P0

Svarbu, Transportas

Eismo ribojimai prie pagrindinės Klaipėdos sankryžos – iki rudens (2)

Virginija Spurytė

Virginija Spurytė
2021-02-18


Eismo saugumo komisija palaimino sprendimus, kaip dėl pagrindinės Klaipėdos sankryžos rekonstrukcijos turėtų būti ribojamas eismas Baltijos prospekte ir Vilniaus plente. Vairuotojai jau turėtų nusiteikti nepatogumus kęsti iki rudens.

Kelis mėnesius bus uždaryta šiaurinė Baltijos prospekto pusė nuo žiedo iki pirmojo pasisukimo.

Planuojama, kad eismas Baltijos prospekte turėtų būti ribojamas jau nuo kovo 15-sosios. Tačiau realią ribojimų pradžią lems orai, nes jei ir toliau vyraus šalčiai, rangovai dirbti pradės vėliau nei numatyta, o tada bus galima pavėlinti ir eismo ribojimus.

Jie Baltijos prospekte bus beveik tokie pat, kokius klaipėdiečiai jau patyrė pernai rudenį ir žiemą. Šįkart eismas bus visiškai uždarytas šiaurine Baltijos prospekto puse nuo žiedinės sankryžos iki pirmojo apsisukimo Taikos pr. link. Pietinėje Baltijos prospekto dalyje eismas vyks trimis juostomis, o ne keturiomis, kaip buvo pernai kitoje šio prospekto pusėje. Viena juosta eismas vyks įvažiuojant į miestą, dviem – išvažiuojant.

Be to, išvažiuojant iš miesto vienoje vietoje bus susiaurėjimas, eismas vyks tik viena juosta. Tačiau rangovų teigimu, kitos išeities nėra, nes praplatinti gatvės neįmanoma dėl greta esančių medžių.

Baltijos prospekto ir Vilniaus plento žiedinę sankryžą rekonstruojančios bendrovės „Kauno tiltai“ atstovas Aurimas Garbačiauskas teigė, jog eismo ribojimai Baltijos prospekte gali trukti apie tris mėnesius.

„Matosi viena labai problemiška vieta pačiame žiede, nes visiems, įvažiuojantiems į miestą, reikės persirikiuoti į pirmą juostą. Tai yra pagrindinė trasa į uostą, todėl tikėtina, kad tomis valandomis, kai vilkikai važiuoja į keltus Centriniame Klaipėdos terminale, eismas gali būti labai sudėtingas. Miestiečius reikėtų su tuo supažindinti ir informuoti, paprašyti, kad tomis valandomis, kai vilkikai važiuoja į keltus, miestiečiai vengtų šio žiedo“, – dėmesį atkreipė Klaipėdos apskrities Kelių policijos tarnybos atstovas Aurelijus Jankauskas.

Nuo balandžio 15-osios rangovai norėtų, jog būtų uždarytas eismas ir Vilniaus plente. Pristatytoje eismo organizavimo schemoje nurodoma, jog atvažiuojant nuo Kauno prieš geležinkelio viaduką visas eismas bus nukreipiamas į kitą Vilniaus plento pusę. Numatoma, jog į miestą bus galima įvažiuoti dviem eismo juostomis, išvažiuoti taip pat dviem juostomis, kurios tam tikroje vietoje dėl pločio trūkumo virs viena juosta, o dingus kliūtims, eismas vėl vyks įprastai.

Ir įvažiuoti į miestą, ir išvažiuoti iš jo visą vasarą bus galima tik viena Vilniaus plento puse.

Į prie žiedinės sankryžos esančią degalinę įvažiuojantieji į miestą galės įsukti iš Vilniaus plento, o išvažiuojantieji iš miesto į degalinę galės įsukti iš žiedinės sankryžos, į ją ir išvažiuoti, apvažiuoti žiedą ir tik tada išvažiuoti iš miesto.

„Jei kovo 15 dieną uždarome Baltijos prospektą, tai Vilniaus plentą norime uždaryti balandžio 15 dieną ir darbo čia yra 3-4 mėnesiams. Aš kalbu apie tai, kaip planuojame, bet viską lems orai. Jei tęsis tokia žiema, tai visi darbai ir ribojimai gali nusivėlinti“, – teigė A. Garbačiauskas.

Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, kuris yra Eismo saugumo komisijos pirmininkas, pabrėžė, kad eismą vienoje Vilniaus plento pusėje uždaryti bus leidžiama tik tada, kai bus atvertas laikinasis Lypkių kelias, sujungsiantis Statybininkų prospektą ir kelią Klaipėda-Šilutė.

„Mes dedame visas pastangas, kad šitie projektai tarpusavyje sutaptų, nes suprantama, kad uždarius Vilniaus plentą šioje sankryžoje eismo pralaidumas sumažės daugiau nei du kartus. Mūsų planas yra daugmaž iki balandžio 15-osios paleisti naują jungtį – laikiną Lypkių kelią. Žinoma, kad bus nepatogumų, bet, deja, kitokių variantų nėra, tik uždarymo schema“, – teigė G. Neniškis.


    2021-02-18

    2 komentarai “Eismo ribojimai prie pagrindinės Klaipėdos sankryžos – iki rudens”

    1. Kodėl Lipkiu kelias laikinas,metami nemaži pinigai laikinam keliui. Rimkų pervaža senai daro betvarkė vairuotojams,todėl padarius Lipkiu kelią didelė dalis žmonių galėtų važiuoti per Lipkius aplenkiant Rimkus.Aplamai uostui,ir Klaipėdai reikia galvoti apie pietinį kelią nuo Jūrininkų pr. Iki Šilutės kelio.

    2. Avinai sėdi savivaldybėje, kelias į Lipkius turėjo būti jau pernai, bet tie avinai nesupranta, taip pat nesupranta, kad spūstys bus išvažiuojant iš LEZo kai reikės daryti kairi posūkį, vargas miestui su avinais

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Redakcijos adresas:
    Bangų g. 5A (3 aukštas)
    Klaipėda, LT-91250
    Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt