Gydymo įstaigos turės užtikrinti, kad pacientai prisiskambintų į registratūrą

Sveikata

Atsižvelgiant į pacientų nusiskundimus, kad po karantino tapo sudėtinga prisiskambinti į poliklinikų registratūras, operacijų vadovo sprendimu gydymo įstaigos įpareigotos tobulinti pacientų skambučių srautų valdymą ir įdiegti technines priemones, kurios padidintų pacientų galimybę prisiskambinti į gydymo įstaigą.

Prisiskambinti į registratūras pastaruoju metu ypač sunku. © Pixabay.com

Jeigu prisiskambinti visgi nepavyktų, turi būti užtikrintas grįžtamasis ryšys – pacientui turi būti perskambinta, – praneša Sveikatos apsaugos ministerijos Spaudos tarnyba.

Rugpjūčio 10 d. pasirašytas operacijų vadovo sprendimas taip pat įpareigoja gydymo įstaigas informuoti visuomenę apie registratūrų darbo organizavimo pokyčius.

„Ministerija gauna nemažai skundu, kad pacientai negali prisiskambinti gydymo įstaigoms ir užsiregistruoti gydytojo konsultacijai. Ši problema buvo ne kartą aptariama su gydymo įstaigų vadovais per nuotolines konsultacijas. Kai kurios įstaigos atsiliepimo į skambučius problemą sugebėjo išspręsti pačios, bet matome, kad kitoms reikia įpareigojančių dokumentų“, – sako sveikatos apsaugos viceministrė Kristina Garuolienė.

Su operacijų vadovo sprendimu galite susipažinti čia.

Siekiant didinti sveikatos priežiūros paslaugų prieinamumą ir paspartinti gydymo įstaigų grįžimą prie įprasto darbo po karantino, praėjusį mėnesį buvo atsisakyta nuostatos teikti pirmenybę nuotoliniam pacientų aptarnavimui.

Remiantis sveikatos apsaugos ministro įsakymu dėl asmens sveikatos priežiūros paslaugų teikimo (Nr. V-1504), COVID-19 ligos (koronaviruso infekcijos) simptomų (pvz., karščiavimas) neturintys pacientai turi būti aptarnaujami tokia pat tvarka, kaip iki karantino, o pirmoji gydytojo specialisto konsultacija, kai pacientas kreipiasi dėl ūmaus sveikatos būklės pablogėjimo, turi būti suteikiama tiesioginio kontakto būdu.

SAM atkreipia dėmesį, kad nuotolinės asmens sveikatos priežiūros paslaugos liks prieinamos ir ateityje. Paciento ir gydytojo sutarimu nesudėtingos pirminio lygio konsultacijos ir toliau galės būti teikiamos telefonu arba kitomis ryšio priemonėmis.

Siekiant užkirsti kelią koronaviruso plitimui gydymo įstaigose, turintys COVID-19 ligos simptomų pacientai turi būti atskirti, jiems turi būti nustatytas atskiras priėmimo laikas, paskirtos atskiros patalpos su atskiru įėjimu arba numatytos kitos priemonės, užtikrinančios pacientų srautų atskyrimą.

Gydytojų ir pacientų saugumui užtikrinti, gydymo įstaigose tebegalioja reikalavimas dėvėti veido apsaugos priemones. Jas nusiimti leidžiama tik tais atvejais, kai jos trukdo atlikti medicinos procedūrą.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Mums rašo

Gydytojai nuo Dievo

Viena mintis neduoda man ramybės jau daugybę metų. Vis prisimenu tą raštelį ir galvoju, kaip tai gydytojai sekasi šiandien. Ar ...
2024-02-24
Skaityti daugiau

ELTA

Atnaujinta pacientų registracijos sistema suteiks daugiau galimybių

Šią savaitę pradėjo veikti Išankstinės pacientų registracijos informacinės sistemos (IPR IS) funkcionalumai, suteikiantys daugiau galimybių pacientams valdyti registraciją pas gydytojus ...
2024-01-22
Skaityti daugiau

Sveikata

Jaunieji medikai renkasi Klaipėdos universiteto ligoninę

Klaipėdos universiteto ligoninės (KUL) medikų komandą papildė gausus būrys kolegų. Vien vasaros pabaigoje ir rudens pradžioje įstaigoje pradėjo dirbti daugiau ...
2023-09-06
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This