Paskelbtas požeminio garažo Atgimimo aikštėje projektavimo konkursas

Miestas

Klaipėdos savivaldybės administracija pranešė paskelbusi konkursą Atgimimo aikštės rekonstravimo ir statybos techninio projekto parengimo ir projekto vykdymo priežiūros paslaugų pirkimui. Teigiama, kad realūs statybos darbai prasidės ne anksčiau negu kitų metų pavasarį.

Martyno Vainoriaus nuotr.

Techninis projektas, siekiant rekonstruoti Atgimimo aikštę, buvo parengtas 2019 m., bet neracionalūs jo sprendiniai miesto netenkino, todėl praėjusiais metais atliktas minėto projekto auditas. Gavus jo išvadas, sutartis su ankstesniais techninio projekto rengėjais – Panevėžio statybos trestu ir UAB „Cloud architektai“ – buvo nutraukta.

Projekto audito išvadomis galės naudotis dabar paskelbto konkurso laimėtojas, rengsiantis naują ypatingo statinio – požeminės automobilių saugyklos statybos projektą.

„Akylai, pasitelkę daug įvairiausių sričių specialistų, išnagrinėjome ankstesnį techninį projektą, kuris buvo aiškiai per brangus ir pernelyg įmantrus mūsų miestui. Galiausiai suradome racionalų, mūsų nuomone, būdą, kaip viso automobilių stovėjimo aikštelės projektavimo nepradėti nuo nulinės stadijos. Išsigryninome, kokios sprendimo norime ir tikimės rasti projektuotoją, kuris realizuos tą matymą. Tikimės, kad siūlomas sprendinys bus visapusiškai naudingas miestui“, – pranešime cituojamas Klaipėdos miesto savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.

Siekiant optimalaus statinio kainos ir naudos santykio, techninio projekto auditą atlikusi UAB „Hidrosfera“ paruošė 5 alternatyvius požeminio garažo laikančiųjų konstrukcijų įrengimo variantus, numatančius, kaip galima atpiginti vienos parkavimo vietos įrengimo kainą. Naujas projektavimo konkursas paskelbtas vadovaujantis šio audito išvadomis.

Šiame etape savivaldybė apsisprendė įgyvendinti tik požeminės dalies sprendinius, kurie gali funkcionuoti atskirai be antžeminės dalies – jos rekonstravimo projektas bus rengiamas vėliau, pagal atskirą sutartį.

Siekiant sumažinti vienos automobilių stovėjimo vietos kainą siūloma pakeisti požeminio garažo konstrukcijų sprendinius.

„Vietoj brangių gręžtinių betoninių polių konstrukcijos nuspręsta rinktis ekonomiškai naudingesnį sprendimą – metalinius įlaidus – tokius, kokie naudojami uosto krantinių statybose. Metaliniai įlaidai būtų įspraudžiami panaudojant šiuolaikiškas technologijas. Panašūs sprendimai dabar naudojami rekonstruojant Danės upės krantines“, – apie sprendimą pasitelkti uostininkų patirtį sako savivaldybės teisininkas Andrius Kačalinas.

Savivaldybės administracija apsisprendė garažą Atgimimo aikštėje projektuoti pagal 6-ąjį audito variantą, numatantį dviejų aukštų požeminiame garaže įrengti 228 automobilių stovėjimo vietas. Teigiama, kad vienos suprojektuotos automobilių parkavimo vietos kaina sudarytų šiek tiek daugiau nei 30 tūkst. Eur. Ankstesnio projektuotojo pasiūlyme šie kaštai sudarė beveik 57 tūkst. Eur.

Pasiūlymus konkursui galima teikti iki š. m. balandžio 26 d.

5 Comments

  1. Pritariu

    Pritariu . Didelis ir realus darbus buvo nuveiktas iš savivaldybės administracijos pusės. Gal dabar viskas pajudės iš mirties taško.

    Reply
  2. Koks Meras

    Tokie ir projektai…

    Reply
  3. Magyla

    Jei aikštės nereikia, tai pervadinkim ją parkingu, ir tiek. Du aukštai po žeme ir trečias viršuje. O kaštonų kampe – benzino kolonėlė.

    Reply
  4. mers

    O mums pigiau ir nereikia. Va galvoju, senokai tramvajaus galimybių studiją berengėm, per ateinančius dvejus metus privalom naują parengt- praėjo daug laiko nuo anų, anksčiau rengtų, situacija iš esmės pakitusi, darysim…

    Reply
  5. Idiotizmas jau be ribų

    mūsų savivaldybės administracijoje. Nepaisant bendruomenei duoto pažado ir įsipareigojimo po aikšte požemių neplanuoti sav. admin. dir. G. Neniškis dabar panašu galvoja, kad jei galima atskirai autobusui ratus pakeisti, tai ir projektuoti normalu gabalais. Bėda tik ta, kad nutraukus sutartį su PST ir Claudais antžeminė Atgimimo aikštės dalis liko taip pat be projekto. Bet gal mūsų išsirinkto mero pastatyti Genijai sumanė esamą Lenininę būklę išsaugoti? Bet, ir tam antžemio projektas reikalingas. O gal sumanė pigų ,iš kažkur, išsirausimo tunelinį būdą? O gal eilinį kartą vėl prievartaus būsimus požemio kūrėjus ir antžeminę dalį dykai kažką mėnuliškai skliautiško suregzti. Panašu, kad šposų dar bus iki soties. Tik tikrai ne pigiau.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Nuomonės

Metai prie Klaipėdos valdžios šturvalo: sėkmės ir nesėkmės

Sėkme reikėtų vadinti pastangas darbuotis atnaujinant daugiabučių namų kiemus, ugdymo įstaigas ir jų aplinką – dėmesio anksčiau tam tikrai stokota. ...
2024-04-17
Skaityti daugiau

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This