S. Daukanto gatvėje grius medžiai, atsiras papildomos juostos

Miestas, Svarbu

Gatvių tvarkymo darbai užvirs ir miesto centre – numatoma kapitaliai remontuoti S. Daukanto gatvę. Joje planuojama įrengti papildomų eismo juostų, bet teks iškirsti medžius.

Šiuo metu yra parengti S. Daukanto gatvės nuo Šaulių g. iki J. Zauerveino g. kapitalinio remonto projektiniai pasiūlymai. Jie taip pat apima ir Manto gatvės, būtent sankirtoje su S. Daukanto gatve, kapitalinį remontą bei Gegužės g. nuo J. Zauerveino g. iki Bokštų g. sutvarkymą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

UAB „Projektai ir Co“ (projekto vadovas Valdemaras Mušinskis) parengtuose projektiniuose pasiūlymuose nurodoma, jog kapitaliai remontuojamo S. Daukanto gatvės ruožo pradžia yra sankryžoje su Bokštų g., remontuojamo ruožo pabaiga – už sankryžos su Šaulių g. Remontuojamo gatvės ruožo ilgis siekia apie 453 m. Į remontuojamą S. Daukanto gatvės ruožą patenka aštuonios sankryžos: su J. Zauerveino g., Puodžių g., S. Šimkaus g., I. Kanto g., Pievų tako g., Manto g., Ligoninės g., Šaulių g.

Teigiama, kad visame gatvės ruože asfaltbetonio dangos būklė yra prasta, joje yra skersinių ir išilginių plyšių, išdaužų, provėžų. Todėl ir numatoma nutiesti naują asfalto dangą.

Numatoma, jog kapitaliai remontuojant S. Daukanto gatvę bus ir keli esminiai pokyčiai, organizuojant eismą.

S. Daukanto gatvėje nuo Kančių skvero iki pat sankryžos su Herkaus Manto gatve projektuojama nauja apie 50 m ilgio atskira eismo juosta sukantiems į kairę, o už sankryžos Šaulių g. link taip pat projektuojama apie 40 m ilgio atskira eismo juosta sukantiems į kairę.

Projektiniuose pasiūlymuose rašoma, jog Klaipėdos savivaldybės reikalavimu Šaulių g. projektuojamos trys eismo juostos – viena į važiavimui į Šaulių g ir dvi išvažiavimui iš Šaulių g.

Kapitaliai remontuojant gatvę, numatoma sutvarkyti ir šaligatvius – pakeisti dangas, įrengti naujus dviračių ir pėsčiųjų takus. Atskirose vietose, abejose gatvės pusėse projektuojamos poilsio aikštelės, o jose įrengiami suoliukai, šiukšlių dėžės ir dviračių stovai.

„Bus tvarkomos visos aštuonios sankryžos, visose jose įrengiamos saugios pėsčiųjų perėjos. Be to, ties Gorkio mokykla atsiras papildomų vietų statyti automobilius. Gatvės kapitalinio remonto projektiniams pasiūlymams buvo atliktas saugaus eismo auditas, sprendiniai įvertinti, viskas tinka“, – aiškino Klaipėdos savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vyriausiasis specialistas Karolis Šakarnis.

Projekto įgyvendinimo metu numatoma kirsti šalia gatvės augančius prastos būklės medžius ar tuos, kurie neatitinka reikalavimų, ir lapuočius, kurie trukdo projekto sprendinių įgyvendinimui ar kelia pavojų eismo saugumui. Nurodoma, jog nukirsti medžiai atsodinami toje pačioje vietoje arba kitoje vietoje projektuojamame gatvės ruože.

„Projektuotojai atliko oficialų medžių būklės vertinimą ir, deja, daug medžių yra labai prastos ar nepatenkinamos būklės, mechaniškai pažeisti. Žinoma, tiek, kiek įmanoma, jų bus išsaugota, tačiau bus ir iškirsta, nes jų būklė prasta arba jie trukdo eismo saugumui, nes kai kur medžiai auga vos ne ant šaligatvio bordiūro“, – teigė K. Šakarnis.

Projekte numatoma pertvarkyti ir esamą lietaus vandens surinkimo tinklą, įrengti gatvės ir kryptinį pėsčiųjų perėjų apšvietimą, pertvarkyti esamus komunikacijų šulinius, kad jie būtų pritaikyti atnaujintos dangos aukščiui.

Anot K. Šakarnio, šiemet planuojama pabaigti techninį projektą ir gauti statybos leidimą, o patys remonto darbai S. Daukanto gatvėje galėtų prasidėti kitais metais.

INFORMACIJA

Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima iki kovo 26-osios darbo dienomis 9-15 val., Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos patalpose Liepų g. 11, 106 kab. Atsakingas asmuo – Karolis Šakarnis, tel. 8 620 91741 arba internetinėje svetainėje www.klaipeda.lt

Pasiūlymus galima teikti raštu iki kovo 26 d. UAB „Projektai ir Co”, adresu Ateities pl. 31, LT-52167 Kaunas; el. p. darius.grybas@zilinskis.com. 

Viešas susirinkimas vyks kovo 26 d. 17 val. Liepų g. 11, Klaipėdoje.

39 Comments

  1. Cha

    Vietoje medžių bus pastatyti suoliukai ir šiukšlių dėžės bei dviračių stovai… Kas ten sėdės jeigu medžių nebus? Dviratininkams kokias šiukšles išmesti? Tai dėl to reikia iškirsti medžius. Nugi nuostabus dalykas tokie sprendimai, aiškiai matosi kuri smegenų dalis nefunkcionuoja. Bet jeigu Buduliams džiaugsmo šaltinis tokie naujinimai, ką gi, žmonės turės kažkur trauktis. Vivat Buduliai! Pergalė. Mieste Budulių kontingentui kvartalas po kvartalo…

    Reply
  2. Vyksta kažkas nešvaraus

    Čia dėl 5G ar dėl uosto plėtros bei mėlynojo pramoninio proveržio tuos medžius visus turi išnaikinti?
    Bet tada kris NT kainos, nė veltui niekas nepirks. Laukia katastrofa, degradų laimei. Viršuje degradai pasipelnys, už tarpinį variantą, likusieji, kurie už medžių kirtimus patys nudus…

    Reply
  3. Keista

    Įdomu, kas aniems nurodo tą masinį naikinimą? Jie jau tuos pseudoprojektus vykdo ne vien dėl pasipelnymo, čia stovi kažkas aukščiau. ?

    Reply
  4. Nesupratau

    Bet kur ten gatvę platinti? Juk pastatai prie pat gatvės?… ?

    Reply
  5. Se

    Kadangi gyvenu netoliese ir tenka važinėtis, pasakysiu, kad realiai reikalinga tik tais 40 m paplatinti eismo juostą prie H.Manto /S.Daukanto g. sankryžos, siekiant padidinti pralaidumą važiuojant link Šaulių g. Tačiau … juk galima išleisti 5 kartus daugiau, taigi kodėl savivaldybės klerkams ir prie jų prilipusiems biznieriams ta proga nepasinaudoti.

    Reply
  6. super

    idėja, palei mokyklą, kur greitis turėtų būt 30, dar gatvę platinti. Kas ten važiuoja???
    Toliau S. Neries ir K. Donelaičio gatvės, brukis. Kur plaunami pinigai ???

    Reply
  7. Magyla

    Žinoma, kad Daukanto gatvės būklė mieste yra prasčiausia. Kitos gatvės jau seniai blizgėte blizga, o čia viskas apleista, netgi „yra skersinių ir išilginių plyšių, išdaužų, provėžų”. O kad Tremtinių skverą jau baigia tvarkyti – nieko tokio, išardysim. Tą mes mokam.

    Reply
  8. DM

    Gerai kad medziu miletojai ne valdzioj tektu gyvent krumuose arba miske…Is kur tu idiotu tiek galvojau i Anglija visi isvaziavo jus gal grizot ????

    Reply
    • Magyla

      Mielas švepluojantis dzūkeli DM! Vietoje keturių klaustukų galėjai padėti vieną kitą kablelį, nes abejoju, ar gerai supratau tamstą – „idiotu tiek galvojau”. Jaučiu, kad mintis gili ir teisinga, bet nelabai aiški.

    • Geras

      Vo jetau koks čia dar atlieka užsilikęs? Medžių jam nereikia? Kur savo vyną susikratysi bomželi?

  9. As

    Juk tobula, kai nieko nedarai…

    Reply
    • Klp

      Nėra gerai kai nieko nedaro tas tiesa. Tačiau ir visko darymas kreivai, šleivai irgi nėra gerai. Šiuo atveju pripažinsiu, kad gatvę tikrai reikia remontuoti, gal ir medžius ten reiktu iškirsti nežinau. Tačiau šiuo atveju bus pablogintos tiek piesčiųjų, tiek dviratininkų, tiek dviratininkų judėjimas. Negana to bus pablogintas saugumas ypač pėsčiųjų, nes kuo platesnės gatvės tuo didesnė paskata lėkti, kaip akis išdegus. Tik tam, kad ponuliai iš priemesčio galėtu kurį laiką lengiau atvešti savo vaikučius į mokylą ir kad patiems būtu lengviau į darbą nuvažiuoti. Sakau kuriam laiku tik dėl to, nes kuo geresnės salygos automobiliams tuo jų bus daugiau. Kuo daugiau automobilių tuo daugiau kamščių. Poto vėl visi verks dėl kamščių ir taršos.

    • DM to Klp

      Tu ar kvailas ar tik ziuri kaip tau geriau. Kokie pestieji Klaipeda tuscia pesciuju ir dviratininku minimumas o jei platina gatve reiskia yra priezastis ijung galva paziurejas i foto ir suprasi kodel ar piko metu pastovek ten ir pastebek judejima auto ar tokiems dalykams smegenu truksta. Is kur tokiu kosmonautu nesuprantu….

    • Klp

      Pakelk savo stora užpakalį ir nors karta išlipk iš savo supelyjusios geldo ir pamatysi, kad mieste dviratininkų ne vienas ir ne du. Jų butu dar daugiau jei miestas būtu statomas ne visokiems aftomobilistamas ir jų geldom. Nėra jokio pagrindo platinti S. Daukanto g. Paplatinimas tik dar labiau padidintu kamščius ir taršą, platesne gatve būtu lengviau lėkti, kaip akis išdegus, reiškia ims nutrenkinėti pėsčiuosiu. Kas Klaipėdoje yra didelė problema.

  10. Klp

    Tik žmogus nieko neišmanantis apie miestų vystimą ir transporto judėjimą mieste gali leisti toliau platininti ir taip plačias gatves. Toje gatvėje ir taip jau 4 mašinos vienu metu gali prasilenkti. Jūs ką norit kad 6 galėtu? O visiem tiem kurie verkia dėl kamščių, gatvių platinimas kamščių nesumažina, o tik dar labiau padidina. Kuo platesnė gatvė tuo daugiau žmonių ja važiuos reiškia daugiau mašinių ir dėl to dar didesnius kamščius. Nesenai buvo rašyta, kad S. Daukanto ir H. Manto g. sąnkryža labai užteršta. Užuot bande mažinti automobilių srautus, norima tą sąnkryža kledarais dar daugiau užversti. Poto visokie buduliai, aftomobilistai ir verkia, kad niera ko kvėpuoti.

    Reply
  11. Ada

    Siaubas!!!!! Kaip taip galima!!!! Cia yra baisiau nei baisu!!! Medkirciai!!!! oi oi oi Klaipedoje kamsciai, reikia gatve platinti!!!! Kamsciai yra prie banginio ziedo…Siek tiek Minijos pradzioj. Daugiau kamsciu Klp nera. Aukoti tokius medzius cia eko genocidas!!!

    Reply
  12. Vytas aninimams

    Esu aplankęs per 50 šalių ir niekur neteko matyti čia taip tamstų godojamų nuo transporto uždarytų centrų. Taip, yra didelių ribojimų, yra mokama už įvažiavimą, didelės stovėjimo kainos, uždarytos tam tikros gatvės ar net zonos, bet taip kaip jūs sakote neteko matyti. Bet, gi,verkiate jūs ne dėl to, o dėl medžių, todėl diskusija yra beprasmė nes vieni kalbate apie batus- kiti apie ratus. Man suprantama ir džiugu, kad yra žmonių pergyvenančių dėl žaliojo miesto rūbo, kurie „nusimano” ir drąsiai dėsto savo žinias apie architektūrą, urbanistika, arboristiką, gyvūnų apsaugą, ekologiją,… kuriems specialistai visą gyvenimą atidavę toms savo profesijoms yra niekšai, vagys, debilai, kenkėjai, besidairantys tikį pinigus, prisivogę ir t.t. Gal jie ir ne visada teisūs, juk daro visi klaidų, bet ar teisūs jūs, tie kurių žinios tose srityse net ne vadovėlinio lygio, kurie visada pasikliaunate emocijomis, nematote ir nenorite matyti konteksto, procesų vyksmo ir vystymosi tendencijų, visumos… Tiesą sakant, o kam visa tai, juk jums ir taip viskas aišku.

    Reply
    • Efka

      Na taip, kam visa tai ir apie ką bediskutuoti, jeigu net tie, „kurių žinios tose srityse net ne vadovėlinio lygio”, puikiai mato, kad „specialistų” rengiami projektai yra nevykę…

    • Anonimas

      Saunus komentars. Gaila, kad neuzciaups piktu neismaneliu.

    • Karolis

      iR KUO REMIANTIS SAVIVALDYBĖ UŽSAKĖ DAUKANTO GATVĖS PERPROJEKTAVIMĄ? Miestas nematė eismo srautų tyrimo, kurį turi atlikti specialistai. O kokie transporto specialistai sėdi Klaipėdos savivaldybėje? Jų nėra, yra tik nepotiniai bendradarbiai. O kaip žinoma : Varnas varnui akies nekirs. Prakyšinėjimas tokių projektų, tai miestui daroma žala, nes įsisąvinti lėšas galima ir kitur. Herkaus Manto ir Daukanto gatvių sankryža aiškiai parodo, kad eismas nesubalansuotas, tai patvirtina šviesoforai.Tik padidinus judėjimą Daukanto gatvę , jau dabar atsiranda eilės transporto, kurios vos spėja pravažiuoti. Yra toks BUTELIO KAKLELIO PRINCIPAS, kuris nusako didžiausią greitį siauriausioje vietoje. O tai reiškia, kad ir 10 eilių praleis tik vieną eilę.
      Redaguoti arba ištrinti

    • Vytui onanizmui

      Kur ten lankeisi? Turbūt lūšnynų kvartaluose? ?

  13. Linas

    Išlaisvinkit senamiestį nuo automobilių, palikit jį pėstiesiems ir dviratininkams!

    Reply
  14. Uk

    Projektuojamas dviračių takas turi būti minimum 2,5 m pločio. Taip pat nėra rodomi jokie dviračių takų požymiai H. Manto gatvėje. Bet tai yra niekis, nes viešinami S. Daukanto gatvės kapitalinio projekto sprendiniai pažeidžia Klaipėdos miesto dviračių infrastruktūros plėtros specialųjį planą. Pagal jį dviračių takai projektuojami abiejose gatvės pusėse, S. Daukanto gatvės važiuojamojoje dalyje. Ar Klaipėdos savivaldybė lauks kol Valstybinė statybos inspekcija išaiškins, kad pažeidimų negalima daryti?

    Reply
  15. vytas

    Tai jei ten mašinos stovės eilėse kaip dabar ir terš orą-viskas tvarkoje, o jei turės galimybę pravažiuoti nesustojus, tai jau genocidas? Užklimpę užpraeitame amžiuje vis dar neskiria kaimo nuo miesto ir nieko čia nepadarysi. Reikia saugoti medžius, visą gamtą, reikia globoti gyvūnus, bet reikia turėti ir sveiko proto, nepiršti kitiems nuomonės, kad akmens amžiuje buvo geriausiai gyventi.

    Reply
    • Vytui

      Tai, pagal Tave, visi kiti Europos miestai yra puspročiai, kad atsisako auto miestų centruose? Protinga tik Klaipėda, ane?

    • Anonimas

      >>>Vytui.
      Visi, ar tikrai? 😉 juo labiau Klaipedos dydzio miesteliai ir dar tokioj vietoje kaip Daukanto g. Priminsiu, kad pvz. Pilies gatve is ties eina per pati miesto istorini centra, tai gal ir joje eisma sustabdyti?

    • Anonimui

      Tik priminsiu, kad prieš kelis metus buvo uždarytas Pilies tiltas. Ilgam laikui. Susisiekimo griūtis mieste neįvyko, viskas puikiai susibalansavo likusiose gatvėse.

    • Pokvailui ats.

      Tu durnas. Juk pasirašyta sutartis yra, kad iki 2030 metų joks teršiantis transportas į senamiesčio zonas neturės teisės įvažiuoti.

  16. JIE mus nori uždusinti?

    Baisu ir beprotiška – kai visas pasaulis stengiasi vyti von automobilius iš centro, Klaipėdoje vyksta atvirkštiniai procesai. Nesvarbu, kad visi mokslininkai kalba ir seniai įrodė, jog brandūs medžiai valo orą, suteikia pavėsį, gerina nuotaiką….Klaipėdos kongams tai nesvarbu. Jiems , panašu, rūpi tik babkės, skardos „geldos” ir primityvi kičinė prabanga. Budulinė jų mąstysena. Bet kentėti priseis miestiečiams.

    Reply
  17. Titas

    Dėl medžių nekiltų toks ažiotažas, jei jų vietoje būtų pasodinami normalūs, pilnaverčiai medžiai, o jų parodijos. Tokie „medžiai” ir verčia siautėti medžių dievintojus.

    Reply
    • Anonimas

      Medžių dievintojus? O gal protingus piliečius, kurie vadovaujasi mokslininkų- tyrėjų išvadomis apie brandžių medžių privalumus ir naudą žmonėms?

    • Tik po 70 metų tokie medžiai užauga

      Kokie dar normalūs? Normalūs brandūs medžiai yra čia ir dabar. Jie yra neįkainojamas turtas.

  18. Algirdas

    Labai teisingas sprendimas…pagerės eismas

    Reply
    • Nu ir neadekvatas...

      Tavo kelnėse? ?

  19. Antibenzin

    Daukanto gatvei dideli kamščei, reikia placinci!!1!1!
    Jei rimtai, tai kas vykdoma prieštarauja bet kokiam sveikam protui.

    Reply
  20. N.Puteikienė

    Tokie projektai tvirtinami be tarybos pritarimo. Bet nieko nekeičia, kaip žinote ir taryba, juk patvirtino požeminį parkingą po Atgimimo aikštę, bus nukirsti visi Atgimimo aikštės medžiai. Aš matau tik automobilių didinimo miesto centre strategiją, darnaus judumo čia neužtikta nė pėdsakų.

    Reply
    • Rock

      Teisingai, pritariu. Mieste įgyvendinama vieninga ir ne tik automobilių, bet ir dviratininkų populiarinimo strategija 🙂 pėstiesiems belieka šunkeliai ir patvoriai!

    • Rinkimų būdas ir atstovai kelią nepasitikėjimą ☝️

      Ar kelių asmenų, tai yra kelių procentų išrinkta taryba yra demokratiškai išrinkta? Jeigu rinko tik 15-20 proc klaipėdiečių. Kas atstovauja likusius 80 proc klaipėdiečius?

  21. Nesvafbu

    Vargu ar tikslinga kurti dar daugiau patogumų ratuotiems. Jau ir taip Klaipėdos centras dūsta nuo automobilių. Daukanto gatvę reikėtų išvis uždaryti autotransportui, o ne kurti ten autostradas.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas

Kurie kiemai, gatvės ir dviračių takai bus tvarkomi pirmiausiai?

Uostamiesčio savivaldybės administracijos direktorius patvirtino vietinės reikšmės kelių ir gatvių tiesimo, rekonstravimo, taisymo (remonto) prioritetinių darbų 2024–2026 m. eiliškumo sąrašą. ...
2024-03-26
Skaityti daugiau

Spyglys

Kaip nauja valdžia gatves lopo*

Spyglys pasižvalgė, kaip naujoji Klaipėdos valdžia, labai mylinti ir gerbianti vairuotojus, lopo liberalų ir konservatorių laikais sudarkytas uostamiesčio gatves. Ir ...
2023-08-29
Skaityti daugiau

Miestas

S. Daukanto gatvės atkarpos uždarymas: paskelbtas jau trečias terminas

Klaipėdos savivaldybė skelbia apie naują S. Daukanto gatvės atkarpos nuo I. Kanto iki Herkaus Manto gatvės uždarymo terminą. Rugpjūčio pradžiojeAB ...
2023-08-24
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This