P0

Miestas

Klaipėdos savivaldybė grįžta prie įprastinio interesantų aptarnavimo

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2020-06-01


Klaipėdos miesto savivaldybė praneša nuo birželio 1 d. etapais atnaujinanti kontaktinį klientų aptarnavimą.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Manome, kad bendravimas akis į akį, bet, žinoma, laikantis saugaus bendravimo rekomendacijų, padės klausimus spręsti efektyviau“, – pranešime spaudai cituojamas Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Be išankstinės registracijos, tačiau ribojant klientų srautą, darbo valandomis klientai bus aptarnaujami Klientų aptarnavimo skyriuje, Liepų g. 11.

Kituose Klaipėdos miesto savivaldybės asmenis aptarnaujančiuose padaliniuose, neturint galimybės kreiptis nuotoliniu būdu, klientai bus aptarnaujami tik pagal išankstinę registraciją – atvykti numatytu laiku galės iš anksto telefonu ar elektroniniu paštu užsiregistravę gyventojai.

Išankstinė registracija vykdoma nuo birželio 1 d.

Išsami informacija dėl išankstinės registracijos skelbiama čia.

Viešosios tvarkos skyrius kontaktinį asmenų aptarnavimą planuoja atnaujinti nuo š. m. birželio 17 d.

Nebus aptarnaujami lankytojai, turintys ūmių viršutinių kvėpavimo takų infekcijų požymių.

Kontaktinio asmenų aptarnavimo metu lankytojai turės laikytis nustatytų reikalavimų:

klausyti lankytojų srautus reguliuojančio ar asmenis aptarnaujančio darbuotojo nurodymų;

į paskirtą konsultaciją atvykti ne anksčiau 10 min. iki nustatyto laiko, jei lankytojai konsultacijai registruojami išankstinės registracijos pagalba;

laukiant konsultacijos laikytis saugaus, ne mažesnio kaip 2 metrų atstumo vienam nuo kito;

prieš užeinant į asmenis aptarnaujančių padalinių laukimo ir aptarnavimo patalpas dezinfekuoti rankas arba dėvėti vienkartines pirštines;

užėjus į asmenis aptarnaujančių padalinių laukimo ar aptarnavimo patalpas ir viso aptarnavimo metu dėvėti nosį ir burną dengiančias apsaugos priemones (veido kaukes, respiratorius ar kitas priemones);

laikytis kitų asmens higienos reikalavimų (rankų higiena, kosėjimo, čiaudėjimo etiketas);

po suteiktos paslaugos ar konsultacijos nedelsiant palikti laukimo ir aptarnavimo patalpas.

Kol bus atšauktas karantinas, Klaipėdos miesto savivaldybė rekomenduoja gyventojams toliau rinktis nuotolines paslaugas ir į asmenis aptarnaujančius padalinius atvykti tik tuomet, kai tai yra būtina.

Prireikus paslaugų jas galima užsisakyti el. būdu paslaugos@klaipeda.lt. Prašymai taip pat priimami elektroniniu paštu info@klaipeda.lt.


2020-06-01

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas.

Parama

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

Paremti
Atviri dokumentai

VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

Su dokumentais galite susipažinti čia
Informacija

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Redakcijos adresas:
Tiltų g. 16 (4 aukštas)
Klaipėda, LT-91246
Tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt