Dviračių tako Smiltynėje remontas – paslaptis?

Miestas, Svarbu

Klaipėdos politikai išpeikė Lietuvos automobilių kelių direkcijos parengtą bendradarbiavimo sutartį, kuria ji siūlosi suremontuoti Smiltynėje, miesto teritorijoje, esantį dviračių taką.

Toks bendradarbiavimo sutarties projektas trečiadienį buvo pristatytas Finansų ir ekonomikos komitetui.

Sutartyje numatyta, jog Lietuvos automobilių kelių direkcija savo lėšomis parengs dviračių tako Smiltynė–Nida ruožo nuo 2,104 iki 2,956 km sutvarkymo techninį projektą bei finansuos remonto darbus. Numatoma remontuoti kiek ilgesnį nei 800 m dviračių tako ruožą, esantį nuo netoli esančios automobilių stovėjimo aikštelės prie Naujosios perkėlos iki Neringos savivaldybės teritorijos.

Numatoma remontuoti kiek ilgesnį nei 800 m dviračių tako ruožą, esantį nuo netoli esančios automobilių stovėjimo aikštelės prie Naujosios perkėlos iki Neringos savivaldybės teritorijos. Palmiros Mart nuotr.

Sutarties projekte numatyta, jog Klaipėdos savivaldybė, miesto tarybai pritarus, įsipareigotų perimti sutvarkytą dviračių tako ruožą ir jį ateityje prižiūrėti.

Finansų ir ekonomikos komiteto nariui Arvydui Vaitkui užkliuvo, jog sutartyje numatyta, kad visa joje esanti informacija yra konfidenciali. „Bet ją aptarinėjame viešame posėdyje“, – stebėjosi A. Vaitkus.

Komiteto narys Rimantas Taraškevičius taip pat nesuprato konfidencialumo esmės: „Kas čia per paslaptys dėl dviračių tako perėmimo? Nuo ko slėpti tokią sutartį? Kas čia per kvailoki reikalavimai?“

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas aiškino, jog sutartį parengė Lietuvos automobilių kelių direkcija, punktą dėl konfidencialumo esą suformulavo šios įstaigos teisininkai.

„Bet žodžiu gavome patikinimą, kad jie neprieštarauja, jog sutartis būtų viešinama“, – teigė V. Švedas.

A. Vaitkus teiravosi, kodėl sutartyje nenumatyti terminai, kada dviračių tako ruožas bus sutvarkytas. V. Švedas teigė, jog Kelių direkcija informavo, kad techninį projektą ketinama parengti kitų metų pabaigoje ar 2023-iųjų pradžioje, o statybos darbus numatoma baigti per 2023 metus.

„Visiškai nesuprantami dviračių tako remonto terminai. Kalbame lyg apie kažkokį grandiozinį projektą ir duodame peno žiniasklaidai apie mūsų kažkieno sukurptus sprendimus. Tokį taką galima suremontuoti per 2-3 mėnesius. Siūlau grąžinti tokią sutartį Kelių direkcijai, kad ji įrašytų normalius terminus ir panaikintų grifą „Slaptai“, – reikalavo R. Taraškevičius.

Komiteto pirmininko pavaduotojas Vytis Radvila pabrėžė, jog liepos pabaigoje posėdžiausiančiai miesto tarybai, kuri ir turi galutinai patvirtinti sutarties projektą, turi būti pateikta pakoreguota sutartis – su darbų terminais ir nekonfidenciali.

Komiteto nariai vienbalsiai pritarė bendradarbiavimo sutarties projektui su tokia pastaba.

8 Comments

  1. Tomas

    Koki Mera issirinko toki Klaipeda ir turi nieko nuostobaus 10 metu Silutes Plentas jau remontoja nu nieko dar I kurpius nueis pagros gal dar po 10 metu or suremontos visus kelius suzimes kelius nes gatvese punktirai jau dingo it nieko cia nepadarisi cia taigi me kaunas kur eme or viska padare ponas o cia namas giruliose o alga tik2000 keista kur ontt ziuri net neaisku

    Reply
  2. Anonimas

    Kalba eina tik apie 800 m atkarpą!! Ir tam prireiks laiko iki 2023 m! Cha, cha, didi mūs Lietuva, net pykina nuo to viso šūdo!

    Reply
  3. .

    Tam takui dar kokius 10-15 metų nereikėtų remonto jeigu juo nesivažinėtų sunkiasvoriu transportu (traktoriais, sunkvežimiais, netgi ekskavatoriaus) miškininkai, gaisrininkai, statybininkai. Drastiškai tai pradėta daryti prieš kokius 5 metus. Graudu matyti kaip naikinamas viešasis turtas ir niekas už tai nėra atsakingas. Dabar vėl bus skiriami milijonai , o po to vėl. Žodžiu, apyvarta klesti.

    Reply
  4. Tie

    mūsų tarybos nariai didybės manija sergantys nevykėliai ir dar paranojikai – diskusijos apie slaptumus, ilgus projektavimo terminus. Taigi parašyta, kad sutarties projektas, sutarkite , suderinkime visus pageidavimus ir tada viešinkite. Terminai labai trumpi ir vargu ar realūs, vien topografijos 50km, o dar viešųjų pirkimų procedūros min 3-4 mėnėsiai. Derinimai tai visos regioninio parko, miškų, kopų ir paveldų ir neįgaliųjų saugotojų vištos pageidavimus reikšdamos išmintį kudakuos, n kartų vaikys ir buveines saugos. Vien derinimai kiek truks, o po to viešinimai ir prasidės. Jei mūsų tarybos nariai A.Vaitkus ir R.Taraškevičius smegenėlių turėtų ir klaipėdiečiai jiems iš ties rūpėtų tai paprašytų, kad sutartyje atsirastų punktas visą kelią projektuoti 4-5 atkarpomis(atskirais projektais) ir atskirais statybos leidimais. Gal net kokio apšvietimo su foto sensoriais, keliom kamerom ar pagalbos iškvietimu ir t.t. paprašytų. Tada mes nors iki Juodkrantės galėtumėm nuvažiuoti dviračiais saugiai ir daug greičiau. Projektuoti ir statyti gali ir tie patys , bet ir čia rizikos mažinamos -gerai padarai , varyk toliau.

    Reply
  5. Tomas

    Klaipėdos savivaldybėj viskas paslaptis, o poto pyst ir viskas dukart pabrangsta.

    Reply
    • ezys

      Tik kad sutartis ruosta ne Klaipedos savivaldybeje 😉 O Klaipedos savivaldybeje kaip tik ir uzkliuvo, kad paslaptis… kita karta galvokit pries rasydamas.

  6. Linas

    O kodėl ne iki Juodkrantės?

    Reply
    • Kas

      kodėl? perduos ? statys? projektuos? šluos? Miestui perduodama tik ta tako atkarpa kuri patenka į miesto ribas – miesto žemę. Toliau kita, Neringos savivaldybės teritorija. Kiekviena turi ir savo registruotą turtą ir privalo jį iš savo lėšų prižiūrėti. Bet tai nereiškia, kad negali ponai susitarti šluoti taką su viena šlavėja. Bet čia jau ponams sudėtinga ir geriau samdys dvi tik mokėsime mes. Gerai kad ministerija inicijavo pati suprojektuoti ir pastatyti , amžiais nesusitartų.

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Kriminalai ir nelaimės

Nuteistas klaipėdietis, slapta filmavęs baro ir kavinės tualetuose

Klaipėdos apylinkės teismo Klaipėdos miesto rūmų baudžiamuoju įsakymu anksčiau neteistas klaipėdietis nuteistas už tai, kad pagamino ir laikė pornografiją bei ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Regionas

Palangoje rudenį vyks senjorų festivalis

Tarptautinės pagyvenusių žmonių dienos proga Palangoje pirmąsyk bus organizuojamas festivalis „Senjorų savaitė“. Rugsėjo 29 d. – spalio 4 d. Palanga ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Švietimas

Jūrų kadetai susipažįsta su uosto ir logistikos grandinėmis

Lietuvos aukštoji jūreivystės mokykla (LAJM) ir Klaipėdos jūrų kadetų mokykla įgyvendina neformaliojo švietimo projektą „Uosto ir logistinių grandinių valdymas“, skirtą ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Įkliuvo didelį kiekį kontrabandos vežęs klaipėdietis

Pasienio apaugos tarnyba pranešė, kad jos Kriminalinės žvalgybos skyriaus antradienį vėlai vakare Klaipėdoje patikrinti sustabdė vienatūrį „Ford S–MAX“, kurį vairavo ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Klaipėdos uostui - aplinkosauginis sertifikatas

Klaipėdos uostas – pirmasis tarp Baltijos valstybių ir vienas iš 35 uostų Europoje nuo šiol turintis uosto aplinkosaugos vadybos sistemos ...
2024-04-26
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This