Baltijos jūros keleivinį laivyną papildys naujas keltas

Uostas ir jūra

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS praneša apie du naujus keltus, kurie, planuojama, papildys Baltijos jūroje plaukiančių įmonės keleivinių ir krovininių keltų flotilę. Kinijos miesto Ganzou tarptautinėje laivų statykloje statomas pirmasis iš dviejų  keltų jau nuleistas ant vandens ir paruoštas tolesniems apdailos darbams. Planuojama, kad Baltijos jūroje šis keltas keleivius pradės plukdyti 2021 metų pabaigoje. Laive galės plaukti 600 keleivių, o krovininė talpa sieks 4 500 linijinių metrų. Pirmąjį keltą nuleidus į vandenį, statybiniame doke prasideda ir antrojo „ro-pax“ tipo kelto statybos darbai.

Planuojama, kad Baltijos jūroje šis keltas keleivius pradės plukdyti 2021 metų pabaigoje. Laive galės plaukti 600 keleivių, o krovininė talpa sieks 4 500 linijinių metrų. Pirmąjį keltą nuleidus į vandenį, statybiniame doke prasideda ir antrojo „ro-pax“ tipo kelto statybos darbai. DFDS nuotr.

„Mums tai istorinis įvykis, nes šis modernus laivas – pirmasis per 40 metų naujas kompanijos DFDS „ro-pax“ laivas. Jis turėtų plaukioti Baltijos jūros maršrutais. Visa DFDS komanda laukia šio kelto, kuris leis teikti dar kokybiškesnes paslaugas tiek mūsų keleiviams, tiek krovinius gabenantiems klientams“, – pranešime žiniasklaidai pažymi DFDS viešųjų ryšių ir komunikacijos vadovas Baltijos šalims Vaidas Klumbys.

„Ro-pax“ tipo keltai leidžia vienu metu plukdyti tiek keleivius, tiek ir gabenti krovinius. Galima sakyti, kad didžioji dalis tokių DFDS laivų plaukioja Baltijos jūroje ir šiame regione tai yra pasiteisinęs modelis – ypač pandemijos metu.

Rugpjūčio 31-ąją, praėjus 13-ai mėnesių nuo tada, kai buvo sujungtos pirmosios plieno plokštės ir kniedės, naujasis DFDS laivas paliko statybos doką ir buvo nuleistas į vandenį. Tai reiškia, kad laivo korpusas yra pastatytas, o visi pagrindiniai darbai – povandeninės dalies dažymas, sraigtų ir pelekų montavimas, variklio montavimas – baigti.

Laivo statybai jau sunaudota 10 tūkstančių tonų plieno, dar 3 tūkstančiai bus panaudoti vėlesniuose etapuose. Laivo ilgis – 230 metrų. Palyginimui – pastačius statmenai, jis būtų aukštesnis nei Vilniaus televizijos bokšto apžvalgos aikštelė, esanti 165 m. aukštyje.

Iki laivo sistemų testavimo lieka atlikti išorės ir vidaus apdailos darbus, sumontuoti ir įrengti 312 kajučių, iš kurių 62 skirtos įgulai. Bendro naudojimo laivo erdvės bus įrengtos laikantis visų saugumo ir higienos reikalavimų.

„Susidomėjimas kelionėmis Baltijos jūros regione keltais auga – iki šių metų pradžios matėme augančius keleivių srautus, didėjantį kelionių Baltijos jūroje poreikį.  Labai norime tikėti, kad naujajam keltui pradėjus darbą pandemija jau bus suvaldyta ir galėsime jį naudoti pilnu pajėgumu“, – sako V. Klumbys.

Šiuo metu Baltijos jūroje plaukioja 7 DFDS keltai. Iš Lietuvos jie kas dieną plaukia į Vokietiją ir Švediją. Naktį trunkanti kelionė – greičiausias ir saugiausias būdas pasiekti Vakarų Europą ir Skandinavijos šalis.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Dėl „furų" sutramdymo - kritikos rimbai Uosto direkcijai

Bendrovės „DFDS Seaways” prašymas leisti trims elektriniams vilkikams važiuoti pirmyn ir atgal Minijos gatve, tarp Baltijos pr. ir Kalnupės gatvės, ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

„World Travel Awards“ apdovanojimuose – DFDS pergalė

Vienas didžiausių Europoje keltų operatorių DFDS, iš Klaipėdos jūrų uosto plaukiojantis trimis maršrutais, prestižiniuose „World Travel Awards“ apdovanojimuose pelnė rekordinį ...
2023-11-15
Skaityti daugiau

Verslas

Nuo elektrinių vilkikų iki švaraus uosto

Į Klaipėdos regiono kelius neseniai išriedėjo pirmieji komerciniai elektriniai vilkikai Lietuvoje. Mieste gyventojus jau trejus metus vežioja elektrinis autobusas, pasiteisinusi ...
2023-06-27
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This