P0

Verslas

Šventėms renkasi sveikatai palankesnius produktus

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2021-04-01


Velykas jau antrą kartą švęsime tik savo šeimos rate – jokių draugų ar giminių susibūrimų. Tačiau elektroninė maisto ir kasdienių prekių parduotuvė „Barbora“ skaičiuoja, kad šiemet, kaip ir pernai, prieššventinis pirkinių krepšelis bus didesnis, lyginant su Velykomis iki pandemijos. Be to, šiemet nesikeičia ir nauji gyventojų pasiruošimo šventėms įpročiai: ant velykinio stalo – daugiau naminių kepinių.

Anot „Barboros“ komunikacijos vadovės Jurgitos Gižaitės-Tulabienės, pernai priešvelykinis pirkinių krepšelis buvo kone 50 proc. didesnis, nei ruošiantis 2019 m. Velykoms – iki pandemijos. Šių metų tendencija panaši ir e. parduotuvė ruošiasi didesniam užsakymų srautui iki šventės likus 1–2 dienoms. 

Pažvelgus, kaip keitėsi priešvelykinis pirkinių krepšelis, anot „Barboros“ atstovės, matyti, kad gyventojai Velykų stalui pandemijos metu ėmė daugiau gaminti patys. Tarp populiariausių velykinio stalo pirkinių krepšelyje dabar kur kas dažniau atsiduria kepiniams reikalingi produktai: kepimo milteliai, vanilinis cukrus, kvietiniai ekstra rūšies miltai, šviesūs speltų miltai. Užpernai šie produktai nepateko tarp populiariausiųjų velykinių pirkinių.

Karantinas išryškino dvi apsipirkimo tendencijas

J. Gižaitė-Tulabienė pastebi, kad šventes planuojantys pirkėjai e. parduotuvėje apsiperka du kartus: likus kiek mažiau nei savaitei iki Velykų, kuomet formuojamas pirkinių krepšelis su ilgesnio vartojimo prekėmis, ir prieš pat Velykas, kuomet perkama šviežia mėsa, majonezas, miltinės bakalėjos produktai.

„Kaip rodo ankstesnių metų patirtis, apsipirkimo pikas yra šeštadienio prieš Velykas rytas. Pirkėjai nori saugiai gauti kuo šviežesnius produktus ir efektyviai paskirstyti savo laiką. Kol surenkamas ir pristatomas jų užsakymą, gyventojai gali pradėti ruoštis šventėms, tvarkytis ar dažyti margučius“, – pranešime spaudai pažymi „Barboros“ komunikacijos vadovė. 

Kaip karantino ribojimai pakeitė vartotojų įpročius, matosi ir pažvelgus į sumažėjusią velykinių saldumynų paklausą. Įprastai šokoladiniai kiaušiniai, kiškiai ar kiti proginiai saldumynai dažnai perkami dovanoms, norint pradžiuginti vaikus, susirinkusius kartu švęsti Velykų. Pernai ir šiemet vaikų prie vieno velykinio stalo, ko gero, mažiau, tad ir tokių saldumynų poreikis sumažėjo.

„Reikia pastebėti, kad pavasario šventei besiruošiantys gyventojai ne tik daugiau gamina namuose, bet ir renkasi sveikatai palankesnius produktus. Populiariausių prekių dvidešimtuke tiek šiemet, tiek pernai dominuoja tokios daržovės kaip agurkai, morkos, avokadai, saldžiosios paprikos, cukinijos, brokoliai, pomidorai, taip pat vaisiai: bananai, citrinos, obuoliai, apelsinai, vynuogės, kriaušės. Žinoma, į dešimtuką patenka ir balti vištų kiaušiniai. Pernai šviežios mėsos kategorijoje dominavo kiaulienos sprandinė, o šiemet pagrindinio Velykų patiekalo ingredientu pretenduoja tapti vištiena“, – sako „Barboros“ atstovė J. Gižaitė-Tulabienė.


    2021-04-01

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt