Geležinkelių plėtros Giruliuose neplanuoja

Transportas

Šalies geležinkelių tinklą valdanti LTG grupės įmonė „LTG Infra“ informuoja, jog visuomenėje aptarinėjamas plėtros Giruliuose projektas bendrovėje šiuo metu nėra svarstomas, be to, yra pradedamos alternatyvios geležinkelių plėtros Klaipėdoje studijos.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Šiuo metu atnaujiname galimybių studiją ir atliekame papildomas analizes kaip planuoti geležinkelių veiklą Klaipėdos mieste, tarp daugelio aspektų vertinant ir kintančius tam tikrų rūšių krovinių srautus ar atidėtus sprendimus dėl išorinio uosto. Mes matome skirtingų alternatyvų plėtrai uostamiestyje, kurios tenkintų uosto ekonominius poreikius, miesto gyventojų interesus ir padėtų išsaugoti gamtos turtą“, – pranešime žiniasklaidai pažymi „LTG Infra“ generalinis direktorius Karolis Sankovski.

Pasak bendrovės vadovo, atnaujinta studija yra ruošiama įtraukiant visas susijusias šalis, įskaitant Klaipėdos miesto bendruomenes. „LTG Infra“ yra pasiruošusi įgyvendinti visų šalių poreikius geriausiai atitinkantį plėtros projektą.

„Šiandien Klaipėdos miesto geležinkelių infrastruktūra sunkiai, bet dar atliepia uosto poreikius. Tačiau uosto veikla kasmet auga, todėl tvariausias krovinių pristatymo būdas – geležinkeliais – turi prie to prisitaikyti. Tam nereikia revoliucinių sprendimų, anaiptol, tereikia, jog visos šalys susitartų, racionaliai įvertintų visas galimybes, tuo pačiu ir Europos žaliojo kurso kryptį. Projekto įgyvendinimui mes esame pasiruošę“, – pasakoja K. Sankovski.

Bendrovė taip pat iki 2023 metų pabaigos planuoja pabaigti elektrifikuoti geležinkelių linijos Vilnius-Klaipėda. Elektriniams traukiniams pritaikyta linija sieks Klaipėdos miesto pietinėje dalyje esančią „Draugystės“ stotį.

Tai leis krovinių vežimo bendrovėms pagrindinėje šalies geležinkelių linijoje naudoti elektrinę trauką, kuri yra draugiškesnė gamtai, yra tylesnė, taip pat finansiškai naudingesnė. Skaičiuojama, jog kasmet bus apie 150 tūkst. tonų sumažinta oro tarša.

„LTG Infra“ planuoja, jog visame ruože bus naudojama žalioji elektros energija, pagaminta iš atsinaujinančių energijos šaltinių.

1 Comment

  1. Nepavyko išvogti Girulių miško

    Melnėrageje pristabdė įšorinio uosto stumima

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Įpusėjo geležinkelio Vilnius–Klaipėda elektrifikavimas

Vienas didžiausių geležinkelio infrastruktūros modernizavimo projektų Lietuvoje – geležinkelio ruožo Vilnius–Klaipėda, įskaitant vadinamąjį Vilniaus mazgą, elektrifikavimas, priartėjo prie pusiaukelės, praneša ...
2023-08-22
Skaityti daugiau

Kriminalai ir nelaimės

Vaikų žaidimai su akmenimis ant geležinkelio bėgių baigėsi byla

Klaipėdos apylinkės teismo Klaipėdos miesto rūmuose išnagrinėta civilinė byla pagal bendrovės „Lietuvos draudimas“ ieškinį dėl turtinės žalos atlyginimo. Teismas ieškinio ...
2023-03-31
Skaityti daugiau

Politinė reklama

Arvydas Vaitkus: „Mūsų tikslas – Klaipėda be transporto spūsčių"

To neįmanoma nepastebėti: pervažiuoti automobiliu nuo vieno Klaipėdos krašto iki kito – kasmet vis sudėtingiau. Įvažiavimai į miestą kemšasi, eismas ...
2023-02-04
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This