Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-03-17 |
Po antradienį vykusio Klaipėdos miesto vadovų ir susisiekimo ministro Mariaus Skuodžio susitikimo savivaldybės išplatintame pranešime tvirtinama, kad ministerijos atstovai informavo apie baigiamą rengti techninę mažųjų ir pramoginių laivų marinos dokumentaciją.
„Tikimasi, kad maždaug po dviejų ar pustrečių metų Klaipėdai bus grąžinta 16-os metų uosto skola – pastatyta nauja valčių prieplauka”, – rašoma savivaldybės pranešime.
Tokią prieplauką buvo įsipareigojusi pastatyti Uosto direkcija, už tai, kad jai buvo perleistas analogiškas sovietmečiu neužbaigtas objektas, kuriame buvo įrengta užteršto grunto saugojimo aikštelė.
Anot pranešimo, su susisiekimo ministru ir jo komanda buvo aptartas ir žiedinės Baltijos prospekto ir Vilniaus bei Šilutės plentų rekonstrukcijos klausimas.
„Tikimasi, kad ministerijos atstovai tesės pažadą ieškoti papildomų finansavimo galimybių, kad vietoj šiemet Baltijos pr. – Vilniaus pl. ir Šilutės pl. sankryžos rekonstrukcijai suplanuotų 7,5 mln. eurų (anksčiau kalbėta apie 11 mln. eurų), kurių aiškiai nepakaks, būtų skirta daugiau, nes nuosekli šios statybos eiga yra ne tik miesto, bet ir valstybės interesas. Savivaldybės vadovai tikisi, kad ministerija išgirdo miesto poziciją: kuo ilgiau truks šio projekto įgyvendinimas, tuo ilgiau nepatogumus patirs ne tik miestiečiai, bet visi transporto eismo į uostą ir iš jo dalyviai bei uosto krovos kompanijos. Savo ruožtu Susisiekimo ministerijos atstovai patikino, kad antrajame metų pusmetyje bus ieškoma galimybių rasti papildomų lėšų, kad sėkmingai būtų tęsiama viena didžiausių pastarojo metų uostamiesčio statybų – svarbi transporto arterija”, – rašo savivaldybė.
„Iš ministro išgirdome labai aiškią, tvirtai išsakytą žinią, kad tikrai nėra jokių sprendimų dėl išorinio uosto plėtros ir jų artimiausioje perspektyvoje nenusimato, todėl negali būti nė kalbos apie kokią nors su tuo susijusią infrastruktūros plėtrą. Juo labiau, kad tuo klausimu turime griežtą poziciją, paremtą 15-os tūkst. klaipėdiečių parašais “, – pranešime cituojamas Klaipėdos meras Vytautas Grubliauskas.
Pranešime tvirtinama, kad pokalbio metu akcentuota ir disproporcija tarp rekordiškai aukštos praėjusiais metais krovos uoste ir rekordiškai mažų šiais metais uosto numatytų skirti lėšų infrastruktūros projektams mieste. Tad „viliamasi, kad bus ieškoma sprendimų, kad miestas būtų suinteresuotas uosto veiklos sėkme”.
Pokalbio metu aptarta, kad šiandien galiojantis uosto įstatymas kai kuriais atvejais suriša rankas lankstesniam uosto prisidėjimui prie miestui labai svarbių infrastruktūros projektų.
„Atsirado vilčių, kad bus tobulinamas įstatymas, kuris, pasak V. Grubliausko, „nebeatliepia nūdienos lūkesčių ir iššūkių“, – rašo savivaldybė.
Lietuvių liaudies pasakose muzikantai dažniausiai būdavo apsukrūs vyrukai. Net su velniais be vargo susitvarkydavo. Ir devyniasdešimtais muzikantų „markė” nebuvo pagadinta , nors ten velniai ne iš pasakų buvo – kur kas aukštesnės „velniškumo”prabos. Bet šį kartą kažkodėl esu pilnas abejonių. Ar tik nebus tas velnias, atsiprašau, susisiekimo ministras Marius Skuodis, apmovęs mūsų muzikantą su ta valčių prieplauka? Mes jau taip įpratome tos prieplaukos laukti, o čia tik trekšt ir stovi. Laukiam . Kas tie trys metai. Praktiškai sekančią dieną po karantino.
esu parašęs tastamentą, kuriame paveldėtojams įrašiau privalomą sąlygą- po mirties mano pelenai turi būti išberti naujojoje marinoje. Tik tada įsigalios kiti tastamento punktai. Ir nenumatyta jokių fors mažorų. Va tai pasijuoksiu.