Šiuo metu Klaipėdoje yra apie 50 reklaminių stendų, kurie anksčiau buvo automobiliai.
Akivaizdu, kad šie automobiliai sąmoningai statomi mieste, siekiant reklamuoti automobilių sąvartyną. Daugelis jų stovi nejudėdami 5-6 mėnesius. Dalis pažeidžia Kelių eismo taisykles, dalis teršia aplinką.
Visi šie automobiliai yra tos pačios bendrovės. Tas pats savininkas. Deja, blogas pavyzdys yra užkrečiamas, ir kiti jau ima sekti šio verslininko pavyzdžiu. Jau atsirado amžiams priparkuotas „Žuvies parduotuvės” automobilis (prekybos centras „Žardė“), langų tamsinimas (prekybos centras „Arena“), padangų montavimas (Rimkų pervaža) ir t.t.
Klaipėdos savivaldybės pareigūnų nenoras matyti šio fakto, prisidengiant tuo, kad įstatymai „tokios veiklos nedraudžia“, yra panašūs į fariziejiškumą.
Taip pat sklinda gandai, kad sąvartyno savininkas miesto savivaldoje turi „gerų draugų“. Pastarojo patvirtinti ar paneigti negaliu.
Prašau žiniasklaidos viešumu, o miesto valdžios atitinkamų sprendimų ir veiksmu atlikimu padėti išgelbėti miestą nuo teršiančios gamtą, dergiančios miesto veidą, chaotiškos ir nekontroliuojamos sąvartynų reklamos.
0 Comments