Pradės statyti 2 km ilgio triukšmo slopinimo sienutę

Transportas

Šiemet įsibėgėjęs 24 mln. vertės projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“ – tik dalis geležinkelio triukšmą slopinančių priemonių, kurias įgyvendina „LTG Infra“ vystydama ir modernizuodama šalies geležinkelio tinklą. Gyventojų apklausos duomenys rodo, jog net 85 proc. Lietuvos gyventojų svarbu, kad geležinkelis keltų kuo mažesnį triukšmą ir net 71 proc. dėl triukšmo nenorėtų gyventi šalia geležinkelio.

Asociatyvi nuotr.

„Mes girdime gyventojų nuomonę, kad geležinkelis turėtų būti kuo tylesnis. Kaip ir bet kurios transporto sistemos atveju, visiškai išvengti triukšmo nepavyks, tačiau dedamos didelės pastangos, kad triukšmas kuo mažiau trikdytų gyventojus: vykdant bet kurį su geležinkeliu susijusį projektą svarstomos papildomos triukšmo sumažinimo galimybės, taip pat vykdomi atskiri tiksliniai triukšmo taršos mažinimo projektai“, – pranešime spaudai pažymi Karolis Sankovski.

Siekiant sumažinti triukšmo problemą, šiuo metu net 7 Lietuvos miestuose vykdomas projektas „Triukšmo mažinimo priemonių geležinkeliuose įrengimas“.

Pagal jį šiemet vien Klaipėdoje daug dėmesio sulaukusiame Vitės kvartale bus pradėta 2 km ilgio ir vidutiniškai 6,5 m aukščio triukšmo slopinimo sienutės statyba, kuri, teigiama, pagerins akustines gyvenimo sąlygas beveik 4,5 tūkst. gyventojų.

Bendra triukšmo mažinimo programos vertė – 24 mln. eurų, iš kurių net 85 proc. bus finansuojami ES struktūrinių fondų lėšomis. Likusius 15 proc. finansuos AB „LTG Infra“ bei savivaldybės.

„Tačiau ir be specialių triukšmo slopinimui skirtų projektų galima vardinti visą eilę įgyvendintų, pradėtų įgyvendinti ar planuojamų darbų, kurių pasekmė – ne tik modernesnis geležinkelis, bet ir ramesnis gyvenimas šalia jo“, – sako K. Sankovski.

Prie geležinkelio keliamo triukšmo mažinimo prisidės ir „LTG Infra“ pradėtas vykdyti geležinkelio ruožo nuo Vilniaus iki Klaipėdos elektrifikavimas, mat elektriniai lokomotyvai yra gerokai tylesni už dabar naudojamus dyzelinius.

1 Comment

  1. A-ha,

    jau 10 metų kaip matuoja ir stato, stato ir matuoja. Pamatuoja ir eina sau vėl popierius į segtuvą segti…

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Studijuos, kaip mažinti geležinkelių poveikį Klaipėdos centre (atnaujinta)

AB „Lietuvos geležinkeliai” per trejus metus tikisi parengti priemonių ir poreikio mažinti geležinkelių transporto poveikį urbanizuotoms teritorijoms Klaipėdos miesto centrinėje ...
2022-12-08
Skaityti daugiau

Transportas

„Gargždų geležinkelis“ jau gavo infrastruktūros pajėgumų

Lietuvos viešosios geležinkelių infrastruktūros tinklą valdanti įmonė „LTG Infra“ pranešė, jog parengė 2021–2022 metų tarnybinį traukinių tvarkaraštį, kuriame numatyti viešosios ...
2021-11-11
Skaityti daugiau

Transportas

Apie geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimą - naujoje svetainėje

Įsibėgėjant geležinkelio ruožo Vilnius-Klaipėda elektrifikavimo darbams, „LTG Infra“ sukūrė specialią interneto svetainę www.elektrifikavimas.lt, kurioje bus galima rasti visą informaciją apie ...
2021-04-19
Skaityti daugiau

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This