Ambicingiausią Klaipėdos projektą pristabdė klausimai

Miestas, Svarbu

Dešimtmečio projektu vadinamo svarbiausio įvažiavimo į Klaipėdą – žiedinės Baltijos prospekto ir Šilutės bei Vilniaus plentų sankryžos – rekonstrukcija sudomino daugybę rangovų, tačiau terminas, kada jie turi pateikti pasiūlymus, yra atidėtas.

Projektuotojų vizualizacija

Vasario 21 dieną Klaipėdos savivaldybė pranešė, kad jau paskelbtas atviras konkursas nupirkti Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbus su darbo projekto parengimu.

Skelbta, jog pasiūlymų Klaipėdos savivaldybė laukia iki kovo 23-osios. Tačiau pirmadienis netapo paskutine diena pateikti pasiūlymus.

„Terminas pateikti pasiūlymus yra nukeltas iki balandžio 3 dienos. Tiesiog gavome tiekėjų klausimų dėl konkurso sąlygų, tų klausimų buvo pakankamai daug, todėl terminą nukėlėme“, – aiškino Klaipėdos savivaldybės administracijos Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja Vilma Marcinkevičienė.

V. Marcinkevičienė teigė, jog informacinėje sistemoje matyti, kad susidomėję yra 52 tiekėjai.

„Tiek yra priėmusių kvietimą, susipažinusių su konkurso sąlygomis. Gali būti, jog kai kurie jų perskaitė sąlygas ir jų nebedomina tas pirkimas, čia toks bendras skaičius“, – teigė Viešųjų pirkimų skyriaus vedėja.

Baltijos pr., Šilutės pl. (įskaitant ruožą į Dubysos g. įvažiavimą) ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal techninį projektą, kurio rengėjas yra bendrovė „Kelprojektas“.

„Šios žiedinės sankryžos rekonstrukcija yra dešimtmečio projektas. Tikimės, kad iki rudens pavyks pradėti realius šios svarbios eismo arterijos statybos darbus ir po nepilnų trejų metų klaipėdiečiams bus atlyginta už kantrybę ir supratimą kokybišku, didelio pralaidumo objektu“, – maždaug prieš mėnesį išplatintame Klaipėdos savivaldybės pranešime spaudai cituotas Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Pirkimo sąlygose numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro „Banginis“ teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo bendrovės „Sostena“ sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.

Nurodoma, jog Klaipėdos savivaldybė ekonomiškai naudingiausią pasiūlymą išrinks pagal kainos ir kokybės santykį.

Darbus numatoma atlikti ne vėliau kaip per 36 mėn. nuo statybvietės perdavimo ir priėmimo akto pasirašymo dienos (įskaitant darbo projekto parengimą). Minėtas aktas pasirašomas per 14 kalendorinių dienų nuo sutarties įsigaliojimo dienos.

Šių metų miesto biudžete jau yra ir suplanuotos lėšos pradėti problematiškiausios uostamiestyje žiedinės sankryžos rekonstrukciją.

Preliminari projekto vertė – 36 mln. eurų.

Vykstant rekonstrukcijos darbams, eismo žiedine sankryža neketinama uždaryti, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena, todėl įvažiavimas į miestą ir iš jo bus gerokai sudėtingesnis.

2 Comments

  1. Akibrokštas

    „Kaimas yra jėga”

    Reply
  2. GintarasR

    Pagal uosto neseniai parengtą Kalnupės/Minijos/.. spec. planą yra aišku, kad į Minijos g. visas krovininis transportas vyks iš Jūrininkių pr. ir Šilutės plento. Žodžiu, pietinės uosto dalies pagrindinis autokrovinių srautas kaip ir dabar nesinaudos šia statoma estakada. Galima numanyti, kad ji reikalinga tik į/iš CKT vykstančiam transportui, bet kad nuo estakados nuvažiavusi fūra vėl Baltijos pr. įsimaišo į miesto transporto srautą. Tvirtinant uosto bendrajį planą kaip ir paaiškėjo, kad nuspėjamoje ateityje jokio pietinio aplinkkelio nebus ir visi uosto kroviniai bus gabenami per miesto gyvenamus rajonus – tiesiog klaipėdiečių gyvenimo kokybės sąskaita, nes taip pigiau. Vos ne visi Lietuvos miesteliokai jau aplinkkelius pasistatė – bet Klaipėdai nereikia.
    Na, tai kas pirmas ūbtels – jei kas nepatinka – kraustykis į kaimą? 🙂

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

Transportas

Dirbtinis intelektas Klaipėdos autobusuose padės gaudyti zuikius*

VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas“ (KKT) pranešė, kad siekdama modernizuoti keleivių tikrinimo procesą ir užtikrinti teisingesnį bei efektyvesnį bilietų tikrinimo procesą, ...
2024-04-01
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This