P0

Svarbu, Transportas

Eilėje prie „Regitros“ laukia valandų valandas

Martynas Vainorius

Martynas Vainorius
2021-05-26


„Atvira Klaipėda” trečiadienio rytą sulaukė skundo, kad prie „Regitros” Klaipėdos padalinio jau kurį laiką driekiasi ilga eilėje, kurioje žmonėms lauke tenka stovėti valandas, o viduje klientai esą aptarnaujami labai lėtai.

Įmonės Klaipėdos padalinio vadovas Vainius Butinas teigia, jog tokia situacija yra visoje šalyje, o procesai yra pailgėję dėl nuo gegužės Lietuvoje atsiradusio savininko deklaravimo kodo (SDK). Situacija esą šiek tiek turėtų pagerėti nuo gegužės 28-osios.

Martyno Vainoriaus nuotr.

„Vakar lauke teko pralaukti šešias valandas ir dėl to, kad neturėjau vieno popierėlio, viskas veltui. Šįryt atvažiavau prieš pusę aštuonių ir per pusantros valandos dar nepatekau. Į vidų įleido tik septynis žmones ir tie patys ten sėdi, laukia”, – devintą valandą ryte „Atvirai Klaipėdai” paskambinusi sakė moteris.

Prieš dešimtą valandą lauke ties „Regitros” pastatu buvo nusidriekusi apie poros dešimčių žmonių eilė. Pirmas prie durų stovėjęs vyras sakė laukiantis nuo pusės aštuonių.

„Regitra” savo interneto puslapyje skelbia, kad padaliniuose pirmenybė teikiama iš anksto užsiregistravusiems klientams. Neužsiregistravę asmenys aptarnaujami tik atsiradus laisvai vietai.

„Visoje Lietuvoje dabar taip. Viskas taip vyksta nuo gegužės 1-osios, kadangi nauja tvarka – SD kodai. Nieko greičiau negalime padaryti. Išankstinės registracijos klientai aptarnaujami, su egzaminais, vairuotojo pažymėjimais viskas tvarkoje, laiku. Nuo 28 dienos bus daugiau galimybių aptarnauti klientus be registracijos, tada procesai greičiau pajudės”, – sakė Klaipėdos padalinio vadovas.

„Regitra” skelbė, kad nuo gegužės 28 d. keis klientų aptarnavimo tvarką – daugiau asmenų, kuriems reikalingos transporto priemonių registracijos paslaugos, bus aptarnaujami ir be išankstinės registracijos.

„Toks sprendimas priimtas siekiant efektyviau valdyti klientų srautus ir skubiais atvejais paslaugą jiems suteikti dar tą pačią dieną. Taip pat didinami „Regitros“ žmogiškieji ištekliai”, – rašoma įmonės pranešime.

„Matome, kad dėl karantino ribojimų atlaisvinimo, suaktyvėjusios automobilių prekybos ir dėl naujai įsigaliojusios tvarkos šiuo metu išaugo „Regitros“ paslaugų poreikis. Reaguojame į situaciją ir siekdami, kad klientai skubiais atvejais galėtų paslaugas gauti operatyviai, perskirstome klientų srautus. Padaliniuose atversime daugiau aptarnavimo langelių be išankstinės registracijos. Tie, kurie norės būti aptarnauti numatytu laiku, turės ir toliau galimybę naudotis išankstine registracija. Na, o kiti galės atvykti ir laukti vietoje“, – pranešime cituotas „Regitros“ generalinis direktorius Dalius Prevelis.

Transporto straipsnių vidus kompas

Gegužės 1 d., startavus naujai transporto priemonių savininkų apskaitos sistemai, elektroninė „Regitros“ sistema buvo susidūrusi su tam tikrais nesklandumais, tačiau daugelis jų esą jau pašalinta. Įmonė savo ruožtu primena, kad daugelį transporto priemonių registracijos paslaugų galima gauti tiesiog internetu. Pavyzdžiui, įregistruoti Lietuvoje prieš tai registruotą transporto priemonę, užsisakyti numerio ženklus ar registracijos liudijimą vietoj prarastų/sugadintų ir kt. Elektroniniai užsakymai yra pristatomi per kurjerį arba į artimiausią paštomatą. Internetu galima gauti ir visas paslaugas, susijusias su įsigaliojusia nauja savininkų apskaitos sistema, pavyzdžiui, gauti SDK.

Nuo gegužės 1 d. kiekviena Lietuvoje esanti transporto priemonė privalo turėti SDK. Parduoti ir registruoti transporto priemones galima tik turint šį kodą.


    2021-05-26

    Parašykite komentarą

    El. pašto adresas nebus skelbiamas.

    Parama

    Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos" žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja - paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai" sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

    Paremti
    Atviri dokumentai

    VšĮ „Klaipėda atvirai" kiekvieno mėnesio pradžioje skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat - detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

    Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai" dalininkų sąrašą.

    Su dokumentais galite susipažinti čia
    Informacija

    Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso
    VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

    Puslapio taisyklės. 

    Redakcijos adresas: Bangų g. 5A-3C, Klaipėda, LT-91250, Tel. + 370 650 77550
    el. paštas: info@atviraklaipeda.lt