P0

Transportas

„Vlantana”: kalbėti apie vairuotojų išnaudojimą nėra pagrindo (2)

Atvira Klaipėda

Atvira Klaipėda
2021-05-04


Transporto bendrovė „Vlantana“ skelbia nepraktikuojanti atlyginimų mokėjimo grynaisiais pinigais – įmonės darbuotojams, įskaitant vairuotojus, darbo užmokestis ir dienpinigiai beveik visais atvejais pervedami į banko korteles. Kalbėti apie vairuotojų išnaudojimą nėra pagrindo, teigia bendrovės generalinis direktorius Tomas Stonys.

Bendrovės nuotr.

Pasak jo, įmonė nelieka abejinga pastarosiomis dienomis viešai išsakytoms problemoms tarptautinių pervežimų sektoriuje ir kategoriškai pasisako prieš bet kokį tolimųjų reisų vairuotojų išnaudojimą ar teisės aktų nesilaikymą.

Atlyginimai mokami bankiniais pavedimais

„Mūsų įmonėje grynųjų pinigų operacijos išmokant atlyginimus ir dienpinigius sudaro tik 0,1 proc. nuo visų atlyginimų mokėjimų ir tai – tik išskirtiniais atvejais, prašant vairuotojui. 99,9 proc. atlyginimų ir dienpinigių išmokami elektroniniais bankiniais pavedimais“, – pranešime pažymi „Vlantanos“ vadovas.

Pasak T. Stonio, jokie atskaitymai iš vairuotojų galimai ateities žalai kompensuoti nėra atliekami. Žala, kuri susijusi su galimu sunkvežimių, krovinių, kito turto susigadinimu ar praradimu, yra verslo rizika, valdoma sudarant draudimo sutartis. Transporto parkas apdraustas tiek privalomuoju civiliniu, tiek savanoriškuoju Kasko draudimu.

„Tokiu būdu visiškai suvaldome rizikas, susijusias su transporto priemonių sugadinimu ar praradimu, bei žalą, kurią galėtų padaryti vairuotojas tretiesiems asmenimis ar trečiųjų asmenų turtui“, – sako T. Stonys.

Bendrovė taip pat yra apdraudusi savo, kaip vežėjo, civilinę atsakomybę, taip dengiant visas rizikas dėl krovinių.

Prioritetas – darbuotojai

Dėmesys mūsų darbuotojų darbo sąlygoms yra prioritetinė sritis. Tiek lietuviams, tiek iš kitų šalių atvykusiems vairuotojams suteikiamos vienodos darbo sąlygos. Jokios kitos tautybės asmenų diskriminacijos ar išnaudojimo formos netoleruojamos“, – sako T. Stonys.

Pasak jo, visus darbuotojus, įskaitant ir vairuotojus, bendrovė yra apdraudusi.

„Draudimas apima visas galimas rizikas, susijusias su darbuotojų sveikatos priežiūros užtikrinimu. Taip pat darbuotojo pargabenimu į gyvenamosios vietos valstybę bei nurodytu adresu ligos, ar nelaimingo atsitikimo atveju“, – pažymi T. Stonys.

Transporto straipsnių vidus kompas

Jo teigimu, bendrovė kiekvienam darbuotojui garantuoja jiems priklausančias kasmetines atostogas. Jos suteikiamos visa apimtimi, mokant darbuotojo vidutinį darbo užmokestį taip, kaip tai numato Darbo kodeksas. Nemokomos atostogos suteikiamos tik darbuotojo prašymu ir tik su darbdavio sutikimu suteikti daugiau atostogų dienų nei yra sukaupta apmokamų priklausančių atostogų dienų.

Veikla audituojama

„Vlantana“ vadovo teigimu, įmonės veikla yra licencijuojama, nuolat tikrinama ir kontroliuojama Lietuvos ir kitų Europos šalių  valstybinių institucijų. Taip pat planinius ir nepraneštus auditus reguliariai atlieka ir bendrovės klientai.

„Be to, mūsų veikla vykdoma vadovaujantis ISO standartais, kuriais vadovaujantis nuolat esame audituojami nepriklausomų ir pripažintų tarptautinių auditorių. Auditų išvados faktiškai įrodo, kad kalbėti apie vairuotojų išnaudojimą mūsų įmonėje nėra jokio pagrindo“, – sako T. Stonys.

Teigiama, jog vairuotojų darbas yra organizuojamas taip, kad atitiktų ES reglamentus dėl vairuotojo darbo ir poilsio režimo.

Vykdydami bendrijos teisinį reglamentavimą dėl kassavaitinio 45 valandų ir ilgesnio poilsio, „Vlantana“ savo vairuotojams yra sudariusi galimybes tokį poilsį atlikti bendrovės nuomos teise valdomose patalpose Lietuvoje ir kitose Europos šalyse arba moteliuose, jei sustojimas įvyksta atokiau nuo turimų patalpų.


    2021-05-04

    2 komentarai “„Vlantana”: kalbėti apie vairuotojų išnaudojimą nėra pagrindo”

    1. AvatarKlpd. (IP: 88.119.39.225)

      Man įdomu kiek metų dar tęsis akivaizdus furistų išnaudojimas? Va kaip saldžiai ponas čiulba, net gražu skaityti..:D) Kiek mokama vairuotojams čia pat užsienyje ir kiek pas mus teikiasi mokėti va tokios vlantanos ir kitos tarptautinio pervežimo įmonės?Neretai mūsų vairuotojai dirba daug daugiau, turi daug mažiau išeiginių ir dar jiems sukraunama daugybė papildomų įmonės darbo pavedimų apie kuriuos yra draudžiama kalbėt.. Prokuratūra seniausiai turėjo pradėt aiškintis šituose privataus transporto oligarxų pelno plotuose. Ne auditas ar mokesčių inspekcija kurios yra siauražiūrės ir neperžengia savo nustatytų ribų. Deja, prokurorų nėra nė kvapo..Dar šitie verslo ponai galvoja kad niekas nežino kokias schemas jie yra susikūrę kad kuo mažiau mokėt darbuotojams ir kuo daugiau įsidėt į kišenę. Viena iš ciniškiausių – mūsų lietuvius pakeisti dar didesniais vergais iš trečiųjų šalių. _-_ Labai laukiu kada šitos utėlės išnyks. Visą laiką taip būti negali

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt