Daugiabučiais rūpinsis kvalifikuoti techniniai inžinieriai

Verslas

Bendrovė „Mano BŪSTAS“ praneša, kad nuo šiol namų būkle joje rūpinasi ne bendrųjų kompetencijų vadybininkai, o kvalifikuoti techniniai inžinieriai.

Iki šiol visais daugiabučių namų priežiūros klausimais rūpindavosi namo vadybininkas, kurio kasdienių darbų sąrašui priklausė tiek administraciniai klausimai – gyventojų parašų surinkimas, susirinkimų ir balsavimų organizavimas, tiek techninė namo priežiūra – techninių sprendimų priėmimas, rangos darbų organizavimas bei rangovų kontrolė ir t.t.

„Bendrųjų kompetencijų darbuotojai neturi tiek žinių, kad galėtų vertinti pastatų techninę būklę ir akimirksniu reaguoti. Todėl sustiprinome mūsų padalinį – priežiūros inžinierių ir techninių inžinierių gretas. Esame įsitikinę, jog tai padės siekti mūsų tikslo – užtikrinti profesionalią ir savalaikę pastatų priežiūrą. Kvalifikuotas techninis inžinierius, pasitelkęs inžinerinę įrangą, savo žinias ir įvertinęs pastato būklę, gali pateikti klientui rekomendacijas, kokius darbus privaloma atlikti nedelsiant, kurie dar gali palaukti, kad klientas galėtų gyventi komfortiškai. Natūralu, kad techniniais klausimais turi rūpintis savo srities žinovai, nes tokiu būdu profesionalus ir motyvuotas atsakymas pasieks klientą čia ir dabar, be jokių aplinkinių kelių“, – pranešime spaudai cituojamas bendrovės „Mano BŪSTAS“ atstovas J. Žilinskas.

„Ar gyventojas tikrai turėtų jaustis saugiai, kuomet žino, kad už jų namą yra atsakingas vienas žmogus – vadybininkas arba tarpininkas tarp jų ir namą administruojančios bendrovės? Manau, kad ne, kadangi bet kuri papildoma grandis procese didina klaidų tikimybę ir ilgina klausimo sprendimo terminą. Aš pats gyvenu daugiabutyje ir man tikrai nėra ramiau, jei aš turiu tik gražiai kalbantį tarpininką. Man svarbiausia, kad už namą, kuriame gyvenu būtų atsakingas profesionalus techninis inžinierius, kuris jį žinotų kaip penkis pirštus, suprastų, ką reikia tvarkyti ir laiku inicijuotų darbus“, – teigia įmonės direktorius Mindaugas Genys.

„Mano BŪSTAS“ nuo praėjusių metų rudens pertvarkė savo veiklos modelį – klientų užklausas, priklausomai nuo jų pobūdžio, sprendžia tos srities ekspertas, kuris turi daugiausia kompetencijų spręsti konkretų klausimą. Kad kliento problema būtų pradėta spręsti nedelsiant, būtų kontroliuojama jos kokybė, terminai, atsakingi asmenys, ji pirmiausia pateikiama į skaitmeninę sistemą. Sistemoje užregistruoti klausimai perduodami spręsti konkrečiam specialistui: avarinės tarnybos darbuotojui, inžinieriui, apskaitininkui, užklausų valdytojui, e-pardavėjui, kokybės kontrolieriui ir t.t.

0 Comments

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Verslas

„Mano BŪSTAS“ fiksuoja kokybinius lūžio metus

Per vienerius metus ženkliai išaugęs klientų pasitenkinimas ir žymiai geresnė teikiamų paslaugų kokybė – tokius klientų įvertinimus teigia fiksuojanti Klaipėdoje ...
2024-02-26
Skaityti daugiau

Miestas

Avarijų daugiabučių nuotekų tinkluose - perpus mažiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, kad pasitelkusi inovatyvius sprendimus ir atlikusi išsamią analizę rado efektyvų būdą, padedantį apsaugoti gyventojus ...
2024-02-05
Skaityti daugiau

Verslas

Susisiekti su „Mano BŪSTU“ galima greičiau nei bet kada anksčiau

Daugiabučius administruojanti bendrovė „Mano BŪSTAS“ skelbia, jog fiksuoja naujus paslaugų kokybės rekordus. Bendrovės Klientų patirčių centras trečiąjį šių metų ketvirtį ...
2023-11-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This