Registrų centro klientai raginami naudotis el. paslaugomis

Konsultacijos

Vyriausybės sprendimu visoje šalyje įvedus karantiną Registrų centras savo klientus ragina kuo daugiau paslaugų užsisakyti nuotoliniu būdu ir taip apriboti kontaktų skaičių su kitais asmenimis. Registrų centras primena, kad savitarnoje galima gauti didžiąją dalį įmonės teikiamų paslaugų, pavyzdžiui, užsisakyti išrašus, atnaujinti duomenis, įregistruoti juridinį asmenį ar sudaryti įgaliojimą, o gausios konsultantų pajėgos pasirengusios telefonu atsakyti į visus klientų klausimus.

Registrų centro savitarnos sistemoje galima ne tik užsisakyti įvairiuose registruose ar informacinėse sistemose esančių duomenų išrašus, tačiau ir įregistruoti naują įmonę ar organizaciją, registruoti juridinių asmenų duomenų pasikeitimus, sudaryti elektroninį įgaliojimą ar užsisakyti viešiesiems pirkimams reikalingą jungtinę pažymą. Be to, pasinaudodami neatlygintinomis paslaugomis gyventojai gali pasitikrinti savo nekilnojamojo turto mokestinę ar vidutinę rinkos vertę. E. sveikatos sistemoje, prisijungę prie savo paskyros, gali sužinoti informaciją apie atliktą COVID-19 tyrimą ar kitus sistemoje esančią savo sveikatos informaciją.

Sustiprintos konsultantų pajėgos

Pasak Registrų centro Klientų aptarnavimo direktorė Daivos Karaliūnietės, pavasarį per karantiną pastebimai išaugo į įmonės konsultantus telefonu ar internetu besikreipiančių klientų, todėl siekiant kuo geriau pasiruošti antrajai koronaviruso bangai buvo imtasi veiksmų plečiant konsultantų pajėgumus bei atnaujinant techninę įrangą.

Teigiama, jog registrų centro Konsultacijų centro specialistai kiekvieną dieną atsako į maždaug 1,5 tūkst. skambučių, tačiau per pirmąjį karantiną (kovo-birželio) mėnesiais skambinančiųjų srautas atskiromis dienomis buvo išaugęs net iki 5 tūkst. skambučių per dieną.

„Išaugus telefonu besikreipiančių klientų skaičiui ne visuomet galime operatyviai atsiliepti į visus skambučius ir suteikti reikalingą pagalbą. Dėl to raginame klientus pasinaudoti interaktyvia Registrų centro konsultacijos sistema info.registrucentras.lt, kur klientai gali rasti atsakymus į daugelį jiems rūpimų klausimų, taip pat užduoti savo klausimą, į kurį stengiamės atsakyti kuo operatyviau“, – pranešime žiniasklaidai pataria D. Karaliūnienė.

Interaktyvioje konsultacijų sistemoje paieškoje įvedus dominančią temą, pavyzdžiui, kaip įregistruoti nebaigtą statybą ar gauti duomenų išrašą, sistema pateiks atsakymus ir naudingas nuorodas.

Neradus atsakymo į rūpimą klausimą, sistemoje taip pat galima užduoti klausimą Registrų centro konsultantui.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Regionas, Svarbu

Egidijui Šakaliui nepadėjo ir Aukščiausiasis Teismas

Ir teismų praktiką formuojanti aukščiausia instancija konstatavo, jog Neringos savivaldybės administracijos direktorius Egidijus Šakalys buvo nepagrįstai praturtėjęs buvusios darbovietės – ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Verslas

Kovas neišjudino NT rinkos

Atėjęs pavasaris atnešė šiltesnius orus, bet daugiau gyvybės į pastaruoju metu gerokai aprimusią šalies nekilnojamojo turto (NT) sandorių rinką neįpūtė. ...
2024-04-06
Skaityti daugiau

Verslas

Nekilnojamojo turto sandorių rinka metus pradėjo vangiai

Šalies nekilnojamojo turto (NT) sandorių rinkoje bendras per mėnesį įregistruotų sandorių skaičius sausį buvo mažiausias per pastaruosius keletą metų, o ...
2024-02-12
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This