„Klaipėdos Smeltėje“ – milžiniškas 65 t keliamosios galios kranas

Uostas ir jūra

Antradienio vakare į Klaipėdos uostą po 72 valandų kelionės įplaukė milžiniškas STS kranas.

Uosto direkcijos nuotr.

„Klaipėdos Smeltė“ praneša, jog antradienį prie jos konteinerių terminalo krantinių prisišvartavo jūrinis vilkikas ODYS su barža TRD Horizon, atplukdžiusia Ship-to-Shore (STS) tipo kraną, surinktą Konecranes gamykloje Hanko uoste (Suomija).

Tai jau penktasis „Klaipėdos Smeltės“ STS tipo kranas, skirtas pakrauti ir iškrauti jūrinius konteinerius į/iš fiderinių bei okeaninių laivų. Planuojama, kad apie 10 mln. eurų kainuojantis modernus ir sudėtingas įrenginys, kuriuo dirbs „Klaipėdos Smeltės“ mokymo centre paruošti specializuoti kranininkai, sustiprins Klaipėdos pozicijas konkuruojant su kaimyniniais Gdansko, Bremerhafeno, Hamburgo uostais bei padės grąžinti į Lietuvos uostą okeaninius konteinervežius su tranšipmento kroviniu, šiuo metu kraunamu tik epizodiškai

65 tonų keliamosios galios kranas, vienu metu pakeliantis du pilnus 20-ties pėdų konteinerius, įtvirtins „Klaipėdos Smeltės“ pozicijas lyderių pagal krovos spartą trejetuke tarp 38 pasaulio konteinerių terminalų, kuriuos valdo bendrovės akcininkė – „Terminal Investment Limited“.

Penktojo STS krano įsigijimu užbaigtas pagrindinis „Klaipėdos Smeltės“ plėtros etapas, metinis kompanijos krovos pajėgumas padidintas iki 800.000 konteinerių (apie 1.1 mln. TEU).

Kartu su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos inicijuota įplaukimo vartų rekonstrukcija tai svarbus signalas konteinerinės laivybos kompanijoms apie Klaipėdos pasiruošimą aptarnauti didžiausius egzistuojančius laivus-konteinervežius, kurių ilgis siekia 400 metrų.

„Šito krano atėjimas rodo, kad MSC ketinimai atnaujinti konteinerių paskirstymą Klaipėdoje yra rimti. Džiugu, kad įmonė stiprina krovos pajėgumus, o Uosto direkcija šiuo metu investuoja į „Klaipėdos Smeltės“ naudojamų krantinių rekonstrukciją bei pokraninių kelių plėtrą“, – sako Algis Latakas, Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Uostas ir jūra

Margutis milžinas - jau ant šiaurinio molo

Praėjusiais metais klaipėdiečius ir miesto svečius nustebinęs margutis milžinas vėl užridentas ant šiaurinio molo Melnragėje. Trijų metrų aukščio ir pusantro ...
2024-03-22
Skaityti daugiau

Uostas ir jūra

Kanados ambasadorė susipažino su uostu

Praėjusių metų liepą pareigas pradėjusi eiti Kanados ambasadorė Lietuvai Jeanette Eileen Sautner antradienį atvyko į Klaipėdą iš arčiau susipažinti su ...
2024-03-19
Skaityti daugiau

Verslas

Apdovanojo KKT ir uosto vadovą

Lietuvos prekybos, pramonės ir amatų rūmų asociacija (LPPARA) ketvirtadienį Vilniuje įteikė kasmetinius „Lietuvos eksporto prizo“, „Lietuvos metų verslininkės-vadovės“ ir „Darbo ...
2024-03-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This