Avaringoje uostamiesčio sankryžoje – draudimas sukti į kairę

Svarbu, Transportas

Juodąja dėme tapusioje Vingio ir Smiltelės gatvių sankryžoje vairuotojų laukia pokyčiai. Saugaus eismo komisija ketvirtadienį nusprendė, kad vairuotojams, važiuojantiems nuo Šilutės plento Taikos prospekto link, bus draudžiama sukti į kairę.

Tokį sprendimą pasiūlė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyrius, nes, anot jo vyriausiojo specialisto Vytauto Paukštės, dabar šioje sankryžoje nėra galimybės saugiai pasukti į kairę – į Vingio gatvę iš Smiltelės gatvės.

Vairuotojams, važiuojantiems Smiltelės g. nuo Šilutės plento Taikos prospekto link, bus draudžiama sukti į kairę, į Vingio g. Palmiros Mart nuotr .

„Vairuotojai pasiekti Vingio gatvę galės Jūrininkų prospektu arba Vingio ir Smiltelės gatvių sankryžoje sukti į dešinę, o tada apsisukti ir tiesiai važiuoti į Vingio gatvę“, – teigė V. Paukštė.

Uostamiesčio Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika pateikė duomenis, jog ši sankryža išties yra viena avaringiausių Klaipėdoje. Nuo 2015 metų iki dabar joje įvyko 12 įskaitinių avarijų, keturios iš jų įvyko būtent dėl kairinio posūkio.

Analizavome tik įskaitines avarijas, kuriose buvo sužaloti žmonės. Neįskaitinių, matyt, yra gerokai daugiau – keliasdešimt. Šita sankryža jau traktuojama kaip juodoji dėmė, nes ji pakankamai avaringa. Tačiau gyventojams siūlomi pokyčiai tikrai nepatiks. Galbūt reikėtų pagalvoti, jog į kairė būtų draudžiama sukti tik tam tikromis valandomis, kaip yra Žvejų ir Pilies gatvių sankryžoje“, – siūlė M. Džermeika.

Tačiau jam buvo atsakyta, jog tokį sprendimą įgyvendinti techniškai beveik neįmanoma.

Saugaus eismo komisijoje buvo išsakyta mintis, jog Vingio ir Smiltelės gatvių sankryžoje reikėtų uždrausti abu kairinius posūkius – tiek važiuojant nuo Šilutės plento, tiek jo link.

Pernai rudenį šioje sankryžoje buvo atlikti automobilių srautų skaičiavimai, matavimai. Pateikta išvada tokia, jog geriausias variantas yra toks, kokį siūlo Transporto skyrius – uždrausti kairinį posūkį tiems, kurie atvažiuoja nuo Šilutės plento. Pasirinkus bet kokį kitą variantą automatiškai iš vienos ar iš kitos pusės susidarytų spūstys“, – tvirtino bendrovės „Gatvių apšvietimas“ Eismo valdymo skyriaus vadovas Egidijus Kivilis.

Saugaus eismo komisija tik minimalia balsų persvara nusprendė, jog derėtų uždrausti kairinį posūkį. Tokie pokyčiai įsigalios, kai bus pastatyti atitinkami kelio ženklai.

Siūlau po trijų mėnesių sugrįžti prie šio klausimo – pasianalizuoti šio sprendimo rezultatus. Tada matysime, ar jis buvo geras, ar reikia korekcijų“, – paragino Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius, Saugaus eismo komisijos pirmininkas Gintaras Neniškis.

16 Comments

  1. VA

    NU KOKIA VIEL NESAMONE SUGALVOJAT!!!!uždrausti lengviausia, galvot nebereikia A PAS VAIROTOJU PAKLAUS KAIP GERIAU BUTU NET NE SUGEBAT!!!! ARBA SVESOFORUS SUTVARKIT NORMALEI

    Reply
  2. Specialistas

    Nu rimtai debilai,apie sviesaforo sureguliavima net nepagalvojo,kaip kitaip juos pavadinsi. Nu zodziu ….

    Reply
  3. J

    Sveikinu, nuo śiol avarijų bus dar daugiau. Kas suks vis tiek, o kas važiuos tiesiai… šviesaforus sureguliuoti nepagalvojot ?‍♀️

    Reply
  4. Antanas

    Kodėl keletą asmenų turi nuspręsti tūkstančių vairuotojų vairavimui.Klausykit ir skaitykite ką vairuotojai jums rašo,darykit išvadas.Gal pagaliau Klaipėdoje atsizvelkit į profesionalų vairuotojų pastabas ir mintis.Tikiuosi dar papildomo svarstymo,padėkite savo ambicijas į šalį.a

    Reply
  5. Bmw

    Swiesaforus reikia sureguliuoti nrml o nea drausti debilai. Wiena pusė praleidai poto kita kaip yra wyngio tiesiai wieni prawaz poto kiti

    Reply
  6. Kerstyti

    Jus visiski debilojdai jeigu nesugebat padaryti paprastos sankryzos su posukiu i kaire

    Reply
  7. Taškas

    Žiedo čia reikia.

    Reply
  8. Na

    Klaipėdoje nieko naujo: drausti, bausti, neleisti. Tiesiog gėda ir tiek. Visiškas kompetencijos nebuvimas šiais išmaniųjų technologijų laikais.

    Reply
  9. Sviesoforas

    Jus ten aplamai sviesofora sutvarkykit, ypac sukant i desine zalios sviesos sviesofora, zmones pereiti gatves nespeja, o ka jau kalbeti apie vaziavima i desine kokius 2 sykius turi pralaukt kol sviesoforas pasikeis ir pasukt galetum.

    Reply
  10. Kl

    O ne paprasčiau padaryti, kaip beveik visuose sankrižuose Klaipėdoj?? Suregulioti švesoforą, kad žalia degtu vienų metų vieną kriptim… Viskas… Ar tai per daug paprasta? Neišeis pinigų nurašyti?

    Reply
    • Teisingai

      Pritariu devyniais tukstanciais astuoni simtai trisdesimt devyniais procentais. Kodel prie Akropolio nesusidaro spustys? Taip ir cia nebutu. Tai ne reikia kuo debiliškiau padaryti

  11. Tai aš

    Nieko ten nereikia keisti.Tikrai bus tk apsunkinta,kaip ir su tom nuimtom rodyklem.Tiesiog PRIVALU laikytis taisyklių ir nebus avarijų.Ir taip visur kamščiai susidaro pastoviai.

    Reply
  12. Anonimas

    Pyderastai jabani valdžioje dirba daugiau nieko nepasakysi

    Reply
  13. Sensėjus

    Jei jau padarysit sita draudima,tai bent padarykit kad kai nereguliuojama sankryza vakare bus,kad butu galima sukti i kaire,nes tokiu laiku jau buna maziau automobiliu srauto,geriausias sprendimas papildoma sekcija i kaire,bet mazai tiketina,kad taip bus padaryta.

    Reply
  14. Aišku

    Ir arkliui aišku, kad reikia įrengti apsaugotus kairinius posūkius , tam ir yra skirti šviesoforai, ką Kivilis nebemoka to sureguliuoti, jei reikia ir procesorių pakeisti ?
    Kad bus blogai, nereikia trijų mėnesių laukti ! Na bendrai iki rinkimų konservatoriai lai rinkėjus paerzina, gal padės ?

    Reply
  15. G

    Žinoma, uždraust gi lengviausia, galvot nebereikia. O šviesoforo papildoma sekcija į kairę pridėti sudėtinga? Aj, turbūt pinigų nedaug išplaut eis, tai geriau uždraust. Negi sudėtinga padaryti tiesiai (Smiltelės g.) tik iš pirmų juostų (abejomis kryptimis vienu metu), ir kitas šviesoforo persijungimas žalias į kaire iš antrų juostų taip pat abejomis kryptimis. Tiesiai važiuojančiu nėra labai jau daug – tą laiką galima trumpinti ir pridėti sekcijai į kairę.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

„Turbo žiedo” Baltijos ir Taikos prospektų sankryžoje nebus

Klaipėdos miesto vadovai, nutraukę konkursą dėl Baltijos ir Taikos prospektų sankryžos, svarstė ir kitą variantą – įrengti čia „turbo žiedą”. Tačiau ...
2024-04-15
Skaityti daugiau

Transportas

Sausio 15-osios gatvėje automobilių statyti neuždraus

Klaipėdos savivaldybės Saugaus eismo komisija nepritarė siūlymui, kad siekiant pagerinti matomumą Sausio 15-osios gatvės atkarpoje, tarp Taikos pr. ir Tilžės ...
2024-04-14
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This