Judrioje Klaipėdos gatvėje – mažesnis leistinas greitis

Svarbu, Transportas

Klaipėdoje dar vienoje gatvėje bus galima važiuoti lėčiau nei visame mieste. Eismo saugumo komisijos nariai antradienį sutarė, kad Klemiškės gatvėje bus leidžiama važiuoti tik 40 kilometrų per valandą greičiu. Keliose kitose gatvėse nuspręsta įrengti greičio slopinimo kalnelių.

Klaipėdoje padaugės greičio mažinimo priemonių – klanelių ir ženklų. Virginijos Spurytės nuotr.

Eismo saugumo priemonių prašė patys Klemiškės gatvės gyventojai. „Šioje gatvėje nėra šaligatvių, todėl pėstieji priversti eiti kelkraščiais ar net gatve. Todėl gyventojai, norėdami jaustis saugiau, ir prašo leistiną greitį šia gatve sumažinti iki 40 km/h bei įrengti greičio slopinimo kalnelių. Tačiau numatyta šios gatvės rekonstrukcija, tad nežinau, ar tikslinga dabar įrengti kalnelius“, – pristatė Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vyriausiasis specialistas Vytautas Paukštė.

Klaipėdos savivaldybės Statybos ir infrastruktūros plėtros skyriaus vedėjas Valdas Švedas patvirtino, kad jau parengtas Klemiškės gatvės rekonstrukcijos projektas. Jame numatyta, kad visame gatvės ruože nuo Joniškės gatvės iki Palangos plento abiejose pusėse bus pėsčiųjų takai, o vienoje pusėje – ir dviračių takas. Gatvę taip pat numatoma apšviesti, įrengti nereguliuojamas pėsčiųjų perėjas. Numatyta, kad gatve būtų leidžiama važiuoti įprastu mieste 50 km/h greičiu, o jokie greičio slopinimo kalneliai nėra planuojami.

Tačiau rekonstrukcijos darbų pradžia numatoma tik 2023 metais.

„Mes norime gyventi ir jaustis saugiai dabar. Patys žinote, kokia situacija yra su Klemiškės gatve, kad ją žadama rekonstruoti jau nuo 2013 metų. Eismas didelis, gatvė neturi šaligatvių, nuo Rūko gatvės iki Palangos plento ji išvis neapšviesta. Mes norime, kad jau dabar greitis būtų sumažintas iki 40 km/h, nes lakstančių netrūksta. Aplink vis kuriasi nauji rajonėliai, transporto srautai tik didėja, o eismo saugumas negerėja. Tad galvokime ne apie būsimą projektą, o apie tai, ką galima dabar padaryti“, – ragino Paupių seniūnaitė Rasa Arcišauskienė.

V. Paukštė pabrėžė, kad reikėtų pastatyti ne vieną, o 16 kelio ženklų, kurie informuotų, kad leistinas greitis yra 40 km/h. „Tie ženklai būtų statomi tuose pačiuose siauruose kelkraščiuose, tad ar jie dar labiau nepablogins situacijos?“ – klausė ir svarstė V. Paukštė.

Tačiau Klaipėdos savivaldybės administracijos direktorius Gintaras Neniškis, kuris yra ir Eismo saugumo komisijos pirmininkas, buvo kategoriškas – greitį mažinti ir atitinkamus kelio ženklus pastatyti būtina. Be to, Transporto skyriaus specialistai įpareigoti su policijos pareigūnais vietoje įvertinti situaciją ir nustatyti, kur geriausia įrengti mechanines greičio slopinimo priemones. Tokiam siūlymui pritarė visi Eismo saugumo komisijos nariai.

Klaipėdos apskrities Kelių policijos viršininkas Mindaugas Džermeika pažadėjo artimiausiu metu Klemiškės gatvėje pastatyti trikojį greičio matuoklį, kad palakstyti mėgstantys vairuotojai būtų sutramdyti.

Eismo saugumo komisijos nariai antradienį, įvertinę gyventojų prašymus, taip pat nusprendė, jog greičio slopinimo kalneliai turi būti įrengti Šturmanų ir Palangos gatvėse. Pirmojoje leistinas greitis jau yra sumažintas iki 30 km/h, tačiau gyventojai vis tiek tikino, kad yra vairuotojų, kurie jo nepaiso, todėl kelia grėsmę. Palangos gatvėje galioja Gyvenamosios zonos ženklas, tačiau esą taip pat atsiranda vairuotojų, kurie nesilaiko taisyklių ir kelia grėsmę.

Tačiau Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus akcentavo, kad jei gyventojai greičio slopinimo kalnelių nori greitai, juos turės įsirengti savo lėšomis, nes Klaipėdos savivaldybė juo galės įrengti tik kitais metais, mat šiemet lėšos jau yra suplanuotos.

4 Comments

  1. Liulis

    Tai gal šaligatvį reikia padaryti? Pasidomėkit kaip tai atrodo vakaruose, jeigu per 30 nepriklausimybės metų ir apie 15 metų narystėje ES proto vis pritrūksta padaryti viską iki galo, kaip priklauso

    Reply
    • Anonimas

      Taigi tie vargšai valdininkėliai neturi vairuotojų pažymėjimų… argi toks valdininkas gali logiškai mąstyti

  2. Anonimas

    Tik kalneliu mum ir truko….

    Reply
  3. Algirdas

    Sunkiasvorė mašina prieš kalnelį pristabdo, o paskui pradeda išsibėgėt. O čia ir prasideda dūmų skonis. Valdininkai mąstykite šiek tiek į priekį.

    Reply

Submit a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. IP adresas bus rodomas viešai. Būtini laukeliai pažymėti * ženklu.

Pranešti klaidą
Please enable JavaScript in your browser to complete this form.

PANAŠŪS STRAIPSNIAI

Transportas

Integruotiesiems maršrutiniams taksi – 6 metai

Antradienį sukanka 6 metai, kai į viešąjį Klaipėdos transportą kaip integruota jo dalis įsiliejo maršrutiniai taksi. Per tą laiką M5, ...
2024-04-16
Skaityti daugiau

Svarbu, Transportas

Dėl padėties Teatro gatvėje - revoliucinės nuotaikos

„Arba kavinėms leidimus atimti – daryti revoliuciją”, – gynė Klaipėdos vicemeras Algirdas Kamarauskas savivaldybės sprendimą Teatro gatvėje leisti automobilius statyti ...
2024-04-09
Skaityti daugiau

Transportas

100 000 000-asis keleivis gaus dovanų metinį bilietą

Šį ketvirtadienį peržengsime reikšmingą simbolinę ribą – šimtamilijoninę kelionę naujojo elektroninio bilieto sistemoje. Po šio fakto turbūt jau ir nebederės ...
2024-04-08
Skaityti daugiau

NAUJAUSI STRAIPSNIAI

PARAMA

Jei Jums patinka „Atviros Klaipėdos” žurnalistų rengiami straipsniai ir tikite visiškai atviros bei nepriklausomos žiniasklaidos idėja – paremkite mus, nes į VšĮ „Klaipėda atvirai” sąskaitą pervedama parama yra pagrindinis mūsų pajamų šaltinis.

ATVIRI DOKUMENTAI

VšĮ „Klaipėda atvirai” kiekvieną mėnesį skelbia, kiek per praėjusį sulaukė paramos. Taip pat – detalią atskaitą apie visas praėjusio mėnesio išlaidas.

Čia galite rasti ir portalo Etikos kodeksą bei VšĮ „Klaipėda atvirai” dalininkų sąrašą.

Susipažinti su dokumentais.

INFORMACIJA

Portalas „Atvira Klaipėda” priklauso VšĮ „Klaipėda atvirai”. Plačiau apie įstaigą ir portalą galima paskaityti čia.

Puslapio taisyklės.

Redakcijos tel. + 370 650 77550
el. paštas: info@atviraklaipeda.lt

Pin It on Pinterest

Share This