Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-03-25 |
Klaipėdietė Asta su „Atvira Klaipėda” pasidalino įspūdžiais, kaip, anot jos, atmestinai dirba Klaipėdos 10-asis paštas, įsikūręs Debreceno prekybiniame komplekse. Moteris pateikė du konkrečius pavyzdžius, kai jai net nebuvo pasistengta pristatyti registruotų laiškų – tik atsiųstos SMS su kvietimu juos atsiimti pašte, kuriame dabar nuolat driekiasi eilės.
Lietuvos pašto atstovai tikina, kad abu kartus įvyko „techniniai nesklandumai”, kurie esą daugiau nepasikartos.
Nidos gatvėje gyvenanti moteris pasakojo, kad pirmą kartą su situacija, kai paštininkai net nesivargina ateiti iki namų, susidūrė maždaug prieš mėnesį.
„Jei nebūčiau buvusi namie, juk būtų pranešimą apie laišką palikę žinutėje, tačiau gavau tik SMS su kvietimu ateiti atsiimti registruotą laišką. Tokia pati situacija pasikartojo šią savaitę, o kai nueini – eilės didžiausios. Pastarąjį kartą laukė vos ne penkiasdešimt žmonių. Paklausus, kodėl taip elgiamasi, buvo atsakyta, jog trūksta darbuotojų”, – sakė Asta.
„Atvirai Klaipėdai” nusiuntus Lietuvos pašto Komunikacijos departamentui abiejų klaipėdietės registruotų laiškų numerius ir paprašius pakomentuoti situaciją, šio departamento vadovė Ugnė Bartašiūtė tikino, kad laiškų pristatymą į paštą, o ne klientės namus „lėmė įsivėlę techniniai nesklandumai”.
„Apylinkę aptarnaujanti laiškininkė šiuo adresu anksčiau yra pristačiusi ne vieną laišką, nesklandumai pasitaikė tik šiuos du kartus. Ateityje tokia situacija neturėtų pasikartoti. Tokiais atvejais, kai ant voko matome nurodytą gavėjo mobilaus telefono numerį, visuomet pranešimą apie pašte gautą laišką ar siuntą siunčiame SMS – taip klientui patogiau, nereikia tikrinti pašto dėžutės, pranešimą klientai pamato daug greičiau. Jeigu pranešimas yra siunčiamas SMS, popierinio nepaliekame”, – aiškino U. Bartašiūtė.
Anot jos, eilės prie pašto skyrių susidaro dėl neįprastai didelio siuntų srauto – šiuo metu siuntų srautas esą vis dar panašus į tokį, koks buvo lapkričio-gruodžio mėnesiais, todėl ir klientų skaičius yra didesnis nei įprastu laiku.
Lietuvos pašto atstovė teigė, kad atsižvelgiant į tai, jog didžioji dalis klientų ateina atsiimti gautų siuntų, jei tik yra galimybė, jos nukreipiamos į LP EXPRESS paštomatus. Pernai Klaipėdoje įrengti 9 nauji paštomatai, 7 praplėsti.
Įprastą registruotų siuntų bei laiškų pristatymą, kai jie įteikiami gavėjui į rankas, Lietuvos paštas sugrąžino nuo vasario 15-osios. Iki tol buvo jos buvo dedamos į pašto dėžutes, o jeigu netilpdavo ar pašto dėžutė būdavo netvarkinga, siunta būdavo paliekama pašte arba nukreipiama į paštomatą.
Netik nesivargina atnešti, bet dar ir sms žinutes neatsiuntė, taip registruoti dokumentai vieną kartą grįžo atgal siuntėjui, o kitą kartą gavus numeriuką, paskutinę dieną suspėta buvo atsiimti. Kitaip būtų grąžinti siuntėjui.
Prieš kelias dienas radau pranešimą net ne SMS, o ant jo parašyta, kad netilpo į dežutę. Dežutė nuo buto durų per metrą. Net nesivargino paskambinit. Būnu visada namie
Siomis dienomis 92 metu klaipedieciui 2-asis pastas liepe eiti i kovidine eile paste atsiimti voko, esa nerado jo namie.