Baltijos prospekto sankryža: pagaliau turimas rangovas (14)

Miestas, Svarbu
Avatar photoAtvira Klaipėda
2020-06-04

Klaipėdos savivaldybė pasirašė sutartį su rangovu, kuris rekonstruos išskirtinį uostamiesčiui objektą – pagrindinį įvažiavimą į Klaipėdą, vadinamąją Baltijos prospekto estakadą.

Atvirą konkursą dėl Baltijos pr., Šilutės pl. ir Vilniaus pl. žiedinės sankryžos rekonstravimo darbų su darbo projekto parengimu laimėjo AB „Kauno tiltai“. Šios bendrovės pasiūlymą Savivaldybės Viešųjų pirkimų komisija pripažino ekonomiškai naudingiausiu.

„Lieka tikėtis, kad rangovas, kuris turi didžiulę patirtį įgyvendinant panašius objektus, darbus atliks kokybiškai ir numatytais terminais. Startavus projektui teks dar daug ir nuosekliai dirbti užsitikrinant nenutrūkstamą šio projekto darbų finansavimą. Tikiuosi, kad Seimo ir Vyriausybės kaita nesustabdys šio ypač svarbaus projekto ir amžiaus statyba nesitęs amžiais, – pranešime cituojamas Klaipėdos miesto meras Vytautas Grubliauskas.

Konkursui, susipažinus su jo sąlygomis, buvo pateikti šeši pasiūlymai. AB „Kauno tiltai“ pasiūlyta kaina už darbus – beveik 30,5 mln. Eur (iš anksto skelbta preliminari projekto vertė 36 mln. Eur).

„Po dešimt metų trukusių įvairių svarstymų ir įvairiausių siūlymų, tarp kurių būta net ir tokių kontroversiškų, kaip antai, iškasti tunelį, pagaliau turime rezultatą, – sako Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis. – Šis, pagrindinis įvažiavimas į Klaipėdą, jau seniai kelia nemažai problemų. Dėl didelio intensyvumo eismo esamoje Baltijos pr., Šilutės pr. ir Vilniaus pl. žiedinėje sankryžoje gretimuose įvažiavimuose susidaro transporto spūstys, kurios ne tik gadina eismo dalyvių nuotaiką, bet ir didina miesto taršą, neigiamai veikia šios miesto dalies gyventojų kokybę. Šios sankryžos rekonstrukcija iš esmės pagerins esamą situaciją“.

Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Sankryžos rekonstrukcijos darbai bus pradėti jau šį rudenį, tam yra numatytos lėšos. Iki to laiko rangovas turi parengti darbo projektą, tad bent artimiausius mėnesius su statyba susijusių nepatogumų vairuotojai neturėtų patirti. Apie planuojamus eismo apribojimus bus paskelbta atskirai. Numatyta darbų trukmė – 30 mėn.

Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.

Vykstant rekonstrukcijos darbams, eismo žiedine sankryža uždaryti neketinama, tačiau iš trijų juostų gali būti leidžiama važiuoti tik viena. Statybos metu vairuotojams bus rekomenduojama aplenkti šį įvažiavimą į Klaipėdą, juolab kad iki žiedinės sankryžos darbų pradžios turėtų būti pabaigti kitų didesnių kelių mieste tvarkymo darbai, juose nebeturėtų būti eismo ribojimų.

Žymos: | | | |

Komentarai (14):

Atsakymų į “Baltijos prospekto sankryža: pagaliau turimas rangovas”: 14

  1. Ramus parašė:

    Bus pastatytas patogus statinys visiems atvykstantiems ir išvykstantiems,tad visiems reikia turėti kantrybės.
    Statybos metu važiavimo pralaidumas bus kaip ir dabar, nes dabar eismas vyksta lėtai, o per statybą turėtų likti toks pat,
    užtat po to reikalai ryžkiai pagerės !

  2. Qwer parašė:

    Nesąmonė. Bus kaip su Jakų žiedo kamščiais. Eilinis pinigų švaistymo atvejis. Lenkijoje rimtuose objektuose statybos vyksta nuo 7.00 val. iki 22.00 val., t.y. beveik dvigubai ilgiau, kas reiškia dvigubai greičiau baigiami darbai.

    • Klp parašė:

      Tai, kad Jakų žiede kamščių nelabai ir bėra. Aišku liko 15 minučių kamštis puse 5, nes visi pajuda vienu metu iš gamyklų, bet čia jau ne žiedo problema.

    • To klp parašė:

      Neatsimenu kada nėra buvę kamščio važiuojant nuo Baltijos pr. pusės , ypač į Ermitažo pusę. Galbūt pataikau 🙂 O tiems, kas ten kasdien ta kryptimi važinėjasi piko metu, Jakų žiedo rekonstrukcija realiai yra nulio vertės. Ir dar atsiminkime , kad po didžiosios rekonstrukcijos kišmaro, įvyko dar viena rekonstrukcija, kuomet buvo nutiestos papildomos juostos iš Šilutes ir Ermitažo pusių. Pirminės rekonstrukcijos projektas, grubiai tariant, buvo visiškas gaidys.

    • Klp parašė:

      Tokie ten tie kamsčiai prie šviesoforo tiek pat laiko praleidi. Pati Jakų žiedo rekonstrukcija turėjo milžinišką įtaką. Ką reiškia viena autostrados srauto į Klaipėda nuėmimas nuo žiedo. Beje nebe liko vasarinių spūsčių nuo Palangos. Tuo metu kas galėjo pamanyti jog už Palangos pl. pasistatys naujas miestas.

  3. Anonimas parašė:

    Kažin ar suprato Baltijos pr. butų savininkai – turite 30 mėn ( 2,5m) dingti iš ten. Vėliau už savo butelį vargu ar gausite puse kainos. O „Baltijos terasoms” užuojauta – taip valdžia rūpinasi verslu.

    • Klp parašė:

      O prie ko tos „Baltijos terasos” jos visai kitoje Baltijos pr. pusėje.

    • Klp -ui parašė:

      Prie to, kad sankryža daroma sunkiojo transporto pralaidumui į uostą, ne naivių miestelėnų transporto srautų subalansavimui, o tas sunkusis taršusis transportas važiuos iki pat marių , terminalo, per visą Baltijos prospektą, pro „Baltijos terasas” nors jos ir be terasų. Vyraujanti vėjų kryptis pietvakarių, vakarų – tai visas transporto smogas tvoks ant pietinės viso prospekto gyvenamosios dalies pusės. Visu ilgiu. Ateityje ir dviejų lygių sankryža su Taikos pr. ir Minijos gatve. Tik visa tai ne už uosto magnatų pinigus, o mūsų visų. Vietoje finansavimo mokykloms, darželiams ir t.t. Su kuo ir sveikinu.

    • Klp parašė:

      Tai kad jau dabar fūros važiuoja per Baltijos prospektą. Per kur kitur jom važiuoti? Per Tilžės ir Sausio 15 gatvę? Ar per tiesiai per Žvejybos uostą? Beje konteinerių ir keltų terminalas skuria nedidelę taršą, ypač lyginant su kitom uosto dalim ir Šilutės plentu.

    • Gediminas parašė:

      Tai kad sunkusis transpirtas ir dabar važiuoja. Estakada tik pagerins jų pralaidumą, skleidžiamą taršą, o akustinės sienelės – ttiukšmą.

  4. Tt parašė:

    O salygose nenumatete reikalavimo visa para dirbti?
    Gal tada laikas per puse sutrumpetu?
    30 men. Yra kosmosas. Zinant kaip vyksta statybos, nenustebciau jei ir iki 50 men uzsites.
    Kokiais keliais i terminala furos vaziuos?
    Kiausingalviai.

  5. T parašė:

    Sveiki atvykę į pragarą.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Nuomonės

Universiteto ligoninė: kaltieji ieško kaltųjų

Įstūmę į dideles bėdas dvi Klaipėdos ligonines miesto politikai vaidina šventuosius ir bando savo kaltes suversti tiems, kurie statė ir ...
2024-07-23
Skaityti daugiau

Politika

Socdemai užpildė atsiradusią skylę

Po to, kai į Klaipėdos miesto tarybą su Socialdemokratų partijos sąrašu išrinktas Kretingos ligoninei vadovaujantis Romaldas Sakalauskas, ketinęs Seimą šturmuoti ...
2024-07-23
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Pėsčiųjų perėja per geležinkelį - dar už kalnų

Kai beveik prieš 10 metų „Lietuvos geležinkeliai” užsimojo Klaipėdoje uždaryti pėsčiųjų perėją per geležinkelio bėgius Pušyno gatvėje, prasidėjo pasitarimų, susitarimų, ...
2024-07-15
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This