Uostamiesčio valdžia ketina pasinaudoti netikėtai atsiradusia galimybe padedant europiniams fondams įsigyti naujų ekologiškų autobusų.
Po pirmadienį vykusio pasitarimo Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis „Atvirai Klaipėdai” sakė, jog iš centrinės valdžios buvo sulaukta žinios, kad liko nepanaudota apie 5 mln. eurų europinės paramos, kurią galima skirti ekologiškam viešajam transportui įsigyti.
„Sąlygos yra tokios pat patrauklios kaip ir tada, kai pasinaudojant parama 2019-ųjų rudenį Klaipėdos autobusų parkas, prisidedant ir savivaldybei, įsigijo 18 naujų autobusų, varomų suslėgtomis gamtinėmis dujomis. Fondai skirtų 85 procentus reikiamos sumos, miesto indėlis turėtų būti likę 15 procentų”, – sakė G. Neniškis.
Pasak jo, tik šįkart jau būtų perkami ne dujomis, o elektra varomi pailginti autobusai, nes mieste numatoma diegti vadinamąją BRT (bus rapid transit) sistemą. Preliminariai manoma, kad būtų galima pretenduoti į paramą, iš kurios pavyktų įsigyti 7-8 tokius elektrobusus.
Pasak G. Neniškio, projektas turi būti įgyvendintas iki 2023-ųjų rugsėjo.
Kol kas Klaipėdoje kursuoja tik du uostamiesčio savivaldybės valdomo Klaipėdos autobusų parko (KAP) įsigyti klaipėdiečių kompanijos „Vėjo projektai” sukurti trumpi elektrobusai. Vasario viduryje įvyko KAP paskelbtas 10 elektrobusų veiklos nuomos pirkimo konkursas, tačiau kas iš trijų dalyvių tapo jo nugalėtoju kol kas dar nepaskelbta. KAP konkurso sąlygose buvo numačiusi prioritetinius balus už tai, jei elektrobusai būtų pristatyti per pusę metų.
Šis konkursas buvo paskelbtas dėl to, kad pernai liepą Klaipėdos taryba nusprendė, jog 2021 m. miestas turėtų įsigyti 10 ekologiškų, elektra varomų autobusų.
Tiek kišo bruko Olštyno pavyzdį apie tramvajaus sėkmę. Tiek pinigų ištaškyta Bastionų tilto projektui. Gera taškyti, kai taškai ne savo.
Neniui rupi tik elektriniai autobusiukai is kuriu matomai gauna atkata. ane dancer? ar klystu? pomidoras ir turbut apsipatenkines sedi
Nesuprantu pasipiktinimų.yra galimybė isigyti ekologiškus autobusus,tai labai gerai.bet atsiranda nepatenkintų ir net piktų komentarų.kai nėra,blogai,kai perka blogai.koks skirtumas iš kur ir kieno pinigai.bus nauji autobusai,visiems tai tik į naudą.
As irgi tikiuos kai bus tikras meras patriotas ,tada gal sulauksim tramvajaus.tebunie taip amziams.
Ką sau sugalvojo tą ir daro. Šlykštu skaityti.
Klaipėda visų pirma turi įsigyti autobusus su pandusais ar kitaip pažemintus. Tokie autobusai važinėja civilizuotų šalių gatvėse. Jie reikalingi tam, kad senas ar neįgalus žmogus galėtų, nebijodamas nusisukti sprando, išlipti iš autobuso. Juolab, kai dabar kai kuriose stotelėse, pvz Mažojo kaimelio, vairuotojai neprivažiuoja prie pat šaligatvio. Ne viena senutė ar senukas jau krito, nes prisiėjo šokti iš aukštai .
aikšteles prie planuotų ir skelbtų namų įrengti laikas.kur buvo žadėta,o ne autobusus pirkti
O aš taip visad svajojau savo gimtojoj Klaipėdoj tramvajumi kada prasilėkti… Ech, panašu tik rengiamomis studijomis mano svajonės ir baigsis. Taip jis tiktų šiame mieste, ypatingo šarmo suteikia. Gaila. Gal kada miestas turės tikrą šeimininką, autoritetą ir geros idėjos realizuotos.
už kelis šimtus milijonų… jo 😀
Matot, tramvajų nupirkau ir jis 50 metų prižiūrimas gali važinėtis, autobusai, nesvarbu, elektriniai ar ne, už dešimtmečio jau gailesčio verti. Taip, infrastruktūros darbai ne pigūs, bet jei skaičiuojantys suomiai tik šįmet į gatves Tamperėje naujus tramvajus paleis, nekalbant apie Olštyną, tai projektas vertas grieko. Bet mes toliau galimybių studijų nelabai ką padaryti sugebame…
Į 3 ir 9 autobuso maršrutus ilipkit,kurie miestiečius veža iki ligoninių, ten modernizacija dvokia visu gražumu. Neatsilieka ir 4 bei 6, tiesa tie paskutinių metu geresniais trantais pradėjo dardėt.
Kokios konkurso sąlygos, tokie ir „grabai”. Jei pagal konkurso sąlygas leidžiama naudoti 21-25 metų autobusus, koks tikslas privatininkui pirkti brangesnius naujus autobusus? 🙂 Nusiperka papigiai nudėvėtų, nurašytų autobusų iš Vakarų Europos, persidažo ir kokius dar 10 metų nudrožinėja Klaipėdoj.