Pirmasis visiškai atviras naujienų portalas
2021-04-26 |
Realūs Atgimimo aikštės sutvarkymo darbai ir vėl nutolo. Klaipėdos savivaldybės administracijos paskelbto konkurso, kurio metu perkamas požeminės automobilių stovėjimo aikštelės statybos techninis projektas, procedūros atidėtos iki gegužės pabaigos.
Techninis aikštės rekonstrukcijos projektas buvo parengtas dar 2019 m., bet neracionalias pavadinti jo sprendiniai dėl požeminės automobilių stovėjimo aikštelės miesto netenkino, todėl praėjusiais metais buvo atliktas šio projekto auditas. Gavus jo išvadas, sutartis su ankstesniais techninio projekto rengėjais – Panevėžio statybos trestu ir UAB „Cloud architektai“ – buvo nutraukta.
Vadovaujantis projekto audito išvadomis, kurias parengė UAB „Hidrosfera“, kovo viduryje buvo paskelbtas naujas konkursas. Jo laimėtojas rengtų naują požeminės automobilių saugyklos statybos projektą, kuriame vietoj brangių gręžtinių betoninių polių konstrukcijos būtų metaliniai įlaidai.
Savivaldybė skelbė, kad šiame etape apsisprendė įgyvendinti tik požeminės dalies sprendinius. Teigta, kad antžeminės dalies rekonstravimo projektas bus rengiamas vėliau, pagal atskirą sutartį.
Konkurso dalyvių vokai su pasiūlymais turėjo būti plėšiami pirmadienį, tačiau ši procedūra taip ir neįvyko.
„Sulaukėme pastabų dėl techninių sąlygų, atsižvelgdami į tai jas pakoregavome ir buvo pratęstas pasiūlymų teikimo laikas”, – sakė Savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis.
Dabar susidomėjusių projektuotojų pasiūlymų bus laukiama iki gegužės pabaigos.
Savivaldybės administracija apsisprendė garažą Atgimimo aikštėje projektuoti pagal audito variantą, numatantį dviejų aukštų požeminiame garaže įrengti 228 automobilių stovėjimo vietas. Teigiama, kad vienos suprojektuotos automobilių parkavimo vietos kaina sudarytų šiek tiek daugiau nei 30 tūkst. Eur. Ankstesnio projektuotojo pasiūlyme šie kaštai sudarė beveik 57 tūkst. Eur.
Paskelbus naują projektavimo konkursą savivaldybė kovą teigė, jog realūs statybos darbai gali prasidėti ne anksčiau negu kitų metų pavasarį.
Tai jau nebeišeina ir net sąlygas surašyti projektui…at ten yra nors vienas pas jus baigęs statybą ar visi būgnininkai…
Atstatykite jaukia gatvele ir tuos pastatus kurie buvo iki karo…. nereikia mums cia tu aiksteliu ir stovejimo aiksteliu, nulipkite nuo to socializmo….
Besmegenių, cinikų ir vagių miesto valdžia.
Kai nieko nebeįmanoma, tai ziurekime kaip kitur padaryta. KLP centre tiesiog trūksta tvarkos visokios…Lenino aikštė tiesiog baisi tarybinė griuvena. Sutvarkymo viską pagal Europos maniera, nes lyg norime būti.
Nepavyksta pasidalinti ”atkatų” todėl ir striga darbai
Jei vienos vietos įrengimo kaina 30 000€ tai koks įkainis bus už parkavimą jame, kažin kas ten statys savo automobilį iš muzikinio teat.klijentų? Ko gero miesto rotušės klerkija ten savo auto sukiš ir žinoma veltui, na ir dar kai kas nagus prikiš. Štai ir turėsim sudarkytą centrinę miesto aikštę, nežinia dar kas antžeminėj dalyje išdygs!!! …na kaip ir visur užtrinkeliuos ir ir suoliukų pamėtys, žalumos bus nerasta, gal dar tą mėnulį bandys prastumt .
Komentartoriui garantuoju: Sutinku su Jumis. Rizika, kad užtrinkeliuos yra labai didelė ir labai skaudu, bet tikėtina. Kartais atrodo, kad merui neskauda širdies dėl savo miesto. Šitiek metų akis bado aikštė. Nuvertė leniną, atrodė, kad ši atikštė turėtų kaip miesto vizitinė kortelė atgimti viena iš pirmųjų. Bet yra kaip yra. Tegyvuoja miesčionių svajonių darželio estetika. Laivelis apželdintas gėlytėmis, gal net su vazonėliais viduje? Kaip kaimo turizmo sodyboje, bet ne miesto reperezentacinėje vietoje. Gėda. Mano močiutė išaugo ir visą gyvenimą liko miestui ištiima, ji pasakojo su ašaromis akyse, kur kas buvo, kiek elegantiškų namų fasadų būta, tramvajumi važinėjo. Smiltynėje elegantiškos Baltijos pajūrio architektūros vilos su kavinėmis. Ir visa tai Prūsijos provincijos miestelyje…Kur yra drąsi miesto ateities vizija? Kur drąsūs projektai, kai pasitelkiami universitetai su kitokio tipo galimybių studijomis, jaunų žmonių matymas? Ką sugeba miesto valdžiai? Pūdyti policijos nuovados pastatą, keleklupsčiauti prieš uostą, leisti atvirą krovą miesto centre. Įdomu ar meras ir jo darbuotojai kartais pasiskaito, ką žmonės apie jų darbą mano?
Kam iš viso tokia aikštė reikalinga – mitingams organizuoti? geriau kokį pastatą gražų pastatytų, kuris derėtų prie aplinkos
Mažiausiai Muzikiniam tas parkingas reikalingas. Nepliurpkit apie tuos įsipareigojimus jam, greičiausiai, patys juos jiems ir įbrukote. Nei viename mieste tokios prabangos teatrai nereikalauja, mat, Klaipėdoj jis būtinas. Kiek to miesto, norintys gali aplink kur pasistatyti, spektakliai vakarais, kai kur ir nemokamai, o dauguma vistiek per pertraukas tai šampano, tai dar kokio gėrimo iš lenkia. Koks dar ten parkingas. O atvykti ir grįžti tiek visuomeniniu transportu, tiek taksi- bėdų jokių, tikrai nei vienam karūna nenukris. Neišlaidaukim ten, kur nereikia. Nebent lėšų įsisauvinimas nežabojantis…
Nojau, o kuriam cia mieste Lietuvoje naujas muzikinis teatras statomas? Ir aisku jums gal sunku tai suprasti, bet istatymus ir isipareigojimus reikia vykdyti.
Ezy, kaip ir dažnai teksto suvokimo bėdos pas patį akivaizdžios. O teatrai, ir muzikiniai, rekonstruojami ne tik Klaipėdoje ir niekur reikalavimo būtinai šalia parkingą įrengt nėra. Va Klaipėdoj, ir prabangų, būtinai teatralai išsireikalavo, nes, suprask, jokios rekonstrukcijos ir nematysit. Vis darnus judumas, darnus judumas, dar ir proveržis mėlynasis, ir tik pyst-požeminis parkingas, mažiausiai teatrui reikalingas, prabangus itin reikalingas. Bet ką tau ten aiškint, tau juk ir Kongo š… nesmirdi.
Su eziu leistis į diskusijas-tuščias laiko gaišimas. Kongo rudnosiukas, ir tiek. Nenustebčiau, jei čia šulcas rašinėja, o jis tai nevykėlis absoliutus, niektauza.
Parkingas reikalingas muzikiniam teatrui. Savivaldybė įsipareigojo jį pastatyti. Kitaip muzikinis nebus priduotas. Jeigu bus panaudotas ir abejų viešbučių svečiams, argi blogai.
Nu nenent tarybos nariai savo viešbučiui daro aikštelė
Jie čia už švarų miestą svaigsta. Kuo toliau tuo labiau nuo jų nesąmonių vimdo.
Tai rimti argumentai projektuotojams ir statytojams, vėl viskas pabrangs, nepadės ir įlajos !
Toks požeminis garažas miesto centre neturi nieko bendro su darnaus judumu propagavimu, nes tai paskatins papildomus automobilių srautus į miesto centrą = papildoma tarša, triukšmas, pavojingesnės eismo sąlygos pėstiesiems ir dviratininkams …
Be to, kyla klausimas, kiek perspektyvios požeminės daugiaaukštės aikštelės jeigu jose greitu laiku bus draudžiama parkuoti elektromobilius ir hibridus, o tai juk mūsų ateitis (beje, automobiliams su dujine įranga jau dabar draudžiama įvažiuoti į požemius) dėl gaisro pavojaus ir nesamų technologijų užgesinti degančius ličio jonų akumuliatorius (gesinimas vyksta tiesiog paliekant automobilį pilnai sudegti, todėl nuostoliai garantuoti tiek ir aplinkui stovinčių automobilių savininkams, tiek ir infrastruktūrai!!! o sudegusiam automobiliui negalioja standartinis civilinės atsakomybės draudimas, nebent turint papildomą KASKO draudimą, kurio bendra išmoka tokiu atveju iki 20 000 eur).
Tokie procesai vyksta Vokietijoje, kur požeminio garažo atstatymas po elektromobilio gaisro kainavo 200 000 eur, vadinasi nauja tvarka pasieks ir mus per ES direktyvas arba draudimo kompanijų taisykles
https://automanas.autobilis.lt/vokietijoje-pirmasis-draudimas-elektromobiliams-ivaziuoti-i-pozemines-stovejimo-aiksteles/
Pritariu.O apie teatrą gražiau būtų pasivaikščiojimo vietos,nei galvoti kiek transporto sukišti siekiant „žaliojo”miesto statuso.Gal pamiršo ir požeminio vandens lygį visai šalia upes ir marių?Judinkit judinkit gruntą…
perskaičiau; aišku, tai turėtų keisti norą statyti požemines parkavimo aikšteles.