banko padalinys, buvo atnaujintos „Vero cafe“, „Stradivarius“, „Pierre Cardin“ ir „Audimas“ parduotuvių erdvės.

Pirmasis šių metų „Aprangos“ grupės projektas Klaipėdos „Akropolyje“ – naujoje vietoje įsikūrusi ir erdvesnė 460 kv.m. parduotuvė „Stradivarius“.

„Pozityviai vertiname Klaipėdos „Akropolio“ potencialą, todėl nuolat atnaujiname parduotuves bei pristatome naujus prekės ženklus. Pirmąjį metų pusmetį Klaipėdos „Akropolyje“ bus pristatytas ir naujas Klaipėdos pirkėjams „Orsay“ prekės ženklas bei atnaujintos „Mango“ bei „Aprangos galerija“ parduotuvės“, – pranešime spaudai cituojama „Aprangos“ grupės pardavimų ir marketingo direktorė Irma Marcinkienė.

„Jahonts“ plėtros direktorius Egils Kokāns teigia, jog į 44 kv. m. ploto modernaus dizaino parduotuvės įrengimą Klaipėdoje buvo investuota apie 300 tūkst. eurų.

Įmonė turi internetinę parduotuvę, veikiančią ir Lietuvoje, tačiau E. Kokāns teigia, kad fizinės parduotuvės savo pozicijų neužleidžia, nes pirkėjai labai mėgsta papuošalus apžiūrėti gyvai, juos pasimatuoti, palyginti, pasikonsultuoti su parduotuvės darbuotojais juvelyrinių dirbinių priežiūros klausimais.

Verslo straipsnių visus kompas

Dominik Milowski, „ITAKA Lietuva” generalinis direktorius sako, kad antrą biurą Klaipėdoje buvo nuspręsta atidaryti dėl to, jog verslo prasme uostamiestis yra sparčiai besiplečiantis miestas, o „Akropolis“ – klaipėdiečiams ir miesto svečiams puikiai žinoma bei lankoma vieta.

„Pirmasis mūsų biuras Klaipėdoje labiau orientuotas į internetinius pardavimus, o „Akropolyje“ lauksime visų, kurie prieš įsigydami savo svajonių atostogas nori sužinoti daugiau apie pasirinktas kryptis, viešbučius, sulaukti patarimų kitais kelionės organizavimo klausimais“, – teigia D. Milowski.

Parengta pagal „Idea Prima” pranešimą spaudai


    2020-03-06

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt