Prie pagrindinės uostamiesčio sankryžos – pirmieji ribojimai (13)

Svarbu, Transportas
Virginija Spurytė
2020-09-04

Netrukus startuos ilgiau nei dvejus metus truksiantys realūs pagrindinio įvažiavimo į Klaipėdą – Baltijos prospekto žiedinės sankryžos – rekonstrukcijos į estakadą darbai. Todėl vairuotojų laukia ir pirmieji eismo ribojimai.

Baltijos prospekto, Šilutės ir Vilniaus plentų žiedinė sankryža. Martyno Vainoriaus nuotr.

Anot Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojo Andriaus Dobranskio, nuo rugsėjo vidurio planuojama visiškai uždaryti vieną Baltijos prospekto pusę nuo žiedo Taikos prospekto link.

„Eismas bus draudžiamas ruože nuo žiedo iki pirmojo apsisukimo per skiriamąją juostą. Visas eismas bus nukreipiamas Baltijos prospekto dešiniąją puse, kurioje bus keturios juostos – po dvi pirmyn ir atgal. Dabar šioje dalyje yra trys eismo juostos, bet jos bus susiaurintos, atskirtos atitinkamais ženklais, todėl laikinai atsiras keturios juostos“, – aiškino A. Dobranskis.

Jis pabrėžė, jog tokia rangovų pateikta eismo organizavimo schema kol kas yra preliminari, jai kitą savaitę turi pritarti arba pastabas pareikšti Saugaus eismo komisija.

„Suprantama, kad eismo ribojimai situacijos mieste nepagerins, bet šitas projektas yra labai laukiamas, kai jis bus įgyvendintas įvažiuoti į Klaipėdą, išvažiuoti iš jos, judėti Šilutės plentu bus daug paprasčiau. Gatvių rekonstrukcija tokia jau yra, kad eismo ribojimai yra neišvengiami, nors ir norėtume, kad būtų kitaip. Tikimės, kad vairuotojai tai supranta ir supras“, – pabrėžė A. Dobranskis.

Jo teigimu, minėtu Baltijos prospekto ruožu eismas turėtų būti draudžiama apie du mėnesius. Paklaustas, kada eismo ribojimų laukti pačioje žiedinėje sankryžoje, pašnekovas teigė, jog kol kas apie tai anksti kalbėti, nes rekonstrukcija tik prasideda.

Tikimasi, jog kad iki didžiųjų eismo ribojimų Lypkių gatvėje bus įrengtas laikinas kelias, realiai sujungsiantis Šilutės plentą ir vadinamąjį Šilutės kelią. Kai laikinas kelias bus įrengtas, tolygiau pasiskirstys eismo, judančio į Klaipėdą ir iš jos, srautai.

„Lypkiuose darbai jau prasidėjo, tikimės, kad laikinas kelias bus įrengtas kitų metų pavasarį. Tai yra optimistinis variantas, nes terminas yra kiek vėliau, bet labai tikimės, kad pavyks greičiau“, – teigė A. Dobranskis.

Uždarytame Baltijos prospekto ruože estakadą statantys rangovai – bendrovė „Kauno tiltai“ – galima sakyti, dirbs po žeme: rekonstruos šilumos, vandentiekio, buitinių ir lietaus nuotekų tinklus, po to paklos kelio pagrindus, o vėliau pradės montuoti pačios estakados atramines sienutes.

Klaipėdos savivaldybė sutartį dėl pagrindinės uostamiesčio žiedinės sankryžos rekonstrukcijos su „Kauno tiltais“ pasirašė šiemet birželį. „Kauno tiltai“ rekonstrukciją pasiūlė atlikti už 30,5 mln. eurų – keliais milijonais eurų pigiau nei tikėtasi.

Sutartyje numatyta, jog rekonstrukcijos darbų trukmė yra 30 mėnesių, o tai yra iki 2022 metų pabaigos.

Rekonstravimo darbai bus vykdomi pagal 2019 metais patvirtintą techninį projektą, kurio rengėjas – UAB „Kelprojektas“. Numatyta rekonstruoti Šilutės plento ruožą nuo Dubysos gatvės iki pietinio įvažiavimo į prekybos centro teritoriją. Baltijos prospekto ruožas bus rekonstruojamas nuo automobilių salono sklypo ribos iki žiedinės sankryžos, vėliau pereinantis estakada iki magistralinio kelio A1, prasidedančiu geležinkelio viaduku. Rekonstrukcijos metu bus uždarytas posūkis į Dubysos gatvę, žiedinė sankryža pertvarkoma į turbožiedą.

Žymos: | | | |

Komentarai (13):

Atsakymų į “Prie pagrindinės uostamiesčio sankryžos – pirmieji ribojimai”: 13

  1. Kol parašė:

    sukurs naują kelią, keltų perkėla persikels į kitą vietą. Kiek tvarkė Jūrininkų prospektą, sutvarkė. O tarptautinė jūrų perkėla išsikraustė.

  2. Talk parašė:

    Ha. Puiku. Išspręs vieną problemą, bet po to reiks spręsti kitą. Pastačius estakadą fūros be sustojimo pralėks ir užstriks ties Taikos Baltijos žiedu. Ir tada vėl viskas iš pradžių dešimt penkioliką metų. :)))))

  3. ... parašė:

    Bus toks pats šnipštas kaip ir su Jakų žiedu. Pastačius mazgą bus galvojama apie naują jo rekonstrukciją. Rangovų ir projektuotojų džiaugsmas.

  4. Dar parašė:

    Viena amžiaus statyba , rašo dviem metam , o kiek realiai truks , nebus bankrotų eilė ir Tilžės gatvės scenarijus ? Kaip jau užkniso tos „statybos” ir kitos nesąmonės Klaipėdoj , ypač kai pilna tešlagalvių už vairo , kurie be mobylkos nei metro nuvažiuot nesugeba , kurie skuba labiau už visus , kuriem taisyklės nesuvokiamas tekstas .

  5. to Mindaugui parašė:

    Atidaryti Statybininkų pr.? A jau visai nuo proto nušokai! Ten pilna darželių, mokyklų, vien perėjų kiek gatvėj! Ten ir taip intensyvus judėjimas ne tik žmonių bet ir automobilių, O tu nori ten dar ir savo fūras nukreipt?!!

  6. Klausimas Dobranskiui parašė:

    Ką darys pėstėji einantys į Lipkių pusę kai pajudės vilkikų srautai, ten šaligatvio nėra, o savivaldybės avinai apie tai negalvoja… atsakyk Dobranski dabar, žmonės vaikšto tamsoje ir per lietu ir sningant, vaikšto važiuojamaja dalimi

  7. Rondo parašė:

    P. Dobranski, vairuotojai yra ypač draugiška liaudis ir viską supranta, ir gali pakenteti, bet kai neaiškūs tiap-liap darbai trunka metų metus, tada esate apmėtomi nelabai gražiais žodžiais. Ir yra už ką.

  8. Vladas parašė:

    Niekas nepasikeis.Bus tas pats kaip ir su jaku ziedu.Nemastoma,o dirbama,kad dirbti

  9. Mindaugas (husky) parašė:

    Atidarykite Statybininkų pr.,taip pat Minijos g. per Žv.Uostą,kad vilkikai neužkištų Baltijos pr.važiuojant į keltą ir iš kelto,taipogi,kur žadėta tąsa Statybininkų pr. per LEZ,Ą?
    Mere,kontroliuokite situaciją!

  10. Suprask parašė:

    Tai niekada nesibaigs 🙂

  11. Klaipėdietis parašė:

    Jau seniai reikėjo spręsti šią problemą,bet geriau vėliau – negu niekad. Sveikinu!

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti apie klaidą

Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Miestas, Svarbu

Pėsčiųjų perėja per geležinkelį - dar už kalnų

Kai beveik prieš 10 metų „Lietuvos geležinkeliai” užsimojo Klaipėdoje uždaryti pėsčiųjų perėją per geležinkelio bėgius Pušyno gatvėje, prasidėjo pasitarimų, susitarimų, ...
2024-07-15
Skaityti daugiau

Politika, Svarbu

Klaipėdos mero vienvaldystei Finansų komitetas nepritarė

Arvydo Vaitkaus užgaidai vienasmeniškai priimti galutinį sprendimą dėl Klaipėdos kultūros magistrų vardų skaičiaus ir suteikimo nepritarė trečiadienį posėdžiavęs miesto Tarybos Finansų ...
2024-06-13
Skaityti daugiau

Miestas, Svarbu

Girgždančio Biržos tilto remontas: brangu, brangiau ir dar negreitai?

„Tai, ko gero, prie to tilto remonto mes negreit dar prieisime, – taip Finansų ir ekonomikos komiteto pirmininkas Rimantas Taraškevičius ...
2024-06-13
Skaityti daugiau



Pin It on Pinterest

Share This