Luizės kvartalo gyventojai šaukiasi pagalbos: nenorime būti sužaloti

Svarbu, Transportas

Prie Šiaurės prospekto esančio Luizės kvartalo gyventojai, baimindamiesi dėl savo ir savo vaikų gyvybių, Klaipėdos savivaldybės paprašė kvartale sustiprinti eismo saugumą. Tačiau operatyvių sprendimų nepriimta, o tik nuspręsta situaciją detaliau analizuoti.

Gyventojai prašė, kad visame Luizės kvartale greitis būtų ribojamas iki 30 km/h. ESK schema

Eismo saugumo komisijos buvo prašoma pritarti visame kvartale nustatyti, jog leidžiamas greitis yra 30 km/h. Be to, prašyta prie judriausių kvartalo sankryžų įrengti greičio ribojimų kalnelius. Jų reikėtų apie 15.

„Jau 40 metų gyvenu šitame rajone. Viską regėjau savo akimis, jaučiau kūnu – ir kaip kūrėsi, ir kaip vystėsi kvartalas bei teritorijos greta jo. Pastaruoju metu situacija eismo saugumo atžvilgiu pasidarė tragiška. Vos ne kiekvieną savaitę turime avarijų ir jos nėra smulkios, o gana skaudžios, kai nukenčia ir žmonės. Mano uošvis prieš porą metų buvo sužalotas automobilio, nors ėjo šaligatviu. Ir pasekmes jis jaučia iki šios dienos. Situacija ypač pablogėjo, kai savivaldybė pradėjo vystyti gretimas teritorijas – baigiamas stati „Dangės“ kvartalas, tad labai padaugėjo gyventojų, kurie tranzitu per Plytinės, Biržų gatves vyksta į darbus mieste ir atgal namo. Prie mūsų kvartalo pastatytas ir „Luizės“ prekybos centras, o neseniai persikėlė ir „Regitra“. Anądien grįždamas namo kvartale suskaičiavau septynias mokomąsias mašinas, kurios manevruoja, mokosi apsisukinėti, o tai taip pat padidina eismo saugumo aktualumą. Tad mums eismo saugumo klausimas yra labai aktualus, nes nenorime būti sužaloti, juk gyvename privačiame miegamajame rajone“, – Eismo saugumo komisijos posėdyje kalbėjo „Luizės“ kvartalo gyventojas Gintaras.

Komisijos narys, Klaipėdos apskrities Kelių policijos vadovas Mindaugas Džermeika svarstė, jog nemažai avarijų, matyt, įvyksta todėl, kad sankryžos kvartale greičiausiai yra lygiareikšmės, nepažymėtos pagrindinių ir šalutinių kelių ženklais. „Greičio ribojimui iki 30 km/h tikrai pritariu. Bet dar siūlyčiau pasvarstyti ir kitą variantą. Jei šiame kvartale nebėra jokių statybų, vykdomų darbų, siūlyčiau įsivesti gyvenamosios zonos kelio ženklus, kai pėstieji turi pirmumą prieš transporto priemones“, – pasiūlė M. Džermeika.

Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus teigė, jog šiame kvartale dar reikia peržiūrėti galiojančius kelio ženklus, išsamiau pasiaiškinti situaciją, pasikalbėti su Kelių policija. „Pirmiausia reikia atlikti vertinimą, pasirengti normalią schemą, ją išdiskutuoti su bendruomene, o tada įgyvendinti“, – teigė R, Mockus.

Todėl Klaipėdos savivaldybės administracijos direktoriaus ir Eismo saugumo komisijos pirmininko Gintaro Neniškio siūlymu, šis klausimas bus svarstomas kitame posėdyje.

9 Comments

  1. Klaipeda

    Vaziuoju Luizes kvartele letai ,visada stabteliu prie lygiareiksmiu sankryzu-buna kad kas nors nesilaiko taisykles-kliutis is defines ir su darbo avarine situacija.Man tai nereikia nei kalneliu nei zenklu.Tie kur mokinasi man irgi netrukdo-mes irgi kazkada mokinomes vairuoti.Jei zmones nesilaiko taisykliu-tai nepades nei greicio ribojimai nei zenklai.
    Pradeti reikia nuo saves.Visi privalome laikytis eismo taisyklių-o ne verkti ir viską drausti ir riboti

    Reply
  2. Gintarė

    Alytaus g. Lekia ant 100 Kai pasileidžia nuo kalno, baisu net i gatve išeiti, labai reikalingi greičio ribojimo kalniukai!

    Reply
  3. Vilija

    Manau, kad dėl greičio ribojimų reikia atrinkti kur tai būtina. Toks jausmas tuoj visam mieste važiuosim 20-30 greičiu ir verksim kaip užknisa tas smaukymasis gatvėje, eilėse ir pan. Visi eismo dalyviai turi būti atsakingi, bet negali dėl vieno atvejo, juk visko nutinka, mašinos ne važiuoti, bet šliaušti.

    Reply
  4. Utena

    Utenos gatvę galima lyginti su greitkeliu mašinos lekia visiškai nežiūri taisykliu.Kol skaudžiai neatsitiko visi tyli

    Reply
  5. r

    jei jus del mokomuju,tai padeti gali tik gyvenamoji zona.jie tada nesivazines.bet ir jus visi turesite vaziuoti 20km /h greiciu.

    Reply
  6. Andrius

    Pagaliau, o tai Anykščių g. tapo autostrada

    Reply
  7. Jonas

    Siūlyčiai peržiūrėti kelio ženklus. Taip pat kelių būklę. Panaikinti savavališkai apsodintus pėsčiųjų takus, o kur tokių nėra – juos įrengti. Kalneliai kelyja – automobilio naikimas savo valia. Siūlau patiems gyventojams su kalneliais nesutikti – tik savo turtą naikins. Greičio ribojimas naudos neduos, o tik dar labiau pykdis greičio mėgėjus, o to pasekmė kaip tik ir bus daugiau avarijų ir sunaikinto turto. Regitros auto ir aš pastebėjau – jie apsisukinėja viduryje Pievų gatvės ir taip tikrai ten sukelia avarines situacijas. Bet ne greičio mažinime esmė – tam turi būti skirta speciali vieta apsisukti, o ne viduryje arterinės gatvės į / iš kvartalą.

    Reply
  8. Anonimas

    Policijos išvis nematyti. O jeigu ir išsikviesi – naudos kažin ar bus.

    Reply
  9. Taip

    Gerai būtų jei mieste būtų daugiau policijos patrulių. Ir dažniau užsukti į nuosalius kiemelius, kaip žvejybos uosto rajoną. Nes ties Minijos 130 n. vos ne kiekvieną savaitgalį girtų sleitiniuoja. Jie geria po kelis susistoje kiemuose ir kelia grėsmę ne tik suaugusiems, bet ir ten žaidžiantis vaikams. Yra ir būtų kur pro langus girdisi girtų triukšmas ir pro langus mėtomi buteliai. Gerai būtų kad policija prižiūrėtų tokius kiemus.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Svarbu, Transportas

Po dar vienos žūties avaringiausioje sankryžoje - draudimai

Vasario pabaigoje žuvus vairuotojai, o praėjusią savaitę avarijoje sužeidus nepilnametę, Eismo saugumo komisija Sausio 15-osios ir Rumpiškių gatvių sankryžoje rekomenduoja ...
2024-03-05
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Vandens autobusai - projektas su keturiomis jį „valdančiomis rankomis”

„Jeigu būtų taip paprasta, tokie laivai plaukiotų ir Vilniuje, ir Panevėžyje ir kituose miestuose, – kalbėjo VšĮ „Klaipėdos keleivinis transportas” ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Spyglys

Klaipėdos motociklų ir motorolerių mūšis - neišvengiamas*

„Atstovauju neformaliai normalius motociklus”, – taip Eismo saugumo komisijai prisistatė vardo nepasakęs veikėjas. „Kas yra normalus?”, – jo paklausė savivaldybės ...
2024-01-21
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This