Nuo lapkričio 9-osios visos VMI ir „Sodros“ paslaugos – tik nuotoliniu būdu

Konsultacijos

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) ir „Sodra“ informuoja, kad Vyriausybei paskelbus karantiną, visos paslaugos klientams nuo lapkričio 9 d. toliau bus teikiamos nuotoliniu būdu.

Konsultacijas mokesčių klausimais gyventojai gali ją gauti paskambinę 1882 ar pateikę paklausimą elektroniniu būdu per „Mano VMI“. Papildomas konsultantų telefonu sąrašas gyventojams ir įmonėms pagal aptarnavimo teritorijas skelbiamas VMI interneto svetainėje. „Sodra“ konsultacijas teikia ir nuo šiol prašymus dėl išmokų bei kitus priima telefonu 1883. Daugiau informacijos galima rasti interneto svetainėje www.sodra.lt, o beveik visas paslaugas gauti prisijungus prie asmeninės „Sodros“ paskyros gyventojui www.sodra.lt/gyventojui.

„Klientai, kurie buvo užsiregistravę atvykti į padalinius kitą savaitę, yra informuojami asmeniškai. Dėkojame gyventojams už supratingumą ir kviečiame naudotis VMI e. paslaugomis“, – sako VMI Mokestinių prievolių departamento direktorė S. Aliukonytė-Šnirienė.

„Konsultantai, kurie gyventojus aptarnaudavo gyvai skyriuose, nedelsdami prisijungs prie „Sodros“ informacinio centro komandos, teikiančios konsultacijas telefonu ir atsakančios į elektroninius paklausimus. Taip užtikrinsime, kad „Sodros“ paslaugų ir konsultacijų kokybė nenukentės šiuo kritiniu laikotarpiu“, – sako „Sodros“ Klientų aptarnavimo valdymo skyriaus vedėjas Evaldas Mikutis. 

VMI primemena, jog mokesčių mokėtojai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, siekiant užtikrinti duomenų apsaugą, gali užsisakyti atpažinimą unikaliu telefono numeriu. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI, skiltyje „Nustatymai“, paspaudus „Keisti kontaktus“ – „Identifikavimo informacija“.

Jei paskambinus mokesčių informacijos centro telefonu 1882 VMI konsultantai užimti, rekomenduojama naudotis skambučio užsakymo paslauga. Asmuo gali užsisakyti VMI konsultantų atskambinimą jam patogiu laiku. Tą galima padaryti prisijungus prie Mano VMI. Dešiniajame kompiuterio ekrano kampe apačioje reikia paspausti „konsultanto“ ikonėlę ir pasirinkti langą „Užsakykite skambutį“. Atskambinimo paslauga galima į mobilaus telefono numerį.

Tiems, kurie neturi galimybės naudotis VMI e. paslaugomis ir privalo pateikti deklaraciją, tai padaryti nuotoliniu būdu padės VMI konsultantai, paskambinus telefonu 1882. Net ir tokiu atveju, kai gyventojui pildant deklaraciją reikia pateikti susijusių dokumentų duomenis, fiziškai dokumentų atnešti į VMI padalinį nereikia, užtenka prašomus duomenis pateikti konsultantui telefonu.

Paklausimus e. būdu gyventojai taip pat gali užduoti ir raštu, prisijungę prie Mano VMI, taip pat, minėtoje sistemoje galima pasirinkti pokalbį numatytomis temomis su konsultantu internetu (chat).

Prisijungę prie „Mano VMI” gyventojai gali sužinoti aktualią asmeninę mokesčių informaciją, įsigyti, pratęsti verslo liudijimus, įregistruoti ar išregistruoti individualią veiklą, teikti prašymą įregistruoti pridėtinės vertės mokesčio mokėtoju, išregistruoti iš pridėtinės vertės mokesčio mokėtojų ir kt.

„Sodros“ klientai, norintys gauti asmeninę konsultaciją, gali prisijungti prie asmeninės paskyros ir pasinaudoti „gyvo pokalbio“ (chat) paslauga, taip pat asmeninės paskyros nustatymuose sugeneruoti asmeninį KID kodą, kuris leidžia identifikuoti gyventoją ir suteikti jam asmeninę konsultaciją telefonu. Paskambinus į „Sodros“ konsultacijų centrą tereikia padiktuoti savo KID kodą.

Dėl pandemijos „Sodra“ nuo šiol daugelį prašymų dėl ligos, motinystės, tėvystės, vaiko priežiūros, nedarbo išmokų, pensijos skyrimo ir kitų priima tiesiog telefonu 1883. Dėl karantino išaugus skambučių srautui gyventojams gali tekti šiek tiek ilgiau palaukti, kol konsultantas atsilieps, tačiau skambučių eilė valdoma automatiškai, klientas informuojamas, kiek reikės laukti konsultacijos.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Konsultacijos

Vienišo asmens išmoką gauna 230 tūkst. žmonių: ji skiriama be prašymo

„Sodra“ praneša, jog šiais metais numatyta skirti per 110 mln. eurų vienišo asmens išmokoms – jas gauna visi Lietuvoje gyvenantys ...
2024-04-12
Skaityti daugiau

Konsultacijos

Pajamas dar turi deklaruoti 190 tūkst. smulkiųjų verslininkų

Valstybinė mokesčių inspekcija (VMI) informuoja, kad beveik pusė gyventojų, praėjusiais metais vykdžiusių individualią veiklą (IDV), jau pateikė savo pajamų mokesčio ...
2024-04-10
Skaityti daugiau

Svarbu, Verslas

„Dancer“ šoks restruktūrizacijos tango 

Klaipėdos apygardos teismas nusprendė, kad nuo 2015-ųjų elektrobusų rinką vis bandančiai užkariauti Klaipėdoje įsikūrusiai bendrovė „Vėjo projektai“ yra verta restruktūrizacijos, ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This